Korábban ijesztőnek tűnt, amikor elsőként bejelentette a Twitter, hogy hirdetésekkel hígítja fel a közösségi információs áradatot, de valójában nem sok más lehetőség van arra, hogy a szolgáltatás profitot termeljen. Mivel a felhasználók soha nem fizetnének a Twitter használatáért, ezért vagy reklámok tartják el, vagy felvásárolja egy nagyobb vállalat, hogy színesítse palettáját.

Forrás: HWSW
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.