Az változtatásokkal bevezetett nagyobb óraszámú többletmunkával a MÁV sem él. Ez az egyik legtöbb embert foglalkoztató állami cég.
Fotó: Pixabay
Ellenzéki képviselők tárgyaltak a MÁV vezetésével, köztük Homolya Róbert vezérigazgatóval arról, a cég tervezi-e bevezetni a 400 óra túlmunkát lehetővé tevő új szabályokat. A megbeszélés után a politikusok arról tájékoztatták a sajtót, hogy a cég nem tervezi alkalmazni az új túlóratörvényt.
A Mérce tudósítása szerint a MÁV azt mondta, jelenleg sem a munkáltató, sem a munkavállalók oldaláról nem mutatkozik erre igény.
Korábban a szintén állami cég, a Magyar Villamos Művek is nemet mondott a túlóratörvényre, az ellenzéki képviselők a jövő héten a Magyar Postát keresik fel.
(hvg.hu)
13 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Nem beszelve arrol, hogy igy baromi sok a tappenzes, ha tovabb izmozna a munkaltato, meg rosszabb helyzetbe hozna magat.
Vagyis napi rendes munkaido 8.4 orara emelese, a veszett alacsony letszam miatt. Akik ezt alairtak, 12 ora felett vannak es lassan, de biztosan tonkremennek fizikailag.
12 oran felul vannak (altalaban, mert vannak nekik is 12 ora alatti muszakjaik), hogy havonta minel kevesebb napot jojjenek meloba. Ez az, ami tonkrevagja az egeszseget.
Nem véletlenül jött létre ez a törvény, a haveri vállalkozók igénye lehetett...
Valoban onkentes, de, hogy korrekt bertablazat lenne??? lol
Itt a szakszervezetek beszélnek a rabszolgatörvényről:
youtu.be/zHcvKC-Es7I
Új hozzászólás