Több, mint hárommillióan nézték meg a YouTube-on június 3 óta azt a videót, amit kb nulla pénz ráfordítással készített Nigahiga, és ami a viral változata lett a Mendelsohn Zien Advertising által Carl's Jr. cége számára vélhetően nem nulla pénz büdzséből összerakott hirdetés hivatalos változatnak. A konzervatív változatra az előző népszerűsége ellenére is csak háromszáznyolcvanezer ember volt kíváncsi a hat hét alatt ugyanezen a videómegosztón. Mindkét videó a Portobello Mushroom Burger nevű terméket népszerűsíti, ami nem más, mint egy közönséges csiperkegombás hamburger, húspogácsa méretű gombafejjel.

Forrás: maria.blog.hu
Feltöltő: maria_blog_hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.