A Reuters Institute for the Study of Journalism megrendelésére készült egy 112 oldalas tanulmány arról, hogy globálisan, 2020-ban milyen a digitálisan elérhető hírek fogyasztása. A Reuters hírügynökség újságírással kapcsolatos tanulmányokat folytató intézete által készíttetett kutatás online zajlott 2020 január végén, február elején. 4 földrész 40 országát vizsgálták (Európa 24; Amerika 6; Ázsia 8, Afrika 2 ország), köztük Magyarországot is. A vizsgálat az egyes országokban a népesség tekintetében reprezentatív volt. A mintasokaságból kiszűrték azokat, akik elmondásuk szerint az elmúlt időszakban semmilyen hírt nem fogyasztottak. Ők egyébként a minta 3%-át képviselték. A metodika miatt az eredményeket a népességnek arra a részére kell értelmezni, akik havonta legalább egyszer tájékozódnak online a hírekkel kapcsoltban.

(Forrás: szemlelek.blog.hu, RonaGyuri által)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
a felmérés nem foglalkozik a hazai média egyik legnagyobb rákfenéjével: az MTI-vel. Mely nem csak tetszése szerint válogat - mint pl. az origo, akik mindenféle egzotikus portálokra hivatkoznak -, de tudatosan fordítás címén elferdítik a híreket. Amit sajnos a portálok egy az egyben utánanézés és belegondolás nélkül szerte híresztelik! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.