A kormány honlapján tette közzé az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) jelentését a 4-es metróról. Korábban olyan hírek láttak napvilágot, hogy az komoly korrupciót tárt fel a beruházással kapcsolatban. A kormány feljelentést tett az ügyben, de nem akarta nyilvánosságra hozni a dokumentumot, noha Péterfalvi Attila, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke is azt nyilatkozta, a jelentés az első betűtől az utolsóig a nyilvánosságra tartozik, mert abban a 4-es metró beruházásánál elköltött magyar és uniós közpénzekről van szó – írja a 24.hu.

Az OLAF már korábban közölte, nem igaz, hogy a 4-es metró ügyében csak 2010 előtt történtek súlyos visszaélések. A hivatal mintegy 167 milliárd forintos károkozást tárt fel a beruházásnál.

34 hozzászólásarrow_drop_down_circle

quadrocopter
@PJProby: Értelmezni is tudni kell: "... uniós támogatással megvalósult magyar uniós projektnél 2007 és 2013 között. "
Tehát 3 év szocikormány, 3 év hordaqrmány, csak hogy értsd, amit olvasol!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
havasigyopár
A fidesz úgy kapott 59 milliárdos eurós pénzt, hogy ezzel együtt bevezetik a dugódíjat. Ez nem történt meg.. Tessék, most szívhatjuk. Erről miért nem beszélnek?
kukac50
A majdnem 170 milliárdba benne van a 80 milliárd amit a Fidesz kormányzása alatt költöttek el?
Tegyék nyilvánossá az egész időre hiszen már a 2014 is elmúlt!
Ne titkosítsa a Fidesz a 2010 -és a 2014 es időre kifizetett metróberuházást.
Az igazságszolgáltatás tegye nyilvánossá, Tarlós feljelentésében elért eredményeket, 2010 óta mit tártak fel a metró ügyben!
Politikusok rágalmazásait lehet hallani,
Igazságszolgáltatás nincs ma Magyarországon???
Eladott Ország
"Ha már kiderült, hogy ezek a jelentések nyilvánosságra hozhatóak, lehetne is folytatni a sort. Az előző kormányok idejében születettekkel éppen úgy, mint az elmúlt hét évben készült
jelentésekkel. Kivétel nélkül mindent nyilvánosságra kellene hozni, még akkor is, ha esetleg
Orbán Viktor vejének neve is felbukkan itt ­ott. Hajrá, ne álljunk meg itt! Pocsék érzés lenne
azzal szembesülni, hogy csak azért került ki a nyilvánosság elé ez az egyetlen jelentés, mert a kormány agytrösztje azt sütötte ki, hogy ez jó lesz a Fidesznek. Nehogy az történjen, ami szokott. Hogy választás előtt erről szóljon minden, hogy minden hírcsatornán és propagandaoldalon vezetőszáron hurcolászott MSZP-­s, SZDSZ-­es politikusokat lássunk, aztán szép csöndben elülnek a botrányok és marad minden a régiben. Vagy kiderül, hogy nem is úgy volt, nem is az volt és néma csendben sorra születnek a felmentések, csak arról az amnéziás kormánypropaganda elfelejt beszámolni. Legyen annyi vér a kormány pucájában, hogy kivétel nélkül az összes jelentést betolja a közösbe és kivétel nélkül
minden korrupt gazember ellen eljárás indul. Akár ellenzéki, akár kormánypárti, akár aktív
politikus, akár valamelyik politikus pereputtya, árnyékban megbújó strómanja is az illető."
eugen4402
Ez igaz..? Nincs is négyes metró, csak valami illuzionista belénk szuggerálja, hogy létezik..? Nahát, ha itt mindent ellopnak, és csak egy Potemkin-álvalóságot kapunk az arcunkba? Akkor a Gripenek se valódiak? Valaki nézze meg, az Országház még a régi? és a kormány kormányoz...?
bencemacska
@kukac50: Szerintem az 1998 - 2002 között történteket is vizsgálni kellene. Nagyon nagy volt abban az időben a veszteség a pénz visszavonás miatt!
De ez majd csak a Demszky elleni perben kerül elő. Azt meg csak azok érik meg, akik akkor még gyerekek voltak.
Mennyiben változott a felszíni közlekedés a 4-es metró átadása után? Talán az is befolyásolja az utaslétszámot!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.