Visszagondolva az előző évekre, kezdem azt érezni, hogy a Sziget reklámjai jobban megfognak, mint maga a fesztivál. Egyszerűen annyira humorosak, élettel telik a képsorok, hogy úgy várom az újabbnál-újabb anyagokat, mint a messiást. A téma állandóan változik, de a készítők most jutottak el arra a szintre, hogy keményen odaszólnak az ellendrukkereknek.

Talán az első, igazán nagy port kavart promóciós film a sárga, egyesek szerint identitászavarban szenvedő Kistehénre épült. Idióta, de egyben szórakoztató ének és zene jellemezte ezt a reklámot, melynek az volt az alapkoncepciója, hogy a valóságban "Múú"-zó barátunknak már van hetijegye, így ő vidáman és önfeledten dalolhat a fa tetején. Akkora hájp épült ki köré, hogy elneveztek róla ilyen joghurtot, csokoládét, de készítettek kulcstartókat, rányomták a füzetekre, ezáltal beleégett az emberek retinájába ezt a figurát.

Nem sokkal rá, jött a gyerekdalokat feldolgozó verzió, mely személy szerint nekem annyira nem tetszett, – bár a grafikai megoldás és annak az enyhe morbidsága nagyon kreatív elméről tanúskodik - de az akkori "disz iz a bigining of öö bjutiful frendsip” szlogent sokáig emlegette a jónép. 

"Na ki a király?” - tette fel a kérdést a lakótelepen pingpongozó srác. Kifejezetten érdekes volt ez a szisztéma, hiszen a Sziget soha nem az olcsóságáról volt híres, míg a panelházakra úgy asszociálunk, hogy visszafogott életmód jele (még akkor is, ha lassan többe kerül itt lakni, mint egy családi házban). 

És jöjjön hát a dobpergés, az idei Sziget fesztivál reklámja minden képzeletet überel. Kicsit provokatív, kicsi beszólogatós de nagyon ütős. Idén jelentős mértékben emelkedtek az árak, így egyre többen gondolják azt, hogy ez kifejezetten a sznobok és az alkoholista fiatalok – akiknek a szülei veszik meg a jegyet - találkahelye. Egyszerűen nem menő már ez a kultúrdisco. Nos, ezek elé tart görbe tükröt, az idei kisfilm. A legelszomorítóbb azonban az, hogy pont ezek az emberek nem veszik észre, hogy róluk szól.

Mindenesetre mi nem osztjuk ezt a véleményt, így ha minden jól alakul, mi is kiköltözünk a Szigetre, hogy beszámoljunk, írott és képi anyaggal arról, hogyan is szórakoznak azok, akik ide kilátogatnak.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

grti7336
Sajnos a popszakma soha nem volt nívós. A létrejötte óta tömöríti a szórakoztatóipar salakját és semmi több.......
szajmon
ajaj, a poszt szerzője tévedni tetszik

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.