Magyarország legolcsóbb új autója, a második generációs Dacia Logan tágas utasteret, 75 lóerőt, 510 literes csomagtartót, szervokormányt, négy légzsákot és ESP-t kínál kétmillió forint alatt. Ráadásul már a formája is vállalható.
Forrás:
Origo
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Egy jól bejáratott, megkímélt, inkább országúton, autópályán használt, garázsban tartott járgány simán lehet jobb vétel, mint az új. Először is: a fent említett előnyök mellett túl van a garanciális átvizsgálásokon is, ami már nem a te zsebedet terhelte. Az első tízezer kilométerek után a kocsin előjönnek az esetleges gyerekbetegségek, amelyeket a szervizelésekkel remélhetőleg orvosolnak. Másodszor: mentesülsz a regisztrációs díj megfizetése alól, valamint átíratáskor két azonos paraméterű, de eltérő évjáratú személygépkocsi esetén a használt autóra kevesebb a vagyonszerzési illeték, a súlyadó, és a kötelező biztosítás összege is. Harmadszor: egy új autóval csak ráfaragni lehet, a brutális értékvesztés miatt. Új kocsit venni egy csomó ablakon kidobott pénzt jelent, és itt jön képbe a "származás". Tetszik, nem tetszik: a Dacia márkanév nem cseng jól a magyar fülekben, ez pedig nagymértékben meghatározza az értékvesztést is.