A kormány arra kérte Seszták Miklós nemzeti fejlesztési minisztert, kezdjen konzultációt a pályaudvar jövőjéről és az RTL Klub Híradója szerint az is elképzelhető, hogy végleg zárva marad.

Lőcsei Virág MÁV-szóvivő az RTL Klub Híradójának korábban úgy nyilatkozott, a helyreállítást végző céget először kiválasztják, utána pedig megkezdik az alagút megjavítását.

23 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Gemüs52
Ennek a Dunántúlra utazók nagyon fognak örülni .
Bercifiu
@Gemüs52: Na és. Ki törődik vele? Inkább menjenek a stadionokba, ott még ülőhely is van.
Sesztákot mikor zárják be?
eszegfu
Az elég merész döntés lesz, ha végleg bezárják a Délit. Mi lesz a nyári velencei, balatoni hétvégi utazókkal?! Kelenföld erre nem alkalmas: egyrészt kicsi és nagyon lepusztult az épülete.
wagabund
mint írtam, nem zárnak ezek be semmit...nem bírja a Kelenföldi pu. a felújítás pedig embertpróbáló...ráadásul a műemlékesek vadul ragaszkodnak a körbeszaros-hugyos épülethez...

szóval marad a déli...de a tanulmány jó sokba fog kerülni.
Aki Én
Hosszú évek óta téma a déli megszüntetése. Régi ,,álom" hogy a kelenföldi veszi át a szerepét, ami szerintem nem is lenne baj. Mondjuk ahhoz még van mit csinosítani Kelenföldön. Még kormányzati negyedet is akartak a helyére korábban, de biztos, hogy az a terület irgalmatlan értéket képvisel. Nem akarok összeesküvés elméleteket gyártani, de az is lehet, hogy nem véletlen csúszkál ott a föld, de legalábbis nem bánja senki, hogy így történt. Gondolom ha így van, akkor a közeljövőben ki áll valaki, és közli, hogy sajnáljuk, de ha már így alakult... Majd lesz kikötő, lovarda, sertéstelep vagy valami hasonló.
eszegfu
@Aki Én: Stadion épitése sem ördögtől való ötlet lenne...
KERKA
Kelenföld felújítására ráférne néhány százmillió. Akkor sem lesz gusztusosabb. Az orrfacsaró bűz jelzi, hogy merre van az udvari budi.
vonotok
Ez aztán a kurva nagy ötlet. Ezek nem normálisak. Hol van az ellenzék? Mért nem ordítják a világba, hogy ezt már nem lehet ép ésszel elviselni. Tc ellenzéki pártok. Ezekért a bűnökért Ti is hibásak vagytok! Csak marakodtok ,egymást járatjátok le a nyilvánosság előtt. Ahelyett, hogy EGYÜTT elzavarnátok ezt a komorult, velejéig rothadt rendszert. És egy új szabad választáson, új parlamenttel nekifogni egy szebb jövőnek. ... Bocsájtsatok meg FELÉBREDTEM.
papa.49
Remélem nem stadiont akar építeni oda is a hazugovics...
Kofoka
@Gemüs52: Már szűkítették az elővárosi vonatok számát, aminek ugyancsak örülnek a százhalombattai, érdi, biatorbágyi emberek... Hogy akarják bővíteni a Kelenföldi pályaudvart, hogy az igényeket ki tudják elégíteni? Vagy majd Ferencvárosból indulnak az elővárosiak, Kelenföldről meg a nemzetköziek?
dr. prédikátor
NEM A DÉLI PU-T KELL BEZÁRNI HANEM EZT AZ ORSZÁGROMBOLÓ, MUTYIZÓ FÜTYI-SZ BANDÁT!!!DE ÖRÖKRE!!!
eszegfu
@KERKA: Irtó logikátlan ez is! Először is Kelenföldet évekig turták, épitették a vágányokkal együtt a metro miatt. Elkészült, de az épület maradt. Ugyanakkor nagyon sok pénzből - természetesen EU-s -- Kelenföld és talán Kápolnásnyékig tartó vonalon ujra épitették a vasuti pályát, jelzőrendszer, peronokat és az állomásokat (régi épületeket elbontották, aluljárókat épitettek, állomásonként min. 2 lifttel, stb.). Ebből is kimaradt Kelenföld! És végül: nemcsak az utasok számára gusztustalan az egész, hanem az ott dolgozó vasutasok számára is méltatlanok a körülmények. Nem értem...
KERKA
@KERKA: Nem tudom, láttad-e vagy utaztál-e Százhalombatta-Déli pu vonalon, ha látnád hogyan néznek ki a vasutállomások ezen a vonalon, dobnál egy hátast!
KERKA
@eszegfu: 07.28 Bocsánat, tiéd a kommentem 12.01-kor :))
eszegfu
@KERKA: Nem jártam arra. Valamikor 2 éve voltam Pusztaszabolcson, ahol az állomás területét fekete salakkal teritették le mondjuk murva, vagy bármi kő helyett. Iszonyu por, gondolom télen meg a sár. Az is biztos, hogy télen inkább megfagynék, de nem mennék be az épületben, még a mi állomásunkon sem mentem be, amikor még a régi épület volt.
KERKA
@eszegfu: Hát ez az! Az utas inkább kinn fagyoskodik a peronon, de nem megy be a váróba. Én sem:))
A vasútállomások mindegyike az enyészeté.A régi őrtornyok ablaktalanul kísértenek, a raktár épületeket kikezdte az időjárás, meg aki lassanként bontogatja. A régi rampák, ahol a szállításra váró marhákat hajtották föl, minden- minden romos, törmelékes,. Nem beszélve arról, hogy minden vasútállomás egy törmelék lerakó hely, a régi bakterházakban süvít a szél. Udvari budik a vágányok mellett. Szemét halmazok mindenütt. Érdekes, hogy egy-egy város szemétlerakó helye is a vasút állomás mellett van. Siralmas. Nem értem, hogy a MÁV adná ki lebontásra ezeket az épületeket, vigye aki akarja, csak bontsa le! Ezekből a téglákból még lehetne hasznosítani, csak itt ne rondítaná a környezetet!
eszegfu
@KERKA: Ötletnek jó lehet, de minden állomáson van valamiféle vágányfigyelő renszer, vagy talán már számitógép nem tudom mi a nevük. Ezt valahova tenniük kellene...Nálunk a bontás után konténerekben müködött. Talán még ez is jobb lenne, a régi, talán már életveszélyes épületek helyett.
KERKA
@eszegfu: a nagyobb állomásokon van menetirányító központ, a kisebb állomásokon a forgalmi irodában van a biztosító berendezés és a jelző rendszerek, valamint a tolatáshoz szükséges vágány beállító kézirendszer, De talán ma már ezt is a számítógép működteti.:))
kata53
Kórházat akarnak oda építeni a hülyék! Nem hogy a meglévőket újitanák fel! Kergessük már el őket!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.