Ez persze önmagában nem lenne akkora baj, sőt: az Erzsit kiötlő kreatívok nyilván számoltak is vele. Csakhogy szegény Erzsi még nem csak közutálat tárgya, még hatástalan is.
A Kreatív írta meg, hogy a Kantar Millward Brown kutatása szerint a fogyasztóknak nem jött be a CBA Kasszás Erzsije.
A nem mindennapi reklám három jellemzőben ért el kiugró értékeket:
- kellemetlen
- idegesítő
- zavaró
A 150 fős mintán alapuló kutatás azt is megállapította, hogy Kasszás Erzsi miatt a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA, a fogyasztók felére pedig nem is hatott a reklám. Csupán egyhatoduk értékelte ettől vonzóbbnak az üzletláncot.
46 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Én is magyar vagyok, de nekem szimpi maga a színésznő és a környezetemben nem vagyok ezzel egyedül. A szerepe nem szimpi, de ezt külön tudom választani.
Új hozzászólás