Egy tök érdekes hír az Economist Timestól: állítólag merőben új stratégiát választott Indiában az Apple, ami nagy segítség lehet a cégnek, hogy növelni tudja piaci részesedését. A lényeg: a megszokottnál jóval kisebb, 40-60 négyzetméteres üzleteket nyitnának India-szerte, amikben elsősorban az olcsóbb termékeket forgalmaznák. Főként iPhone 4-ek és 4s-ek, iPad 2-k és első generációs iPad minik sorakoznának a pultokon néhány belépő szintű Mac társaságában, azok a termékek tehát, amik a legnépszerűbbek Indiában. Természetesen ezeket sem a szegénynegyedekben akarják kiépíteni, bár Indiában nehéz ezeket elválasztani a belvárosi luxustól, tekintettel arra, hogy jellemzően néhány méterre vannak egymástól. De az Apple főként olyan környékeket keres, ahol tehetősek és diákok élnek nagy számban. A vállalat jelenleg két százalékos piaci részesedéssel bír Indiában, míg a sokkal olcsóbb telefonokat is áruló Samsung 32 százalékon. Mondjuk utóbbit nehéz lesz megszorongatni. Még akkor is, ha újra bevezetik az iPhone 4-et 360 dolláros, 80 ezer forintos áron, ami jóval olcsóbb lesz, mint az iPhone 5c 687 dollárért, 155 ezer forintért. Ami majdnem annyi, mint amennyibe nálunk kerül.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.