Egy felmérés szerint az Aldi boltok polcain található a legkevesebb magyar termék, míg a legtöbb a Match, a CBA és a Coop áruházaiban található. Kialakult egy olyan, egyre növekvő réteg is, amely tudatosan keresi a hazai termékeket....
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
19 hozzászólásarrow_drop_down_circle
De mivel piacgazdaság van igy megbosszulja a kereskedelemben önmagát mert a Lidl-ben 169.ft a tej.
Itt csak azzal a háritással van a baj,ahol kénytelen vagy igénybevenni a szolgáltatást.
Azt meg be kell jelenteni a PSZÁF-nál.
Ebből a spirálból (adó, járulék, bér, közteher, ...) el nem tudom képzelni miképpen lehet kitörni.
Ha csökkentik az állami bevételt becsődöl az ország.
Ha növelik az árakat meghal a kereskedelem, elszabadul a munkanélküliség.
Ezt a sok-változós függvényt nincs közgazdász, aki át tudja tekinteni.
Az semmi és kifizethető lett volna ehhez képest amit felszedtek 20 év alatt.
Ebből soha nem birunk kilábalni.
Egyenes uton vagyunk a gyarmatositáshoz.
Új hozzászólás