A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié, ahogy a Coca-Cola is – üzeni a cég.

Nem rezeltek be – visszaszólt a Coca-Cola a bojkottot hírdető fideszeseknek

A hétvégén a fideszes Boldog István bojkottálja a kólaivást a Coca-Cola melegbarát plakátjai miatt, a kormányoldal és médiája is felháborodott egyetlen plakát miatt. Elindult egy online petíció, amelyben a plakátok eltávolítását kérik.

A Coca-Cola Magyaroszág hétfőn közleményt adott ki, amiben azt írják az ügyre reagálva, hogy a Sziget Fesztivál idei témája a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma”, amellyel „a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink. Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezi ki, ezen értékek előtt tiszteleg. A szivárványos címkékkel ellátott, limitált szériás 0,5 literes Coca-Cola zero termékeket a Sziget fesztivál területén lehet megvásárolni.”

A kampányt városszerte kihelyezett plakátokkal kísérik, „a háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.”

A cégnél hisznek abban, hogy

mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb.

Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet.

A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié, ahogy a Coca-Cola is.”

Forrás: hvg.hu

49 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
Bunkó István most akkor JÓL ORRBA VERT A COCO-COLA , egészségedre te fajbarom !!!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Lepényleső
Ezeknek levélben reagálni nem olyan mint lónak imádkozni?
simmering73
@durbincs: F@szkalap! Csizmás Ondó üzeni,bnhogy főzd meg a farkadat az anyukádba, mert buzi vagy.
csipetke
Mitől rezelt volna be a coca cola?Egy olyan fityf@sz párttól,akik (reményeink szerint ) pár éven belül kihalnak,mint a dinoszaurusz,szemben a coca colával,ami a világ legismertebb márkája,és 1886 óta léteznek.De tetszik,hogy milyen frappánsan válaszolnak a sok tahó,kőkorszaki gondolkodású kőbunkó fideszeseknek,és az ő seggnyalóiknak,mint pl a hitgyülis szekta
reagens
Meg fogják érezni a Colánál. A magyarok ezután jóval kevesebbet fognak venni belőle! Érthető is! Akik a devianciát- buzeranciát- aberrációt akarják rákényszeríteni a normálisokra, azoknak vissza kell vágni!
csak úgy....
@reagens: tibi! ma megint csak csupa hülyeségeket beszélsz...
Jozefina
Kellett ez a t. "képviselő úr"-nak!!! Saját magának csinált egy nagy negatív reklámot a Cóca-Cólának pedig egy hatalmas pozitív reklámot!!! A szigeten meg vedelik a Colát, mert az ízéért isszák!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.