Az Apple Inc. mérnökei 22 napja éjjel-nappal dolgoztak az iPhone 4 problémájának megoldásán, autóikban és a munkahelyükön beállított tábori ágyakon aludtak - ecsetelte sajtóértekezletén Steve Jobs, a cég vezérigazgatója a hősi küzdelmet - amivel viszont azt is beismerte, hogy tudtak a bajról, és azt nem hozták nyilvánosságra. A botrányt a lapok keltették, amikor nagy nyilvánosságot adtak annak, hogy az Apple legújabb smartphone-jára időnként nem jönnek be a hívások, illetve nem megy ki a jel. Jobs túlzottnak minősítette a sajtó állításait. Szerinte a vásárlóknak mindössze 0,55 százaléka panaszkodott, mert ha a kezükkel eltakarták a készülék bal oldali csücskét, akkor nem tudták fogni a bejövő hívást. A telefon kívül vezetett antennájának ezt a problémáját a cég szerint ki lehet küszöbölni egy gumiból készített tokkal, amit minden telefontulajdonosnak ingyen adnak szeptember 30-ig, mert addigra remélik, hogy találnak elegánsabb megoldást. Ha valaki nem elégszik meg ezzel a megoldással, készek visszaadni a készülék árát. A világ legnagyobb technológiai vállalata több mint 3 millió darabot adott el legújabb telefonjából. A iPhone adja árbevételének mintegy 40 százalékát, s több pénzt hoz a cégnek, mint a Macintosh számítógépek vagy az iPod. Jobs újabb vihart kavart azzal az állításával, hogy valamennyi okostelefon ugyanezzel a problémával küzd, amit konkurensei hevesen cáfoltak.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.