Csekély vigasz, hogy az előző csúcstartó, akit ezzel lenyomott, Justin Bieber - akinek a keze viszont ebben is benne van.

Luis Fonsi és Daddy Yankee szám fél év alatt túllépte a 4,6 milliárdos nézettséget, és ezzel a hivatalosan is minden idők legtöbbet streamelt dala lett – írja a Business Insider. A teljes igazságba azért beletartozik, hogy ebbe a letöltésszámba beleszámít nemcsak az eredeti verzió, hanem a Justin Bieber által elkövetett hivatalos remix is – ez utóbbinak volt köszönhető, hogy az eredetit egyáltalán felkapták.

A Despacito sikeréhez hozzájárulva Bieber a saját előző rekordját döntötte meg: saját slágerét, a Sorry-t (és ennek különféle remixeit) 3,8 milliárdan hallgatták online.

A Despacito két verziójának ugyanakkor már 1.1 milliárd hallgató jött össze a Spotifyon, több mint 3 milliárdan pedig a YouTube-on nézték meg.

A sikerre reagálva Fonsi úgy fogalmazott: "Az online zenehallgatás világszerte összehozza az embereket, és sokat segített abban, hogy a zeném a világ minden sarkába elérhessen. Valódi megtiszteltetés, hogy a Despacito lett minden idők leghallgatottabb dala".

A sikert mutatja, hogy a Despacito azóta nemcsak fagyi formájában jelent meg a világon, de épp most hasít az a csodálatos videó, amelyen egy férfi – ügyesen vágó unokaöccsének köszönhetően – elhorkolja ezt a pazar dallamot.

A dal – amire egyébként a Bieber-remix megjelenéséig nem voltak túl sokan kíváncsiak – forradalmasíthatja a latin nyelvű zenék piacát: "Az online zenehallgatás demokratikussá tette a zenefogyasztást, érezhetően növekvő jelenlétet biztosított a latin nyelvű zenéknek a listákon, és feltette a dalainkat és a videóinkat a nemzetközi zenei térképre" – fogalmazott Jesús Lopez a dalt kiadó Universal Music Latin-Amerikáért és az Ibériai-félszigetért felelős disztribúciójának vezetője, szerényen csak "a latin zene elmúlt 20 évének legfontosabb pillérének" nevezve Fonsit. Azért kicsit gratulált Justin Biebernek is a sikerhez való hozzájárulásáért.

A Despacito számokban:

- az eredeti verziót 2,66 milliárdan hallgatták eddig a YouTube-on, 563 millióan a Spotifyon

- ezt dobta meg a Bieber remix: 427 millió YouTube és 619 millió Spotify-kattintással

- ez lett összesen 4.6 milliárd 2017. január 13. óta

- azóta a világ 35 országában lett listaelső

- az első spanyol nyelvű dal, ami a Spotify Global 50 listájának és a Billboard Radio Songs Charat első helyére tudott kerülni

37 hozzászólásarrow_drop_down_circle

GeoCravker
öregszem. Erősen középszerű zene, egy harmatgyenge klippel.
Tipikusan az egyszer hallod, és ezzel letudtad típus.

Azért a dugd végig Puerto Ricot típusú számokból is sokkal ütősebbek voltak a közelmúltban is.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
36
Majd ha az Irigy Hónaljmirigy megcsinálja a paródiáját, akkor nagyon fogom szeretni. Addig nem.
nem tibi
@nemkati: Nem rossz ,de ez a klasszikus isis ellenes kreatív production felejthetetlen :-)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.