Korábban már írtam arról, mennyire nehéz dolga van az iWatch-csal Jony Ive-nak. Az alapokról ki kell találnia egy új, mégis régi termékkategória dizájnját. Attól ugyanis, hogy az okosóra technológiailag előzmény nélküli, mégiscsak a karóra helyére kerül a csuklókon. Az pedig a férfiak egyetlen modern ékszere, és természetesen a nőknek is van egy egészen más elképzelése arról, mit szeretnének hordani. A férfiaknak valami ilyesmi van a fejében: A nők pedig valami ilyesmi: És ezt nem lehet egyetlen tollvonással áthúzni. Valami olyan termék tudja átformálni egy csapásra a "menő óra" fogalmát, ami első ránézésre kicsalja a könnyeket az emberekből. Mert egyértelmű, hogy az Apple nem geekeknek tervezi az óráját, azt akarja, hogy mindenki hordja. Hogy a nők és férfiak dobják el a fenti képeken látható termékeket, és vegyék fel az iWatch-ot. Mivel lehet ezt elérni? Tuti, hogy ezzel nem: Sem ezzel: A legelismertebb iWatch koncepció Thomas Bogneré, ez így néz ki: [...] Bővebben!

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.