Módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, így a jövőben a telefonos ügyfélszolgálatokon nem lehet öt percnél többet várni az ügyintéző kapcsolásáig – írja a Bama.hu.
A lap szerint a Magyar Közlönyben a napokban a következő törvénymódosítás jelent meg, „telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést.
A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható".
13 hozzászólásarrow_drop_down_circle
kérdés az, hogy ki fogja ezt betartatni és milyen alapon.
Az informatikusok meg az ügyvédek elég ügyesek ám együtt.
Pedig nagyon rászorul(nak) a pénzre. De:
- rabszolgamunka;
- hajcsárok figyelik minden mozdulatukat (akiket szintén ellenőriznek);
- véleménye -tapasztalata- szerint min. kétszeresére volna szükség a létszámnak, de inkább leépítenek, mondván, talpon akarnak (kell) maradniuk, annyira "(nem)megszorítják" őket az elvonások és a kevés (kevesebb) munkahely is jobb, mint a semmi;
- a "zemberek", az ügyfelek igen nagy mértékben okozói a -valóban rossz- helyzetnek, mert egyrészt tökfelesleges (nem odaillő) "problémákkal" jönnek, másrészt, ha a probléma valós, sokan egyszerűen nem értik meg, amit az ügyintéző mond (ezt az iskolában, magyarórán szövegértési problémának mondják) és a huszonnyolcadik ismétlés után az ügyintézőt hülyézik le, de az sem ritka hogy azt sem tudják megmondani, hogy mi a probléma: "Rossz a mosógép ... a telefon ... a rádió ... stb."
Az új törvény betartásához sokkal több emberre lesz (lenne) szükség, ez természetesen költségnövelő (amit nem a Kurmány fog fizetni), a rövidebb várakozási idő -valószínűleg- megnöveli az ügyfelek számát, ami ...
AZ ÚGY NEVEZETT 40-ES KÉK HÍVÓSZÁM MA MÁR TÖBBE KERÜL AZ EMBEREKNEK MINT A SIMA VEZETÉKES.
Invitel csomagom van telefonra is az idén meglepődtem mert a sima telefonért 16.-ft/perc míg a kék számért 22,60.-/perc díjat számítanak fel. Ma nagyon sok bank, géz , villany stb. csak kék számmal érhető el. Egyedül azt hiszem a Telekom még az eredeti szerint 50% azaz a felét számláza amire a kék számot anno kitalálták.
A fogyasztó védelem a kérdésemet átpasszolta a hírközléshez az pedig azt sem tudja milyen tarifák vannak.
Új hozzászólás