A 444 szúrta ki a Facebookon az alábbi fotót, és anélkül, hogy bármit hozzáfűznénk, egyszerűen csak a sárga földig lengetjük a süvegünket a készítő előtt, aki egy tescós önkiszolgáló kasszával olyan jelentős kordokumentumot alkotott, amilyet a KDNP-nek egész fennállása alatt sem sikerült.

Facebook / Tamas Pasztor

50 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nezelodo
Találékony a magyar, hát ne vigyorogj Iván, (Viktor), semmi sem tart örökké, százötven év alatt sem váltunk törökké!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
Jo kis pihent agy kellett ehhez, de megerte!...:o)))
nezelodo
Találékony a magyar, hát ne vigyorogj Iván, (Viktor), semmi sem tart örökké, százötven év alatt sem váltunk törökké!
Desischado
Ez nagyon frappáns volt, én is gratulálok!
coni
Garabonciássajt, Ementáli, Céklalé, Irsai. A többit plagizálom.
volvós
A " szerzö" valószinü ilyen sorrendbe tette az árut a
kódleolvasó elé...türelemjáték, de tecccccccccik !!
szandokan
Gratulálok, igazi magyar ember az illető. Még jó, hogy erre is van ideje.
nezelodo
"szandokan
Gratulálok, igazi magyar ember az illető. Még jó, hogy erre is van ideje."

Képzeld, ha annyira ráérnek az ilyen polgárok, hogy a KreditJenő utódjának a megválasztásában is részt vesznek, és kopírozzák a fijjuk átjelentkezős ötletét is, mekkora durranás lenne. Ha a Csorna környéki személyfuvarozók, lévén már nagy tapasztalatuk effélében, áttelepülnek egy napra az aktuális választókörzetbe buszoztatni, mekkorát kaszálnának. Na jó, annyit nem, mint amennyit eltapsolt a hű alattvaló a segélytelefonos pénzből.
volvós
@nyanya001: 8:00

Nyomtathatta volna a blokkot puha papírra,
ki lehetne vele törölni...Szemét seggnyaló állat !!
volvós
@szandokan: tegnap 23:49

Gondolom, a Te blokkod igy nézne ki :

Sós mogyoró
Zi-zi cukorka
Emmentáli sajt
Mikulás kicsi
Étolaj 1 liter
Tengeri hal
Kukorica dobozos
Olivabogyó
Mák darálva
Cikória kávé
Só 0,5 kg
Izzó 100W
Kenyér magvas

Az elsö betük függölegesen olvasva...:-)))))
Mert Te is ráérsz éjjelente :-)))
rugacs
"Egy bolond százat csinál"
Milyen igaz... :-D
Aki Én
@szandokan: 23:49 Na ilyenkor vagy ,,szandi". Az már nem is igaz magyar, aki a fideszt kritizálja...
Pedig ez ÓRIÁSI!!!
Tibor43
Javaslom: akik kitalálták és megszavazták a vasárnapi bezárásokat,járjanak úgy mint az üzletek...
Toby
"Lesz még rosszabb...lesz még rosszabb..."
Knapp75
@szandokan: Persze, hogy van rá ideje! Ezentúl minden vasárnapunk szabad a szutyok kedvenceidnek köszönhetően! :)

Na, menjél, jelentsd gyorsan a Fidelitasnak, hogy provokátort észleltek a szegedi Tescoban!
szandokan
@volvós: Ez igaz, éjjelente. Napközben kevésbé. Mindenesetre nekem eszembe nem jutna ilyesmi.
szandokan
@Knapp75: Engem nem igazán fog zavarni ez a vasárnapi bezárás. Amit el akarok intézni, azt elintézem hét közben. A tesco pl. minden nap este 10 - ig nyitva van, de a legtöbb bevásárlóközpont sem zár be hatkor. Legfeljebb majd a vasárnapi fordulóinkon kimarad a centerben kajálás, de ha jól tudom, az éttermek, cukrászdák nyitva lesznek, és ez éppen elég.
szandokan
@Knapp75: Ja, meg csak a közelemben is van két vállalkozó, akik saját kisboltot tartanak fenn, ők is nyitva lesznek. Egyébként tegnap a Tescoban két ott dolgozó nő arról beszélt, milyen jó lesz, ha vasárnap otthon maradhat a családjával, elmehetnek kirándulni, stb. Mert ilyenek is vannak. 16 országban pedig már régóta létezik a vasárnapi zárva tartás.
szandokan
@Aki Én: Nem baj, legyek szandi. Legyen meg a napi örömöd:-)
Pestilence
Nagyon érdekel, hogy a szankokán-félék mikor hagyják el a süllyedő hajót.
Aki Én
@szandokan: 01:00 Nem az a lényeg, hogy neked vagy nekem fáj-e közvetlenül a vasárnapi zárva tartás. Nem is az, hogy betudunk-e vásárolni hétköznap. Biztosan megoldjuk, mert régen is megoldottuk. Viszont ilyen alapon ellennénk autó nélkül, gázkazán nélkül, világítás nélkül is. A baj inkább az, hogy ennek gazdasági problémái lehetnek, ahogy azt már elismerték a környező országokban is. Ráadásul egy kamu indokkal ráhúzzák ezt a többségre, akaratuk ellenére. Ilyenkor hol a többségi akarat? És mindezt meggondolatlanul, kapkodva, hatástanulmány nélkül, és még két nappal az életbelépés előtt is variálnak. És ez sajnos mostanában igencsak jellemző kivitelezési mód.
Valóban sokan dolgoznak kényszerből, de legalább annyian önként, például a plusz jövedelemért. Sokkal inkább a kényszerből dolgozók problémáját kellene megoldani, és nem a többséget korlátozni.
Knapp75
@szandokan: Nem csak neked marad ki a "vasárnapi fordulókon a centerben kajálás", pont ezért jól megszívják az esetleg akkor is nyitva tartó éttermek. A kutya sem néz majd feléjük...
Persze az unortodox matek szerint ha egy napi forgalom kiesik egy héten, az még nem hoz csökkenést. :)

Nyilván az anyák napi virágot is meg lehet venni már szombaton, szóval jól érvelsz, mindenre van megoldás! :)

Mondjuk az, hogy ki mikor tud bevásárolni, eddig magánügy volt, most meg igazodni kell az agyamentek szabályaihoz.
Elfogadom, hogy a szolgalelkű, legelvakultabb fidesz hívők még ebben is képesek Orbánékat támogatni, mások meg nem szeretik annyira, ha mindenbe belepofáznak alapból életképtelen politikusok.
Ti ha hazaérve az asszonyt ott találnátok az ágyban Viktorral, még meg is köszönnétek, hogy besegít a háztartásban!
kkalman
Akárki csinálta, igazat "vásárolt". A francnak akar ez a tetű banda mindent szabályozni?
szandokan
@Knapp75: Az utolsó mondatod több volt, mint sértő, eszerint is lesz kezelve.
szandokan
@Aki Én: Lehet. Mindenesetre az egy oltári nagy baromság, hogy ez az egész azért történik, hogy többen menjenek templomba. Aki akart, az eddig is elment, aki meg nem, továbbra sem fog.
szandokan
@Aki Én: Ja, és honnan tudnád kiszűrni, ki dolgozik kényszerűségből? Ha valaki ezt mondaná, valószínűleg másnap már repülne is. Vagy mindent, vagy semmit.
Aki Én
@szandokan: 00:12 A kormány valahogy kiszűrte, legalábbis állandóan rájuk hivatkoznak.
De most komolyan. Például egy működő munkáskamara. Például Ausztriában olyan a kamara, hogy megkérdezésük nélkül rájuk vonatkozó törvényeket sem hoznak. Ott tökéletesen védik a munkavállalók érdekeit. Azokét is akiket kihasználnának, és azokét is, akiket a kormány ,,eltiltana" a munkától.
Vagy valódi munkahely teremtés, ahogy azt ígérték is. Akkor nem féltenék az emberek a munkahelyüket egészen addig, hogy még zsarolhatók is legyenek. Ha a kényszerből dolgozó családanya tudna váltani, a helyére menne olyan, aki dolgozna vasárnap, természetesen emelt bérért.
De tudom, ez mind szakmai munka lenne, nem pedig egy hatástanulmány nélkül hozott indokolatlan törvény.
Aki Én
@szandokan: 00:10 Ezt nyilván nem is gondolja senki komolyan.
Aki Én
@szandokan: Most olvasom, közben előkerült a hatástanulmány. Erről mi a véleményed, na meg az elintézési módjáról?
propeller.hu/itthon/3078647-orbanek-tudtak-hogy-rossz-lesz-nekunk
Toby
Ebben a tárgyban egy a lényeg ! A ge**k ismét olyanba pofáztak bele, amibe a "magyar embereknek" kellett volna dönteni és nem szarházi parazitáknak !
Hadd döntsék el a "magyar emberek" hogy mit csinálnak vasárnap, ne egy szarházi, 5000 fős fészbukos gittegylet mondja meg, hogy a "magyar embereknek" mi a jó !
szandokan
@Aki Én: Attól, hogy engem nem érint a vasárnapi bezárás, még nem értek vele egyet. Én csak azt mondtam, hogy ne a vásárlók legyenek felháborodva azért, hogy a hét többi napján képtelenek bevásárolni, ill. hogy ne a templomokra legyen ráfogva. Egyébként a Tesco - ban voltam ma, és több hely is ki van adva bérlőknek, és ők sem örülnek ennek, mivel ugye nem nyithatnak ki. A szegénységről is eszembe jutott egy érdekesség ma, mert kiadott a Stühmer egy 65 cm - es csokinyuszit, 10000 ft egy belőle, és már nem tudnak után rendelni, mert mind elvitték. Én sem kaptam egyelőre, pedig már 3 Tescoban is voltam. Azzal, hogy ebben az országban szegénység van, soha nem fogok egyetérteni. Szegény emberek, vidékek vannak, ahogy eddig is voltak, de nincs szegénység.
szandokan
@m.macskosz: Nem szeretem, ha túlzásba viszik a sértegetést a családommal kapcsolatban.
szandokan
@Knapp75: A vasárnapi zárva tartással én sem értek maximálisan egyet, de sok helyen néha a tulaj is dolgozhat egy kicsit a profit érdekében.
Aki Én
@szandokan: 21:11 Már ne is haragudj, de a drága csoki kelendőségén lemérni a szegénységet... hááát...
Knapp75
@szandokan: Gondolom ezen elv alapján te is be szoktál néha állni a gyártósorhoz... ;)

Szerinted mit jelent a szegénység? Azt, amikor kivétel nélkül mindenki szegény egy országban és senki nem tud drága csokinyuszit venni?
Ilyen nincsen (mindig vannak kivételek és kivételezettek), tehát a te felfogásod szerint szegénység egyáltalán nem létezik! :)
Ügyes vagy, "agykontrollal" felszámoltad!

Hja, ha nincsen szegénység, akkor kiknek szoktál ételt osztani?

(egyébként a csokinyuszis példát megint csak azért hoztad fel, hogy megvillantsd, neked ilyesmire is telik! Enyhén vagy szánalmas. ;) )
pbalage
@szandokan: ha nem teljesen értesz egyet vele, akkor százalékos arányban meg tudnád adni, hogy mennyire?
szandokan
@Aki Én: @Knapp75: Akinek tényleg nincs pénze, az nem jár autóval, nem megy hatalmas bevásárlásokat tartani, nem fog 10 ezres nyuszit venni, és nem fog oda állni a gofris elé sem fél órát várakozni. Tömegnyomor a bevásárlóközpontokban, nyugati autók okozta dugók a városokban, hagyjuk már ezt a szegénység marhaságot!!!
szandokan
@pbalage: Van akinek nem lesz jó, és van akinek jó lesz. Ezt nem lehet százalékban megadni. Engem mindenesetre nem igazán érdekel.
Aki Én
@szandokan: 22:47 Na ezt az agymenést... Tehát ha te úgy gondolod, hogy nincs szegénység, akkor nincs, mert nem látod? Basszus, a kollégám anyját sem láttam még, akkor nincs neki? Te komolyan gondolod, hogy ahol a társadalom egy rétege plázázik, csokinyuszit vesz és nyugati autókkal jár, ott nincs szegénység? Tényleg ezek az ellenérveid? Hát ez is egyfajta szegénység.
Nyuszi ügyben pedig Knappnak (00:08) nagyon igaza van.
szandokan
@Aki Én: Nincs igaza Knappnak nyuszi ügyben, én csak azt akartam ezzel mondani, hogy aki ilyen csokit vesz, arra ne mondjuk már, hogy szegény. Persze nem vitatkozom, elvégre más országokban minden szép és jó, Amerikában sincsenek gettók, csak itt nálunk van jelen a szegénység, mégpedig 2010 óta. Nos, ez a szegénység inkább.
Aki Én
@szandokan: 23:32 Demagógiából jeles!
Tehát ha jól értem, amíg vannak emberek, akik tudnak drága nyuszit venni, addig nincs szegénység?
És hogy jön ide USA? Ha ott van szegénység, akkor nálunk nincs? Vagy ha ott van, akkor nálunk is rendben van?
A baj az, hogy a kormány sem ismeri el, mert ez nekik óriási kudarc a kommunikációjuk ellenére. Sőt, a szegénység minden felmérés szerint NŐ!!!
A szegényeket ne a csokinyuszi mellett keresd.
szandokan
@Aki Én: Természetesen vannak szegény emberek, de az nem egyenlő a szegénységgel. Amerika tudtom szerint nem szegény ország, mégis sok a szegény. Sokan ráadásul maguk tehetnek a sorsukról. Azon meg ne csodálkozz, hogy nő a szegények száma, elég csak megnézni, hol születik a legtöbb gyerek. Munkahelyeket teremteni meg nem olyan egyszerű ám, mint ahogy azt te gondolod.
Aki Én
@szandokan: A budaőrsi Tescoban van 65 cm-es csokinyuszi. Vasárnap (mert nyitva volt) láttam. Ha nem tudsz beugrani érte, szívesen küldök neked postán, mert járok arra.
Bercifiu
@Toby: Talán összejön ez a szám, ha minden tag hatökör.
szandokan
@Aki Én: Köszi, már szereztem. Csokit meg postán küldeni nem egy életbiztosítás...:-)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.