Az AMD a jelenleg is zajló GDC (Game Developer’s Conference – Játékfejlesztők konferenciája) alkalmával bemutatott egy új plugint, amelyet a gyártó az Autodesk méltán népszerű 3D-s tervezőprogramjához, a Mayához kínál. A nyílt forráskóddal rendelkező Bullet Physics motorra támaszkodó kiegészítő az OpenCL szabvány segítségével biztosítja a játékfejlesztők és a 3D-s animációk készítőinek azt a lehetőséget, hogy alkotásaikat GPU alapú fizikai számítások segítségével tegyék még élethűbbé.
Forrás:
iPon
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás