Dacára annak, hogy Tállai András nyomására jelentősen csökkentek a benzinárak Mezőkövesden, a Mol azt írja, "a versenypiaci tényezők alakulásától függően alakítja árait."

Így magyarázza a Mol a Tállai-féle benzinár-vezérlést

A vállalat az MTI-hez eljuttatott közleményében leszögezi:

az árazás tisztán kereskedelmi kérdés.

A cég egyben megismételte: a Mol, ahogyan eddig, úgy most sem kommentál konkrét árakat vagy a saját árazási gyakorlatát.

Hangsúlyozták ugyanakkor, hogy 

a legtöbb fogyasztási cikkhez hasonlóan az üzemanyagok ára számos piaci körülménytől függ. Magyarországon csaknem 2000 töltőállomás van, ennek csak egynegyedét működteti a Mol.

Tállai András, a nemzetgazdasági tárca parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára a hétvégén Facebook-oldalán közölte, hogy miután egyeztetést folytatott a Mol illetékes képviselőivel, csökkentették az üzemanyag árát választókerületében, Mezőkövesden. Gulyás Gergely Fidesz-frakcióvezető erről keddi sajtótájékoztatóján kijelentette: Tállai András a lehető leghelyesebben járt el, a Fidesz-frakció – csatlakozva a miniszterelnökhöz – egy emberként gratulál neki.

A politikus szerint míg a budapesti benzinárak a Mol-kutakon literenként 353-355 forint között alakultak, addig Mezőkövesden 374 forint volt. "Mit csináljon egy egyéni választókerületi képviselő, ha ilyet tapasztal? Nem az a kötelessége a saját választóival szemben, hogy ezt szóvá tegye?" – tette fel a kérdést Gulyás Gergely.

Közben az internet sztárja lett az a néni, aki az ATV híradójában elvtársnak nevezte a körzet jótevőjét, Tállai NAV-vezért.

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Igen, valóban nem ördögtől való, hogy szociális alapú megközelítéssel próbálunk segíteni
azokon, akiknek alacsonyabb a vásárlóerejük. Annál is inkább, hogy ma Magyarországon az
üzemanyagár több mint 50%-a adó.
kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/11/benzin.jpg
kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/11/gazolaj.jpg
A benzin ára valóban kulcskérdés: szállítani mindent kell, a szállításhoz pedig üzemanyag kell.
Vagyis egyetlen beavatkozással akár meg is lehet oldani egy térségben az összes oda szállítandó termék költségét. Ebben a logikában az van benne, hogy egységesen megfinanszírozunk egyes elmaradt régiókat. De mi nem ezekről a kérdésekről beszélünk – ha már Tállai felkavarta a NER posványát -, hanem sorosozunk, brüsszelezünk, balfasz ellenzékezünk, mert a barnanyelvű politológusok ezért kapják a fizetésüket. Az, hogy elfajzott liberálisok és a világsajtó arról beszél, hogy kézivezérlésű a magyar gazdaság, ergo az ország versenyképessége a béka segge alatt, az nem az ellenzék állapotáról és a kormány nagyszerűségéről állít ki bizonyítványt. Hanem arról, hogy az üzleti világban, piaci viszonyok között értelmezhetetlen és elfogadhatatlan, hogy az adóhivatal vezetője államtitkári pozícióban direkt módon szólít fel egy céget arra, hogyan képezze az árait. Még akkor is, ha gyakorlatilag a rezsicsökkentést is pontosan ezen elv alapján ütötték nyélbe. És akkor is, ha semmihez nem értő szarlapátolók (külön Lázár János a mai kormányinfón) úgy tesznek, mintha nem értenék, mi ezzel a baj.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
CsipkeRózsa
Mi lenne, ha minden képviselő kérné meg a MOL árcsökkentését a saját körzetében?

www.youtube.com/watch?v=GrTAVZf88cM
Eladott Ország
Igen, valóban nem ördögtől való, hogy szociális alapú megközelítéssel próbálunk segíteni
azokon, akiknek alacsonyabb a vásárlóerejük. Annál is inkább, hogy ma Magyarországon az
üzemanyagár több mint 50%-a adó.
kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/11/benzin.jpg
kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/11/gazolaj.jpg
A benzin ára valóban kulcskérdés: szállítani mindent kell, a szállításhoz pedig üzemanyag kell.
Vagyis egyetlen beavatkozással akár meg is lehet oldani egy térségben az összes oda szállítandó termék költségét. Ebben a logikában az van benne, hogy egységesen megfinanszírozunk egyes elmaradt régiókat. De mi nem ezekről a kérdésekről beszélünk – ha már Tállai felkavarta a NER posványát -, hanem sorosozunk, brüsszelezünk, balfasz ellenzékezünk, mert a barnanyelvű politológusok ezért kapják a fizetésüket. Az, hogy elfajzott liberálisok és a világsajtó arról beszél, hogy kézivezérlésű a magyar gazdaság, ergo az ország versenyképessége a béka segge alatt, az nem az ellenzék állapotáról és a kormány nagyszerűségéről állít ki bizonyítványt. Hanem arról, hogy az üzleti világban, piaci viszonyok között értelmezhetetlen és elfogadhatatlan, hogy az adóhivatal vezetője államtitkári pozícióban direkt módon szólít fel egy céget arra, hogyan képezze az árait. Még akkor is, ha gyakorlatilag a rezsicsökkentést is pontosan ezen elv alapján ütötték nyélbe. És akkor is, ha semmihez nem értő szarlapátolók (külön Lázár János a mai kormányinfón) úgy tesznek, mintha nem értenék, mi ezzel a baj.
F_Viktor
Ozoran nagyon draga a kifli, Nagybajomban az alma, Ercsiben a viragcserep, Kakasdon a mackosajt ara az egekben...

A piacgazdasagnak pedig lottek, a kormany hatarozza megaz arakat, ahogyan a piacversenybe is belepofazik!
Lepényleső
...tehát a bizonyítványát,aminek most fényezik kiállítását-azok,akik azt kiállították?
Eladott Ország
Bizonyos munkaköröknél meg kellene tiltani a fidesz tagságot, így a NAV elnökénél is, legalább papíron a demokrácia látszatának elve miatt is. De mint látjuk a köztársasági elnök kinevezésénél sem sikerült.
nezelodo
Na erre azt mondaná a Hofi anyósa, hogyha visszajönnének komenyisták, (nem tudta, hogy itt vannak), a tokás az Anyag és Árhivatal elnöke lenne...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.