És minden ötödik okosmobil, amivel a legerősebb gyártó lett az Apple. A pénzügyi jelentésből és a mobilszolgáltatók adataiból már sejteni lehetett, hogy brutálisan erős volt az utolsó 2011-es negyedév az Apple-nek, amit a Strategy Analytics számai megerősítenek. Az elemző három érdekes táblázatot is készített. Az elsőből kiderül, hogy a teljes mobilos világpiac nyolc százalékát szerezte meg az Apple az utolsó negyedévben 37 millió eladott készülékkel, messze túlnőve saját várakozásait. Én legalábbis még emlékszem, hogy amikor Steve Jobs bemutatta az első iPhone-t, és arról beszélt, mekkora lehetőség van a mobilpiacban, az iparág számainak ismertetése után azt mondta, hogy már egy százalékos részesedés megszerzése is hihetetlen lehetőségekkel kecsegtet. Erre most összejött nyolc. Sőt, 93 millió készülékkel az egész éves eredmény is hat százalék körül járt. Persze még erősebbek a számok, ha azokat kategórián belül, tehát az okostelefonok piacán nézzük. Ebben a versenyszámban az Apple a Samsung összes vonatkozó készülékével együtt az egész évre vetítve 19-20 százalékos eredményt ért el, a koreai gyártó csekély előnyével. Ha viszont csak az utolsó negyedévet vizsgáljuk, a sorrend megváltozik, és az Apple kerül az élre, igaz, alig négytized százalékkal. Hát így.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.