Ken Segall reklámszakember és Steve Jobs kapcsolata legendás volt, néhány kurvaanyázáson és kölcsönös kínzáson át vezetett az utuk a közös siker felé. Hogy mást ne mondjunk, Segall tette fel az "i"-t a Macre, hatása az Apple-re tagadhatatlan. Éppen ezért érdemes meghallgatni, amikor azt mondja, hogy az Apple hirdetéseiből elfogyott a lendület. Tegnap írt Ádám az Apple és a Samsung hirdetéseiről: előbbi egy átlagos termékpromó volt, utóbbi egy nagyobb szabású, Tim Burtonnel és számos szereplővel megtámogatott kisfilm. Lehet vitatkozni, hogy melyik tetszik jobban, de: 1: korábban nem volt vita tárgya, hogy ki csinálja a legjobb reklámokat, most viszont már nem olyan egyértelmű a válasz, ami maga a változás 2: a tegnapi kommentek alapján sokan nem szerettétek a Samsung hirdetését, de abban szinte mindannyian egyetértettetek, hogy az Apple reklámja középszerű. És ez a lényeg, ezt állítja Segall is, aki szerint a Samsung rengeteg pénzt és energiát ölt abba, hogy behozza lemaradást az Apple-höz képest, és jelentős részben pont az Apple remek hirdetései motiválták ezeket a jelentős erőfeszítéseket. Segall szerint az Apple régóta képtelen megújulni, illetve amikor megpróbált, rossz irányba indult el, elég csak az Olimpia alatt vetített hirdetésekre gondolni, amiket annyira utált mindenki, hogy az Apple gyorsan vissza is vonta őket. Vagy ott vannak a sztárok bevonásával készített reklámok, amik a Sirit mutatták be hétköznapi helyzetekben Samuel L. Jacksonnal, meg a többiekkel: ezek mind szörnyen fantáziátlanok voltak. Segall egyébként nincs egyedül a véleményével, egyetért vele Robert Hof is, aki a Forbes-on írt hosszasan arról, hogy az új Apple reklámok már idegesítik. Persze igaza van Ádámnak is, aki szerint egyszerűen csak a célcsoport változott és az új hirdetésekkel a fiatalokat akarják megcélozni, akik meg szeretik a dinamikusabb képeket, de attól még tény, hogy az Apple vagy a régi ötletet pörgeti fel, vagy rossz irányba indul el. Aztán persze az is lehet, hogy egy ekkora cégnél mindenki sokkal kritikusabb és irreálisok az elvárások, és ha tizedannyi telefont meg tabletet adna el az Apple, és ő loholna a Microsoft meg a Google után, nem fordítva, akkor minden új reklámot csodálatosnak és megismételhetetlennek gondolnánk.
Az Apple reklámguruja szerint sem jók az Apple reklámjai
Forrás:
Appleblog
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
- Megláttam a pasimat az EB közvetítésen a közönség soraiban, élőben nézhettem a tévében kivel csal meg
- Zavar a brüsszeli erőben: nem jött össze most Ursula von der Leyennek az új ciklus
- Mégis megtörtént az, ami Karsai Dániel egyáltalán nem számított
- A törött orrú Mbappé cirkusza kiborította az osztrákokat
Itthon
- 2024. June 18., 07:39
Pénzt is adnak, nem is keveset – Toborzókampányt indít a Magyar Honvédség, 500 ezres bónusszal
Sport
- 2024. June 17., 23:34
Franciaország-Ausztria: egy öngól döntött
Itthon
- 2024. June 18., 07:22
Minisztériumi szintű figyelmeztetést adtak ki a kánikula miatt
További ajánlatok
Sport
- 2024. June 16., 23:20
Anglia-Szerbia 1-0 – Jól kezdte az Eb-t Gareth Southgate csapata
Szórakozás
- 2024. June 16., 23:43
Tóth Gabi olyan titkokról rántja le a leplet, amiről még sosem beszélt
Itthon
- 2024. June 16., 14:25
Húzz a bánatba – Erre senki sem mert gondolni, megfenyegették a fegyveres bankrablót
Új hozzászólás