A Comedy Central nemzetközi kutatással vizsgálta a fiatalok tartalomfogyasztási szokásait. Tizenhárom országban - beleértve Magyarországot is, ahol az adott Y generációs korosztályban a 2015-ös adatok szerint a harmadik legnézettebb a magyar humorcsatorna - 18 és 34 év közötti rendszeresen tévézőket kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak a márkákhoz, a közösségi médiához és miként fejezik ki „rajongásukat”.

Forrás: Blikk
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.