Kína néhány év alatt a világ legnagyobb elektromosautó-piacává nőtte ki magát.

A Kínai hatóságok úgy döntöttek, hogy 2020 december végéig meghosszabbítják az elektromos és hibrid autók vásárlásakor az adómentességet, amit 2018 elején vezettek be.

Kína néhány év alatt a világ legnagyobb elektromosautó-piacává nőtte ki magát, a vásárlóknak és a gyártóknak egyaránt nyújtott különféle kedvezményekkel, támogatásokkal és ösztönzőkkel.

Kína nemsokára elektromosautó-nagyhatalom lesz

A nagy nemzetközi autógyárak azzal számolnak, hogy

2025-re kínai eladásaiknak már 35-50 százaléka részben vagy teljesen elektromos járművekből állhat.

A kínai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, a CAAM várakozása szerint

az idén 1,6 millió NEV autót adnak el az ázsiai országban, 27 százalékkal többet a tavalyi 1,26 milliónál, ami 61,7 százalékkal múlta felül a 2017. évit.

Az idei első négy hónapban 360 ezer elektromos és hibrid autót értékesítettek Kínában, 59,8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.

Cikk- és címlapkép: Pixabay

(MTI)

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
papa.49
@kokopelli: Akkor ezt megdumáltuk, német autógyárban én is jártam kint is meg itthon is, a kínai utángyártó technikát meg túl jól ismerem az ide behozott gépekből !!!
Egy példát idehozok, busz motort hozattak be a cégünkkel egy kínai gyártású füstölőhöz, a beszerelés után jelezték rosszabb mint az eredeti, kiszedtük, én szedtem szét 1 cm volt a gyűrűk vége között mikor belepróbáltam a furatba !!! NEKEM EZ MÁR SOK VOLT, és EURÓ 6 NAK ADTÁK A MOTORT EL !!!
kokopelli
@papa.49: ..csak egy ellenvetésem van,és csak annyi,hogy a kínaiaknak nincs szükségük a
német autók lekoppintására,mivel "minden pénzt" megfizetnek a német "Wertarbeit"-ért,már-
csak azért is mert országnyi milliomosuk ill. milliárdosaik vannak! Egy babonás rendszámért
százezer $-okat fizetnek! Nem véletlenül van tele A.Merkel gépe az ipar vezetőivel.ha Kínába
látogat!(főleg az autógyárak képviselőivel ill. újságírókkal)
papa.49
@kokopelli: Ennek kissé ellentmond amit a fiam mesélt kínai gyártású Audi 4. 6. 8. száz számra jönnek le a ,,szalagról,, !!! Most éppen kint van egy ismerős, az ősszel jön haza majd kikérdezem mi az újság !!!
Amit én tudok, hogy a pl. a TCM japán gyártól megvették a gyártási jogot targikra, és gyártják is őket millió számra elég gagyi minőségben, de gyártanak ők ,,saját,, fejlesztésű masinákat is na azok még a ,,bolgár,, szintet se érik el !!! Pedig az már eléggé alacsony műszaki színt volt, főleg az alkalmazott anyagok minőségét tekintve !!!
Ugye én már az elmúlt huszonöt évben csak ezekkel foglalkozom ...
kokopelli
@papa.49: Csak annyit tudok,hogy nyugatabbra ahol én megfordultam évtizedekig "Komatsu"
targoncákkat és épitőipari gépeket láttam,sőt a targoncákat néha bucherálnom is kellett! Én cca.
8évvel ezelőtt vettem az utolsót kézbe!Azok majdhogynem még elnyűhetetlenek voltak,termé-
szeten a kötelező "TÜV" betartásával!(Technikai Felülvizsgáló Egyesület egy szektora). Azonos
cég intézi országosan az autók időleges vizsgáit is!
papa.49
@kokopelli: Ismerem azokat is ha osztályozni kéne a gépeket a Linde lenne mondjuk a 9.10.. a Komatsu úgy 7, 8. a Jungh. mára már csak 5. a TCM. az eredeti japán úgy 8. körül a bolgárok 5, (elektromos), 3. a többi, a kínai 5. 6. a java a sajátjuk 3, 2. persze ez az én véleményem !!!
Ami biztos rengeteg dolgot lemásolnak hol jól, hol rosszul !!!
kokopelli
@papa.49: Mivel mi élelmiszerrel foglakoztunk,úgy a "produkció"-csarnokokban csak el. Junghein-
rich-el és Linde-vel szabadott melózniok! Nem volt sok gondom velük,mert mindegyik "gépnek" meg
volt a "büszke" használója,és vigyázott rá,mint a szeme világára,különben "Handhubwagen"-nal kel-
lett vol-na a palettákat kicibálni a csarnokokból az egész műszakban! (Nevelés kérdése volt) (;-))!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.