4-5 éven belül javulna a vasút állapota, és kevesebb lenne a késés.

Évi 50-60 milliárd forintos plusszal jelentősen csökkenthető lenne a vonatkésések száma

– mondta Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója az RTL Híradónak.

Homolya szerint ennyi pénzből 2 ezer kilomérnyi szakaszt lehetne rendbe tenni, a tervezet már a kormány asztalán van. Számításaik szerint ennyi többletforrás szükséges ahhoz, hogy megszűnjenek a késések.

Azt is hozzátette, a budapesti szakaszokat az elmúlt években elkerülték az EU-s fejlesztések, ami meglátszik a vasúti pálya állapotán is – a késésekért pedig ezek az állapotok felelősek.

16 hozzászólásarrow_drop_down_circle

solidedge
Nem kérnek többet, mert akkor már sietnének a vonatok.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Qqberci
A Népstadion árából három évi ráfordítás kijönne...
csipetke
A fidesz százmilliókért képez űrhajóst,mert a puhos nagyravágyik. Itt lent meg,ebben a nyomorult kis országban ha télen befagynak a váltók,gázpalackkal,disznóperzselővel olvasztják ki. Halló! Ez itt már a XXI. század,de orbániában még szinte középkor
verőce21
A vasút nagyon drága üzem. Síktorzulással tele pályákon pedig nem lehet a sebességeket tartani, mert kiugrik a nyomkarika a pályáról és kész a kisiklás!
A vasúti pályaépítésnél milliméterre kell dolgozni, ez nem autópálya, hogy egy kis hepe-hupa nem számít. :)
solidedge
Nem kérnek többet, mert akkor már sietnének a vonatok.
RonaGyuri
@RonaGyuri: Majdnem jogos elemzés

Akár napokon belül is lehet 340-es euró?

A derék napi.hu elemzést rittyentett annak kapcsán, hogy „Már holnap elérheti a 340 forintot az euró ára. A jegybankot azonban ez aligha kényszeríti kamatemelésre.”
Nos ennek kapcsán mondanak sajátságos dolgokat: „a jegybank nem reagál”-től a „a piac sem emiatt küldte lejtőre a forintot.” –ig. Persze mindenkinek megvan a véleménye és nem félnek elmondani.
Na persze például az inflációra való hivatkozás („jegybank a további jelentős gyengülést mennyire tartja fontosnak az inflációs kilátások szempontjából.”) igazi parasztvakítás. Már csak azért is, mert ebben az országban az infláció kapcsán nem csak a kilátások megbecslésénél, de a tényadatok közlésénél sincs közük a valós tényekhez! =))
vacsi
@Shikari: Igen, de nem Kádárék tették tönkre! Akkoriban még volt járműjavító, voltak pályamunkások, váltó
tudode
Őfélesége "bevethetné" a Hungary Help programot, szüneteltetve a világ üldözött keresztényeinek megsegítését, mivel azt hírdette//ti, hogy neki ELSŐ MAGYARORSZÁG, miközben vannak olyan vaspályák, amelyeken csiga gyorsulási versenyt lehetne rendezni:
.
-------- Csiga előzte meg a mátészalkai vonatot - videó
.
infostart.hu/belfold/2018/07/27/csiga-elozte-meg-a-mateszalkai-vonatot-video
.
Komolyra fordítva a szót:
.
---- Tíz magyar vasútvonal, ahol egy csiga zavarba hozná a vonatot
.
24.hu/belfold/2018/07/30/mav-lassu-vonatok-menetido/
.
Csiga, biga gyere ki (a Kolostorból) ég a házad odaki...!!!
lusta
@Shikari: Drága sztrovacsek, az országot eladósíva építünk a kínaiaknak, a kínai cégek által 160 km/h sebbességű vasutat Kelebiáig, míg a magyaroknak a 80-as vonalat 120-ra.
rokker33
@Shikari: Csak Orbánék már 10 éve vannak egyhuzamban kormányon és még most is éveket kell várni és milliárdokat kell beletenni a vasútba,hogy legyen belőle valami! Ugyan ez a helyzet az autópályával! Fizetünk érte, de teljesen használhatatlan! Osztrákba 95 euro az éves matrica Magyarországon majdnem 44.000 Ft! Azért Ausztriában a főút vonalak jobb állapotban vannak mint a magyar autópályák a vasutat meg össze sem lehet hasonlítani! Percre pontosan jön megy a vonat...
lusta
@Shikari: Ekkora hülyeséget már rég olvastam. A fejlesztéstől kezdve a bezárásig. A csehek dupla problémával klüzdve fejlesztik és már a 200 km/h van terítéken, mint a lengyeleknél. Közben az utasok nagyon örülnek. Ostravai barátom repülővel járt Prágába, de ma már csak vonattal. A nagy konkurencia harc eredményeként (Leo, Regio, CKD) az árak csökkentek, a kiszolgálás színvonala nőtt, a menetidő csökkent és az állam a jegyekhez egy vasat sem fizet. Mindez támogatás nélkül.
rokker33
@Shikari: Nem voltunk és nem is leszünk soha még 1 szinten sem Ausztriával nem hogy még jobbak!Itt demokrácia van Magyarország meg jobban hajlik a diktatórikus rendszer felé.Ezt bátran kimerem jelenteni hisz már 6 éve élek Ausztriában és össze sem lehet hasonlítani a két országot!Az hogy Gyurcsányék meg a többiek mit vétettek az már a múlt és már 10 éve van Orbán hatalmon és egyáltalán nem jobb mint Gyurcsány Bajnai meg a többiek. Semmi érdemleges változás nem történt az elmúlt 10 évben persze Karácsony Gergelytől meg 100 nap alatt csodát vártok!
simmering73
@Shikari: Hány forintos órabérben nyomod itt ezt a sok kretén szöveget?
rokker33
@rokker33: Áz nem álságos amut Karácsonytól vártok fideszesek??? Orbán ha akarta volna már rég rendet tett volna,de nem történt semmi és Gyurcsány által vezetett DK is egyre erősebb lesz ezt okt 13 an erősen bebizonyították!!
rokker33
@Shikari: Nem csak nem vagyok sem fidesz párti meg Gyurcsányt és az ellenzéket sem kedvelem sőt nagyon ellenszenvesek ! Viszont egy épp eszű ember meglátja azt hogy hol működik a demokrácia!Pl Ausztriában mikor Kurz és a koalíciója megbukott tavaj a korrupt politikus miatt, akkor azonnal cselekedtek és új szavazást írtak elő Kurz ellen bizalmatlansági indítványt terjesztett elő a parlament!.Magyarországon ilyen nem lehetséges,mert ha bukik egy fideszes képviselő azt először kimossák a szarból és ha nem sikerül akkor sincs gond! Jah és nincs fidesz csak Orbán Viktor és a csűrhe bandája szóval csak egyre rosszabb lesz a helyzet!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.