A két logó, ami következő hónapban kerül árverésre, 21 évig lógott az Apple cupertinói központjának homlokzatán. Egészen 1976-tól 1997-ig, akkor cserélték le a monokróm almára. Ettől függetlenül ez, az Apple második logója lett a legmeghatározóbb, és ez kerül be a logótervezés történelemkönyvébe: Az első próbálkozés, amit a harmadik társalapítóként is sokat emlegetett Ronald Wayne tervezett, nem sokáig maradhatott. A szivárványos almákat Rob Janoff készítette ezután. Kivéve a harapásnyomot, az Steve Jobs kívánsága volt, hogy ne tévesszék össze az emberek az almát egy paradicsommal. Többek között ez a logó tette emberközelivé a céget, és vitte el a számítástechnikát azok felé, akik nem akartak tudni semmit a nyomtatott áramkörökről. Az egyik logó 1,2 x 1,2 méteres, a másik 0,9 x 0,9-es. Egy Apple-alkalmazott tulajdonában van, aki a leszedés után megkapta azokat 1997-ben. Szerencsés fickó. 10 ezer dollárról indul a licit a Bonhams aukciósházban, június 4-én.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.