A nagyvállalatok társadalmi felelősségvállalása egyrészt fontos globálisan, hogy a világ hosszú távon fenntarthatóan tudjon működni. Másrészt viszont a lokális szerepvállalás révén a szűkebben vett környezet élhetővé tétele múlik egy-egy cég hozzáállásán. Ez utóbbi feladatát kizárólag akkor tudja betölteni a vállalat, ha valóban jó ügyet talál, és a megvalósításhoz szükséges eszközök is a rendelkezésére állnak. A vállalati elkötelezettség és anyagi forrás mellett legalább annyira fontos, hogy a cégen belül legyen egy személy, aki felel mindezért, és akinek szívügye a fenntartható fejlődés.

Forrás: Piac és Profit
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.