Hát bizony, el fog jönni a holnap reggel is, kellemetlen pillanatokat fog átélni a hont védő miniszter a szőnyeg szélén álldogálva – Orbán Viktor ugyanis berendelte Hende Csabát magához, némi elbeszélgetésre. Melynek tárgya az lesz, hogy miképpen válhatott használhatatlanná a bevethető magyar légierő egyhetede, mégpedig békeidőben, és hogy keletkezhetett legalább húszmilliárd forint kár, ami minimum két stadion? Hát nekünk már ellenség se kell, elbánunk magunkkal?

Forrás: gepnarancs.hu
Feltöltő: nocenz_Ura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

29 hozzászólásarrow_drop_down_circle

silber13
Akkor majd Svejk Csaba hadügyér vehet egy mély levegőt és visszakérdezhet? Ki is rendelte el semmi perc alatt egy pisiszünetben ezeket a madarakat?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Tényfeltáró
Bruhaha, haha, bruhaha. Még hogy légi "erő"?
silber13
Akkor majd Svejk Csaba hadügyér vehet egy mély levegőt és visszakérdezhet? Ki is rendelte el semmi perc alatt egy pisiszünetben ezeket a madarakat?
Senara
Miről tud beszámolni vizsgálatok eredménye még az ablakba ! Találgatásokról , lehet ez , de lehet az is ? Pilótahiba már nem lehet , mert sovány malac vágtába kitüntették az egyik majdnem áldozatot . Gyártóra megint nem kenheti , szintén a vizsgálatok miatt .Marad a szélgép és egy halom por . Oknyomozó riporterek itt a feladat megkeresni a gyártót és őket kérdezni .
papa.49
Hát ez igen jó cikk volt, látszik belőle hogy nagyon káros ha egy jog.-észt ültetünk a hadügyminiszteri székbe, legalább akkora baj mint mikor történelem prof. feszengett ebben a bársonyszékben...Mindenesetre ismerve a pali képességeit, meg azét is aki magához rendelte, véleményem szerint a Gyurcsány lesz a hibás...Baleset a következő felszállásig biztos nem lesz, de ha nem változik semmi akkor csak az biztos hogy fent nem maradnak a madarak az égben...A gyártó véleményére én is nagyon kíváncsi lennék, mert ez nagyon rossz reklám volt a svédeknek, de azt is tudom hogy az elmarasztaló svéd véleményt csak akkor tudjuk meg ha ők teszik közzé!!!
nezelodo
Magyarázkodhat a szerelmes miniszter, de siker majdnem olyan, mint 1918-ban a Szent István csatahajóé volt. Talán nem véletlen, hogy éppen az egykori hajóskapitány (tengernagy) a mai politikai csúcsvezető példaképe. Mentségére szóljon, hogy a hajó legalább a háborúba tartott, és nem vette észre, hogy már ott is van.
silber13
@nezelodo: Csak egy apró sztori: Azért a hatalom beleszólása mindenféle, szakértelmet kívánó dolgokba a svédekre is jellemző. Mert ugye Gusztáv Adolf uralkodó is beledumált egy hajó építésébe. De az uralkodó elcseszte a hajó súlypontját, és senki nem mert szólni!. A frissen vízre bocsájtott hajó első útján 1300 métert megtett ám felborult, elsüllyedt! A hajó a Vasa volt! Azóta is szégyenlik a svédek!
nezelodo
@silber13: Na lám, ott is van példa arra, hogy szakmai kérdéseket nem szakemberek mérlegelnek, hanem tekintélyelven alapul a döntés. Van rosszabb, amikor hasonló döntéseket a kapzsiság vezérel.
eugen4402
@silber13: A Vasa-t úgy tudom, felhozták, és múzeumot rendeztek be benne. El nem tudom képzelni, hogy egy JAS-39-ből mit lehetne varázsolni...
Hellcat
Csak a szokásos fideszes szakértelem. Nemsokára lesz még Szív, Tűz, és Víz miniszter és aztán jöhet a Bolygó Kapitánya is.
silber13
@eugen4402: A ripityára tört gépből szerintem semmit, hacsak hajózó szuveníreket nem.
sokanvagyunk
"Föld-levegő bomba..." - hát az kérem a katapult, remélem, most kipróbálja.
papa.49
@eugen4402: Ha nem hagyják abba a reptetésüket sürgősen, akkor méh telepi hulladék lesz belőlük!!! Majd a ,,napbarnított palik,, szépen szétbontják őket!!!
eugen4402
@papa.49: Ahhoz egy kicsit drága hobbi, hogy néhány kreolbőrűt munkahelyhez juttassanak. Csak zárójelben: erre a tíz évre 490 milliárd a bérleti díj. Nem csoda, ha kerozinra már nem jut zsozsó.
Dr. Felipe
Bizony, most már több gépet veszítünk békeidőben mint az ukránok háborúban. Gondolom azért a kenőpénz jól jött egyeseknek.
papa.49
@eugen4402: De figyelj, akkor itt van ami nem tiszta ebben a bótban...
Ha béreljük akkor a tulajdonjog nem az országé, fizetjük a bérleti díjat, akkor a ,,hadrafoghatóságot,, annak kell biztosítani akinek a tulajdonában van a ketyere, igaz a pénzt nekünk kell hozzáadni, a szakértelmet pedig a svédeknek, ez nagyon gubancos dolog!!!
Végül is 10 év alatt elköltünk majd 500 milliárdot a lízingre, az egyebekre a franc se tudja mennyit, de gondolom az kitesz ugyanennyit, és nincs repcsink ami biztonságosan felszállhatna, hát erre szokták mondani a feléért is fel kellene akasztani a delikvenst!!!
eugen4402
@papa.49: Ó, abban biztos vagyok, hogy előnytelen szerződést a mi bölcs vezetőink soha nem írtak volna alá, a végén ebből is nyertesen jövünk ki.:-)
papa.49
@eugen4402: Már mint úgy gondoltad hogy ő jön ki nyertesen, hát igen ez biztos!!!A ,,nyereség árát,, meg mi mindannyian fizetjük!!!
eszegfu
@eugen4402: 11:58 Én a cikkből olyasmit vettem ki, hogy elsősorban nem kerozinra nincs pénz, hanem müszaki emberekben van hiány. Több éves és több millióba kerülő képzéseken kell résztvenniük a szerelőknek, akik végül is felszállás előtt megvizsgálhatják a gépet. Ezeknek a jól képzett, felkészült szakembereknek viszont kevés a fizetésük és elhagyják ezt a pályát. Kiváncsi lennék a 2 "okos" megbeszélésére...olyan vak vezet világtalant történetnek gondolom.
Clavigo
Kegyes Urunk felizgatta magát...Ha ez így megy tovább,,a felsőcsutkai kisvasut megnyitójára már nem lesz Grippen be-átrepülés ..emelve kegyes Urunk öröm-szintjét...
eugen4402
@eszegfu: Néhány hozzáértő fickó szerint a szerelőállomány és a pilóták is nagy csábításnak vannak kitéve, éppúgy, mint más foglalkozásúak esetén, náluk is fennáll a lehetőség, hogy kétszer-háromszor több pénzt keressenek, mint itt Kecskeméten. Azt csak Ők tudják, valóban mentek-e el közülük már, vagy nem, de a lehetőség fennáll. A kerozinra meg azért célozgattam, mert mindig azt hallom, olvasom, hogy kevés repült órát tudnak igazolni, és az ezredmásodpercnyivel későbbi reagálás a biztonságot veszélyezteti.
silber13
Nem voltam ott, tehát nem tudom, de amit eddig írtak az első gép aprófává alakításában, azt szerintem a két pilóta hosszúraa bej9vetele okozhatta,, meg a majomfogó hiánya!
silber13
Ja, és a JAS - 39 nem rendelkezik fékernyővel
eszegfu
@eugen4402: Nem tudom tény, vagy csak valami mende-monda, de 2 kézzel kapkodják ezeket a szerelőket, akkora a tudásuk, szakértelmük, hogy akár a 3x bért is megadják nekik.
Az is igaz, hogy ü.a.-ra nincs pénz, ezért kevés a repülő órájuk, én is csak ilyen hirekről olvastam.
eugen4402
@eszegfu: Majd most mindenre fény derül, az Úr magához szólította a minisztert, aki minden kérdésre szabatos, precíz válasszal fog szolgálni, s lőn világosság.:-)
eszegfu
@eugen4402: Csak ne legyen felhős az idő...mert akkor még távcsővel sem látjuk a napot és bizony sötétség lesz...
Tényfeltáró
Minél több gép törik össze, annál kevesebbet kell költeni kerozinra. Gondolt erre valaki?
Dr. Felipe
Meg amikor bekupakolt távcsővel szemlélte a hadgyakorlatot. Az a kép ütős volt, mindent visz.
Ha az ukránok bevetnék mint NATO fegyvert, az orosz szakadárok fegyvereiket eldobálva menekülnének az Uralon túlra.
Tényfeltáró
@Dr. Felipe: Mármint a gombócfejű jogászt vetnék be?
Dr. Felipe
@Tényfeltáró: Igen azt mint föld-levegő rakéta. A fejében lenne a nukleáris töltet.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.