Lebonthatják a Déli pályaudvart, szerepét pedig a Kelenföldi vasútállomás veheti át. A pályaudvar helyén park és P+R parkoló létesülhet – értesült a Magyar Hírlap kormányközeli forrásokból.
A vasúti síneket várhatóan felszedik, és a park mellett P+R parkoló létesülhet. A pályaudvar helyét a Kelenföld vasútállomás veszi majd át.
Kelenföld mellett szól, hogy ott van több busz és a 4-es metró, valamint Volán-járatok végállomása is itt található. A jövőben várhatóan a kelenföldi pályaudvar épületét felújítják, és további területrendezés is szerepel a tervekben.
27 hozzászólásarrow_drop_down_circle
tessék!
itt az eredmény...
-oszoljanak, tessék hazamenni! nincs itt semmi látnivaló...mindenki menjen a dolgára...
Nem, lesz, ha nem akarod. A nyugati demokráciák úgy működnek, hogy ha pl. ilyen építkezés-bontás téma van, hogy a város valamit kitalál, amiről - ha nem tetszik - szavaznak a polgárai. Ha LESZAVAZZÁK, akkor az lesz, ha MEGSZAVAZZÁK, akkor az.
Nem pedig "én eldöntöttem, központilag, pont. Pofa súlyba és kuss mindenkinek." Ez nem demokrácia.
Hogy mit akartok, az csakis rajtatok múlik: ha kell a déli, akkor lesz (felújítva!), ha nem, akkor nem lesz.
hiszen az ilyen típusú parkolókat a külvárosokba,agglomerációba telepítik,így csökkentve
a városba tartó forgalmat,ami által az gyorsulhat is. E logika mentén nyugodtan el lehetne
túrni a Sándor Palotát,a Galériával együtt,helyükre P+R parkolót. Előnye volna a helynek
az is,hogy a nehezen induló motorok egy plusz lehetőséget kapnának az indításhoz.
Azonban az sem elképzelhetetlen,hogy valamely baráti társaság ludas az állandóan
megcsúszó támfal végett,és ily módon tehermentesítik őket a felelősségtől,és a kiadásoktól.
Kit érdekel.hogy ezerszer annyiba kerül a károkozás,de azt közösen fizetjük.
Referencia - Nagymarosi Vízlépcső. A helyreállítás kb.kétszer annyiba került,mint a
kivitelezés befejezése,ha meg most hozzáadjuk Paks II-őt,elképesztő összeg jön ki.
Persze akinek a 2-es metróvonal volt jó a Délibe érkezés után, vagy Észak-Buda felé folytatta az útját, azt ezzel jól megszívatják, jobb viszont egyetlen utazónak sem lesz, mert aki Kelenföldön akart fel- és leszállni, az eddig is megtehette.
Ugyanakkor egy város jobban is tud hasznosítani területeket, mint hogy vonatsíneket tart rajtuk, így én inkább attól függően véleményezném az ötletet, hogy mi lesz a felszabaduló területek sorsa!
Sajnos abban csak reménykedni lehet, hogy ezeket a területet ésszerűen használják majd ki és nem lopják szét a haverok.
Igazából inkább a metró végállomás indokolja a parkolóépítést a Délinél.
Viszont ugyanebből az okból kifolyólag Kelenföldön is építeni kéne.
Mondjuk azt sem tudom, a teljes utasforgalmat hogyan bírja majd el a kelenföldi pályaudvar, mert elsőre kevésnek tűnik az ottani infrastruktúra.
..." A jövőben várhatóan a kelenföldi pályaudvar épületét felújítják, és további területrendezés is szerepel a tervekben..."
Tehát elsöször leromboljuk a meglevöt, aztán beigérjük
a " közeljövöt " V...:-))) Kormányzati döntés a la fide$$
- Mi az, ha egy fideszes lenyulja a pénzt ?
- Antilop !
- Mi az, ha egy gyerel elcsen valamit ?
- Kleptománia !
- És mi az, ha egy ország lop ?
- Ro - mánia !
Javaslom, hogy a Gellért-hegyen bontsanak le mindent, helyette építsenek egy száz akárhány méter magas orbán-szobort banánnal a kezében!
Új hozzászólás