Véletlen? Aligha! Nem öntik már úgy az adóforintokat Simcska Lajos médiabirodalmába: 77 százalékkal kevesebb állami reklámpénz áramlott cégeihez az idei év első hét hónapjában.
A Világgazdaság számításai szerint egy évvel korábban a listaáron számolt 19,9 milliárd forintos állami reklámbüdzséből még 36 százalékot hasítottak ki Simicska médiacégei, az idei 13,8 milliárdos állami büdzséből viszont már csak 12 százalékot.
Idén az első hét hónapban – a tavalyi év hasonló időszakához képest – egyharmaddal visszaesett az állami hirdetők listaáron számolt reklámköltése. Emögött a lap szerint az állhat, hogy változott a reklámköltés stratégiája, és nyár közepéig még nem volt látható jele az időközben felállított Nemzeti Kommunikációs Hivatal működésének.
A Világgazdaság szerint drasztikusan csökkent a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Class FM-en elköltött állami reklámbüdzsé, és a Magyar Nemzet is 75 százalékkal kevesebb, listaáron számolva alig 150 millió forint állami reklámhoz jutott ebben az évben. Egyharmadával csökkent a Metropolban megjelent állami hirdetések összege, és nagyságrendileg hasonló mértékű visszaesés következett be a Heti Válasz kiadójánál is.
24 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Nem vagyok jártas a témában, de ezt gondolnám, hogy ilyenért börtön jár.
de aztán rádöbbentem, hogy ott bizony rengeteg alakalmazott van, akiknek ez nem jó hír..
:-(
hogy csak a seggnyalók, sógorok, vejek, komák kaphatnak megbízásokat,
kiteljesült Orbán mutyiországa, ahol a lopás, a csalás , a mutyi az értékrend
na meg a seggnyalás !
Mint többen írtátok ez bizonyítja a mutyit, a csalást, a lopást, csak ezt már törvényesítették, tehát most és itt nem az.
Ez az a terület, ahol 10% befektetéssel 90% haszonnal (dolgoznak) tevékenykednek.
Azt mondják az állami pénz ez nekik is jár. Járni járna, csak nem ilyen arányban, ezzel a közpénzt veszik el!
De nincs mit csodálkozni így működik a kdnpfideSS maffia!
Új hozzászólás