Amikor a magyar fogyasztók vásárlásról döntenek, legtöbbjük, 50 százalékuk ruházati terméknél és cipőnél tartja egyik legfontosabb szempontjának az árat. Háztartási felszerelési cikknél 48, míg élelmiszernél és italnál 43 százalék sorolja a termékek árát leglényegesebb döntési kritériumai közé. Többek között ezt állapítja meg egy tizenegy termékcsoportra vonatkozó globális felmérés, amit a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat végzett 2012. harmadik negyedévében....

Forrás: Pénzcentrum
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

honeykiss
Ha lehetőségük lenne a dőzsölésre biztos nem az ár lenne a fontos...barom
KöBüKi
Én inkább azon lepődtem meg hogy nem 90 %.!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.