A Get Satisfaction egy 2007-ben alakult kaliforniai cég, amely internetalapú CRM megoldásain keresztül segít kapcsolatot teremteni és a kapcsolatot fenntartani a cégek fogyasztóival, közösségeivel. Szolgáltatásaikat jelenleg több mint 46 ezer cég veszi igénybe, mint például a Microsoft vagy a Nike. Van tehát rálátásuk, hogy mik az ismérvei a „tökéletes” közösségi menedzsernek. Egy infografikán mutatták be azt a 10 tulajdonságot, amik szerintük fontosak egy közösségi menedzser számára.

Feltöltő: Gárdos Attila
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.