Az Alstom metrókocsik beszerzésének korrupciós ügyei mellett a megtévesztő utasforgalmi adatokkal is foglalkozik a Csalás Elleni Európai Hivatal (OLAF) 4-es metrós jelentése - írja a Magyar Nemzet. A 2005-2006-os évek során a magasabb uniós támogatás érdekében a 4-es metró megtérülésénél naponta több, mint 400 ezer utassal számoltak, a mostani mérések alapján ugyanakkor a metróvonalat csak 160 ezren használják naponta. Lázár János múlt csütörtökön az ügy kapcsán bejelentette, hogy a kormány ismeretlen tettes ellen feljelentést tesz. Amennyiben ugyanis az Európai Bizottság elfogadja az OLAF jelentését, akkor Magyarországnak 76,6 milliárd forintnyi büntetést kell fizetnie, ami nem sokkal kevesebb, mint az unió által ténylegesen kifizetett, 2006-os euróárfolyamon számolva 181 milliárd forintos támogatás fele. A 4-es metró teljes költsége 437,7 milliárd forint volt.
Újabb botrány a 4-es metró körül
Forrás:
portfolio.hu
Feltöltő: Yoda69
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. April 26., 19:35
Az oroszok már nem csak a spájzban vannak, de a magyar focipályán is – Kiderült, melyik orosz multicég támogatná a Fradit
Itthon
- 2024. April 26., 18:00
Deutsch Tamás Jedi lovagnak képzeli magát: Fölszívta magát és azt mondta, az erő velünk van
Itthon
- 2024. April 26., 17:02
Fordulat! Meggondolta magát Erdogan és Orbán Viktor ellen fordult
További ajánlatok
Szórakozás
- 2024. April 26., 07:58
Rubint Réka szakértett: Kubában a celeb szerint nincs mélyszegénység, folyt a rum, nyitott kabriókban utazott – Az ENSZ nem így tudja
Itthon
- 2024. April 26., 07:12
Döbbenet, milyen fordulat áll be ma az időjárásban
Szórakozás
- 2024. April 26., 00:10
Tóth Gabi talpig csángó népviseletben – vajon mit kap ezért az internet népétől?
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
„Lényegesen nagyobb forgalom a vonal Bosnyák térig tartó meghosszabbításától sem várható.”
„A fentiek alapján tehát a tervezett Virágpiac – Etele tér szakasz kongani fog az ürességtől.”
veke.hu/download/m4/m4_uj_szakaszok.pdf
Tanulság: A hazug kutyákat hamarább utolérik, mint a sánta embereket.
Jaaaj, hát akkor a felcsúti kisvasutat is elkaszálják majd?
Csak a fideszes dolgok voltak EU...ellenesek, elítélendők.
Tehát a kettősmérce nem is kettős, hanem piszkos tizenkettős az EU-ban.
Brüsszel melegágya a korrupciónak.
Nem gátolták, hanem elősegítették a komcsi lopásokat.
Sajnos nem. Mára mi változott szerinted?
Nem akarom védeni az előző vezetést, de a 4-es metró legalább szükséges és közérdekű.
Arról nem beszélve, hogy Imre Gábor Kovács a fészbukon nem mond hülyeséget, mikor a kivándorlással is összeveti a dolgot.
Mert akik ezeket a tanulmányokat készítették, könyvelték, iktatták, fizették...azok mind a bp közgyűlésben csücsülnek közösen.
Azaz KÖZÖSEN!!!
Brüsszel azt állítja, hogy 166 milliárd 998 millió 258 ezer 356 forintot "elloptak vagy elcsaltak", ezért ezt a pénzt az európai hatóságoknak és a magyar kormánynak vissza kell követelnie
Ebből a pénzből 76,6 milliárd forint az, amit uniós fejlesztésként fizettek ki, és ez az az összeg, amit "a brüsszeli nyomozati jelentés" szerint visszakövetelhetnek Magyarországtól"
Új hozzászólás