Ha van rá keret és az ember tudja, hogy mit csinál, akkor egyértelműen megéri esélyt adni a PPC-nek, vagyis a Google hirdetési kampánynak. Az Adwords kampány rengeteg vállalkozásnak az egyik legjövedelmezőbb és leghatékonyabb marketing eszközt jelenti. Ennek az oka legfőképpen az, hogy még alacsonyabb költségvetés mellett is jó eredmények érhetőek el. Azonban a legfontosabb az egészben az, hogy a feladatot végző személy pontosan tudja, hogy mit csinál.

Forrás: backpackers.hu
Feltöltő: Ibrahim
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.