Magyarország leghosszabb hídját 2007. augusztus 8-án avatták fel. A csaknem 2 kilométer hosszú Kőröshegyi völgyhíd több mint 50 milliárd forintba került. Másfél millió tonna vasat és 120 ezer köbméter betont használtak fel hozzá. Különlegessége, hogy két pillérsor helyett egy tartja a pályaszerkezetet. A viadukton tízévente minden részletre kiterjedő fővizsgálatot kell tartani.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Mi a hasznosabb: autópálya vagy üres stadion építese?
Melyik beruházás hoz több hasznot a nemzetnek: a kiemelkedő tanulmányi eredményt mutató diákok külföldi képzésenek támgatása, vagy a futballakadémiára szórt milliárdok?
Jó az az országnak, ha az egyébként is közpénzből bőven javadalmazott erdő péter főkappanból akadémikos tagot kreálnak, amivel megtolják az amúgy is érdemtelenül magas javadalmazását egy államtitkári fizetéssel?