Ha nem akarjuk visszafizetni a 4-es metróra kapott 180 milliárdot, akkor be kell vezetni a dugódíjat, ez pedig 2016 végére válik reálissá a főpolgármester szerint, akinek az útdíjjal kapcsolatban vannak fenntartásai.
A dugódíj bevezetésének reális időpontja 2016 vége – erről Tarlós István főpolgármester a Népszabadságnak adott, kedden megjelent interjújában beszélt.
A politikus emlékeztetett: a Demszky-kabinet a 4-es metróhoz kapott uniós támogatás fejében vállalta a behajtási díj bevezetését. Ez része a támogatási szerződésnek és ha nem akarjuk visszafizetni a beruházásra kapott 180 milliárdot, akkor be kell vezetni a dugódíjat – mondta.
Kitért arra is, hogy jelen pillanatban egy parlamenti döntés tiltja a dugódíj bevezetését. Hozzátette: a kormány tisztában van azzal, hogy ez mit jelent, így ebben változás várható.
A BKV és a BKK jelenleg is dolgozik a zónahatárok kijelölésén, hiszen ez az egyik legfontosabb kérdés. Emellett a technikai feltételeket is meg kell teremteni – mondta.
Az útdíjjal kapcsolatban a főpolgármester azt mondta: azzal kapcsolatban neki is vannak fenntartásai, hogy a közszolgáltatást ellátó járművek, például a kék buszok fizessenek a város útjainak használatáért. Egyelőre tárgyalnak erről a kormánnyal – közölte Tarlós István a Népszabadságnak.
19 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Szingapúr elolvasását javaslom, abból tájékozódhatsz, hogy mit hogyan lehet elb@szni és később megjavítani.
(egyébként Szingapúr egy maffiózó társaság által vezetett diktatúra, ajánlom figyelmedbe a helyet, teljesen frankón korruptak a ferdeszeműek)
Budapest viszont itt van, meg a dugókat csökkentendő belépési díj is... előre szólok, hogy az jó sok lesz, mert ha nem, akkor ugyanúgy bemegy a versenyző, mint eddig... kizártnak tartom, hogy úgy, mint Londonban, a terepjáróknak még több díjat kell fizetni azon a címen, hogy teljesen felesleges ekkora járművel behajtani... na most azt elfelejtették(ott), hogy akinek akkora járgánya van, annak van pénze a megemelt dzsipó-díjra is..
itt vajon lesz-e ilyen?
aztán a műszaki része...előveszik a stadionbeléptetőket is, hogy a kis utcákban azzal segítsék a forgalmat(és a díjbeszedést)?
a sok kis utca miatt baromi sokba fog kerülni a beléptetési rendszer...
asszem ebből bukta lesz... mi adófizetők meg letérdelünk az unió sliccéhez.
Ön szerint ez vicces?
kötelező felelősségbiztosítási díj , baleseti adó , súlyadó , luxusadó stb :-(
A Rákóczi tér környékén, már évtizedek óta Szednek "dugó díjat", mégsem hallottam nagyobb felháborodásról!
:-D
höhö... ahhoz ennek a városvezetésnek fel kellene kötni a gatyát..
Ki van csukva, hogy ilyen bonyolult utcarendszerű város belső részét hermetikusan le tudnák zárni...talán a Körúttól befelé még nagynehezen, de a Hungáriától befelé, az nem fog menni...pedig ebben az utóbbiban lenne sok bevétel...
Szakemberek szerint ez utóbbi lenne a legjobb, mert csak e gyűrű környékén lehet kiépíteni nagy parkolókat, beljebb nem..
na? a politikus erre mit mond? hááát kérem, ha a műszakiak ezt mondják, akkor én kénytelen vagyok megszavazni( nanááá...ennél a megoldásnál lenne az igazi nagy bevétel)
mielőtt valaki bevenné, hogy csak ez az unijó feltétele, annak szólok, hogy ez a feltétel az igazi, uniónak benyújtott Bosnyák tér-Etele tér vonalon igaz...sőt...azért volt DBR a neve, mert Dél-Buda -Rákospalota lett volna az igazi útvonal...ezt szopta be az unijó..
lett, ami lett...
megdugnak, fizetni kell. Felmentést az örömlányok, valamint az orvosi igazolással rendelkező inpotensek kapnak.
Akkor a kormánynak is fizetni kell amiért minket basztat?
Új hozzászólás