Magyarország mellett pedig Romániában, Bulgáriában és Albániában is ők értékesítik a kiemelt Facebook hirdetéseket. A közleményükben van pár stat is:Havonta több mint 3,6 millió magyar tölt el átlagosan 280 percet az oldalon, és lép kapcsolatba átlagosan több mint 130 ismerősével. A Facebook prémium hirdetési megoldásai egyedülálló lehetőséget kínálnak a hirdetőknek, hogy tömegesen és hatékonyan érhessék el célcsoportjukat videó, és más vonzó formátumok segítségével. Amikor a magyar online média helyzetéről esik szó, egyre inkább a Facebookon elköltött forintokat is figyelembe kell venni. Érdemes egyébként megnézni (.pdf), hogy a Facebook mennyivel másabb lehetőségeket biztosít a hirdetőknek, mint egy hagyományos médiaszájt.
Forrás:
Webisztán
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás