Az AMD a jelenleg is zajló GDC (Game Developer’s Conference – Játékfejlesztők konferenciája) alkalmával bemutatott egy új plugint, amelyet a gyártó az Autodesk méltán népszerű 3D-s tervezőprogramjához, a Mayához kínál. A nyílt forráskóddal rendelkező Bullet Physics motorra támaszkodó kiegészítő az OpenCL szabvány segítségével biztosítja a játékfejlesztők és a 3D-s animációk készítőinek azt a lehetőséget, hogy alkotásaikat GPU alapú fizikai számítások segítségével tegyék még élethűbbé.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.