Módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, így a jövőben a telefonos ügyfélszolgálatokon nem lehet öt percnél többet várni az ügyintéző kapcsolásáig – írja a Bama.hu.

A lap szerint a Magyar Közlönyben a napokban a következő törvénymódosítás jelent meg, „telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést.

A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható".

13 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
valakiaki
Nagyon helyes! Akkor már sejtem hogy a Vodafone miért pattintja le az előfizetőit...
szablyafűrész
Nem csak a Vodafone, a T-Home is ezt teszi !
pbalage
5 perc 1 másodperc 100 millió forint büntetés lesz?
kérdés az, hogy ki fogja ezt betartatni és milyen alapon.
Az informatikusok meg az ügyvédek elég ügyesek ám együtt.
egyember
A lányom itt -ilyen helyen- dolgozott. KILÉPETT!
Pedig nagyon rászorul(nak) a pénzre. De:
- rabszolgamunka;
- hajcsárok figyelik minden mozdulatukat (akiket szintén ellenőriznek);
- véleménye -tapasztalata- szerint min. kétszeresére volna szükség a létszámnak, de inkább leépítenek, mondván, talpon akarnak (kell) maradniuk, annyira "(nem)megszorítják" őket az elvonások és a kevés (kevesebb) munkahely is jobb, mint a semmi;
- a "zemberek", az ügyfelek igen nagy mértékben okozói a -valóban rossz- helyzetnek, mert egyrészt tökfelesleges (nem odaillő) "problémákkal" jönnek, másrészt, ha a probléma valós, sokan egyszerűen nem értik meg, amit az ügyintéző mond (ezt az iskolában, magyarórán szövegértési problémának mondják) és a huszonnyolcadik ismétlés után az ügyintézőt hülyézik le, de az sem ritka hogy azt sem tudják megmondani, hogy mi a probléma: "Rossz a mosógép ... a telefon ... a rádió ... stb."
Az új törvény betartásához sokkal több emberre lesz (lenne) szükség, ez természetesen költségnövelő (amit nem a Kurmány fog fizetni), a rövidebb várakozási idő -valószínűleg- megnöveli az ügyfelek számát, ami ...
YAK
@egyember: Ne felejtsd el a másik oldalt ahonnan pimasz libák akarnak rádsózni biztosítást véletlenszámmal generált "titkos" telefonszámodon.
szaboria1
@bretagne: Most azért írok nagy betűkkel mert érdekes dolgot fedeztem fel.
AZ ÚGY NEVEZETT 40-ES KÉK HÍVÓSZÁM MA MÁR TÖBBE KERÜL AZ EMBEREKNEK MINT A SIMA VEZETÉKES.
Invitel csomagom van telefonra is az idén meglepődtem mert a sima telefonért 16.-ft/perc míg a kék számért 22,60.-/perc díjat számítanak fel. Ma nagyon sok bank, géz , villany stb. csak kék számmal érhető el. Egyedül azt hiszem a Telekom még az eredeti szerint 50% azaz a felét számláza amire a kék számot anno kitalálták.
A fogyasztó védelem a kérdésemet átpasszolta a hírközléshez az pedig azt sem tudja milyen tarifák vannak.
YAK
@szaboria1: Valóban így van, tényleg megtévesztő, az ember csak néz a számlára hogy mi van. Fogyasztóvédelem megint a heréjét vakarja. Be kéne szántani, helyét sóval behinteni.
szaboria1
@YAK: Tegnap két helyre kellet telefonálnom az egyiknél 6 perc várakozás után lettem a másiknál is várnom kellett és ráadásul az ügyintéző sem volt a helyzet magaslatán mert mondta várjak mert meg kell kérdezni egy kollégáját ez a beszélgetésem potom 20 perc ideig tartott.
YAK
@szaboria1: Skypeon kéne ügyfélszolgálat vagy facebookon, ha már egész nap facebookoznak csak meg kávéznak. Ja nem, az az SZTK.
egyember
@YAK: Ezeket nem a (nagy?)vállalatok ("hivatalos") ügyfélszolgálata generálja.
coyote3
Véget érhet. De nem fog... Ez a feltételes mód a legújabb kommunikációs blöff
bretagne
@szaboria1: Nekem annyiban más a tapasztalatom, egyszer akartam a 40-es számon hívni, akkor azt közölték, hogy én nem hívhatok olyat. Hogy miért, azt már nem tudom. Én azóta sem próbálom hívni. De szomorú az, amit írsz. Próbálkoznak. Még szomorúbb.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.