A roma civil szervezet Kövér László házelnököt és Farkas Flóriánt, az Országos Roma Önkormányzat elnökét arra bíztatja, kerüljön fel a Parlamentre a cigány zászló is.

Forrás: Népszava Online
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

214 hozzászólásarrow_drop_down_circle

tűzróka1939
Nem kell itt lacafacázni ! Minden Magyarországon élő nemzetiségnek ki kell rakni a zászlóját a Parlamentre . Még a Magyarokét is !!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
hallgatag
Cigány zászlót, székely zászlót, és egy ici pici magyar zászlót is...
meg vörös csillagot a tetejére,mint régen...
miazavalami
Ha megteszik , esküszöm felmászom és leszedem!!! Nem babás! :-(
tarhonya
van benn elég cigány...
meg a Vajda is ott pöffészkedik !
tudja mindenki !
minek ezeknek zászló
meg lehet maradi vagyok de honnan van zászlójuk
kitől lopták?
tűzróka1939
Nem kell itt lacafacázni ! Minden Magyarországon élő nemzetiségnek ki kell rakni a zászlóját a Parlamentre . Még a Magyarokét is !!!
Zsuga
Egyáltalán van olyan? Vagy most tervezik? Lenne egy-két tippem, hogyan kéne kinézzen!
turul72
@tűzróka1939: sőt, mint régen a japán harcosoknál "divat" volt, be kell vezetni a "háti zászlót". Akkor az aktuális nagyúr zászlajával futkároztak a közkatonák, most mindenki a saját hovatartozását hírdetné ):
Zsuga
A magyar zászlót pedig kitiltják a szolnoki kosármeccsről, mert állítólag az izraeliek azt kérték.
feri57
kerüljön fel a Parlamentre a cigány zászló is.Végül is miért ne.
A legnagyobb hazai kisebbségeinkről van szó. Jó ötletnek tartom.
Dr.luigilongo60
Akkor az USÁ-ban hány zászlónak kéne lobognia?
Menjenek már a picsába!!!
Silver
Erdély van!Cigányisztán merre található hogy nekik zászló jár?
miazavalami
@Dr.luigilongo60: Nem mennek! Ha mennek akkor vissza toloncolják őket.
tűzróka1939
@turul72: Nem rossz ötlet :)) . Azért mi Magyarok mindíg megtudjuk lepni magunkat . Most a zászló ügy . Érdeklődve várom a következőt . Meg az a véleményem , hogy a Magyarok Országházán csak a Nemzeti Zászlónak van helye és joga ott lenni .
darwin
@csikknorisz: Sok minden hiányzik róla.
@miazavalami: Az egyetlen hely ahová mehetnek.Onnan nem toloncolják vissza őket.
Don Quijote
Kössék fel inkább a kezdeményezőt, had lobogjon:-))))
Dr.luigilongo60
@Silver: Székely zászló sem kell, csak magyar.
csikknorisz
@Zsuga: hu.wikipedia.org/wiki/Cigány_nemzeti_jelképek
Egyébként akkor már rakják ki az összes kisebbség zászlaját, mind a 13-at, ne kivételezzenek. :)
tűzróka1939
@Zsuga: Nomád életük jelképe a kerék . Tehát még mindíg vándorló nemzetnek tekintik magukat . Valójában nem tekintik egyetlen országot sem szülőhazájuknak . Valami ilyesmi lehet a mondandója a zászlónak . Kék : ég 4 Zöld : mező ! Kerék : haladás .
sonderkommando
Gondolom a kerék full vörös réz...

Esetleg az országot ne nevezzük Cigányországnak???
miazavalami
@darwin: Na igen! De a következő választásokra csak összekaparjuk magunkat annyira , hogy kénytelenek legyenek menni!
darwin
@tűzróka1939: Haladás???Az elmúlt 400 évben próbálták őket beilleszteni .Nem haladtak semmit.
No ,ne legyek ilyen vaskalapos.Haladtak: Pofátlanabbak mint valaha.
darwin
@miazavalami: Ha tudsz valamit ,szólj!Én benne vagyok mindenben!
Feraj49
A cigány nem magyar,igaz Magyarországon lakik,a magyarok adóiból segélyezik ,a magyarok iskoláztatják / iskoláztatnák / őket. Már többször megtagadták az országot .Akkor miért is kerülne fel a zászlójuk,ha van egyáltalán ilyenek. Viszont lenghetne a házuk előtt,bár nem tudom a segélyből futná-e ?
Bár lehet 10 év múlva annyi cigány él Mo.-on,hogy akkora már lekerül a magyar zászló,és helyette csak az övék fog lobogni.Most a mai törvények alapján nagy az esély rá. Előre jósolom akkor már jaj lesz a magyar embereknek !
Zsuga
@tűzróka1939: Talán még egy nyúl, vagy valami hasonló szapora állat is felkerülhetne rá.
gabrella
Nyugodtan kitehetik! A magyarok kisebbségben vagyunk.
tűzróka1939
@Zsuga: Az pont jó lenne :)) . Szapora is gyors is . Mert inalni azt tudnak mikor a más javát magukévá teszik :)) . Na nem szex irányba :))
Yeromos
Szerintem nyugodtan ki lehet tűzni csak arra kell figyelni, hogy a zászlórúd réz legyen és akkor két nap alatt úgyis ellopják a svéd napozó bajnokok.
tűzróka1939
@sonderkommando: Ha vörösréz lenne már rég csak a két mező volna meg :))
tűzróka1939
@darwin: Jó akkor utaljon a kerék a vándor életre :)) . Pofátlan ! De még mennyire !! Kikéri magának ,hogy ő nem cigány hanem roma ! Szólni kéne Gárdonyi Gézának , Hogy írja át az Egri Csillagokat . Hisz rasszista módon Sárközit cigánynak nevezi benne .
darwin
@Zsuga: Kikérem magamnak a nyulak ombudsmanja nevében.Szék kis szőrös állatok,nagy füllel.Naaaaaneeeemmááááá!
Gránit
Jaj csak nehogy azokat lógassák fel, akik nyakukban a táblával,közlekedtek agy" szafarin, " amire az volt írva,hogy cigány vagyok.De fehér alapon kék overállban egy cigány dolgozik az jó lenne.
Dr. Felipe
Na meg rövidesen a vatikáni zászlót is ki kell tűzni mert itt fog ülésezni az új pápa a Parlament bazilikájában és lőrés szemű csapajev elvtárs vörösgárdája fogja őrizni a svájci gárda helyett.
kerék
Faszomat ne lógassam a fületekbe?
Inkább nyomtassátok rá WC-papírra, hogy azzal törölhessem ki!
Zsuga
@Yeromos: Onnan azért nehéz lenne, jobban védik, mint a csóró ember életét és tulajdonát.
Zsuga
@darwin: Igazad van! Akkor legyen inkább tetü! Az szapora is, gyors is és ráadásul még élősködő is!
Zsuga
Vagy a tetü nem gyors? Sebaj! Nem mindegyik gyors úgysem, főleg ha munkáról van szó. Van köztük tetü és bolha is. Na és persze kivétel is, elvétve.
Boros Anikó
Na hát ezek a cigányok mily okosakat akarnak.:)
Bocsika ,TE aki cigány vagy és olvasod ezt most amit írok...a cigány zászlót kéred ,hol élsz?
Nem magyar országon? ...hm. Talán egy külön nemzetnek , képzeled magad ,vagy egy buta ember vagy ?...Előbb gondolkozz ,és ha találtál a cigány nemzetnek zászlót,törvényt ,ami mássá tesz itt a magyar honban ,akkor reklamálj,hogy nincs zászló.De addig, míg az én pénzemen jártatod a szád addig ,ne akarj még zászlóra is költeni,van ennek az országnak nagyobb problémája is .Nem elég hogy a segélyeket mi akik dolgozunk ,álljuk ,tőlünk vonják meg a lovét ,még ilyet kihallót !!!MIÓTA VAGY KÜLÖN NEMZEDÉKE ennek a MAGYAR HONNAK.:))))))))))))))))KORONÁT NEM AKARSZ ,TE A ROMA CIVIL SZERVEZET?.:))))))))))
szepwilly
@csikknorisz: en meg azt hittem,hogy egy levagott kezfej van rajta...
darwin
@Boros Anikó: Van nekik koronájuk!A múltkor volt egy műsor,Romániában van a cigányok koronája.
darwin
@Zsuga: Tudod a tetű az " lassan sétáló".De ez tetszik , jobb,stílusosabb,mint a nyúl.
feri57
Közel ezer éve élnek Magyarországon cigányok és beilleszkedni még most se hagyják őket! Undorító!!! Munkát ha adtunk nékik éh bérért, nehogy kitörjenek a nyomorból.
Hiába a becsület a munka akarás ha az elnyomás óriási.
feri57
A Cigány zászló fontos lenne :kerüljön fel a Parlamentre a cigány zászló is. Miért ne?
feri57
A Cigányok harcoltak a magyarok mellet a háborúkba, védték az egri várat Rákócinak volt egy cigány hadnagya. Végig a magyarságukért harcoltak, szinte ingyen építették újjá az országot a háború után, kell az a zászló, had lobogjon a parlamenten hirdetve a békét és a befogadó magyarok nemes lelkiségét!!!
Boros Anikó
@darwin: De sajnálom ,nem voltam ott.:)))))))))))))))))
darwin
@Boros Anikó: Lemaradtam.Hol szerettél volna lenni?
Boros Anikó
@feri57: Nem-e? Még hogy nem segítünk??? Ember !!!
Boros Anikó
@darwin:Hát abban a műsorban ,ahol épp a cigány koronát megláthattam volna,annyira irigylem, hogy a feri57,látta a műsorukat,és én erről lemaradtam. :(
varirmag
Majd azon a PARLAMENTEN amit ők építettek !
Érdekes hogy a dolgos sváb,a horvát.a szerb,szlovén,görög,örmény stb,stb kisebbség nem akarja kitűzni a zászlót. Igaz őket nem kell eltartani csak azért mert svábok,horvátok,szerbek,szlovének stb,stb
hallgatag
Parlament 1988...- Elvtársak !!! Megoldjuk a cigány kérdést !!!

Parlament 2013...- Dikmáááá vajda, mit csináljunk
a magyar -kérdéssel ???
varirmag
@feri57: "Had legyen minden magyarban egy kis cigány büszkeség! "

Cigány büszkeség ? Már meg ne haragudj de miből gondolod hogy azokra a dolgokra szeretnénk büszkék lenni amire a cigányok ?
Én a föld alá bujnék szégyenemben ha a gyerekeim az iskola mellé járnának,ha kezet emelnének a tanárra,ha börtönviseltek lennének,ha 12-13 évesen gyereket szülnének.
Felhívom a figyelmedet hogy ""és beilleszkedni még most se hagyják őket! Undorító!!""
most sem mi különböztetjük meg a cigányokat,hanem ők saját magukat . Hiszen ha ők magyaroknak tartanák magukat akkor miért kellene a cigányzászló.
feri57
varirmag: Nehogy te mond már meg hogy milyen zászlók lehetnek a parlamenten!
Ha a kétharmados többség elfogadja akkor lesz roma zászló a parlamenten és kész, mit csináltok a bolhából elefántot? ne már?
QQCSI
@tűzróka1939: "Kerék : haladás . Inkább:
" Ha már mindent le-és kifosztottunk, továbbgurulunk.
varirmag
@feri57: Hát , sajnos nem én mondom meg ! és igazad van lehet hogy a 2/3 még ezt is elfogadja ! Plussz még ott vannak az "én is cigány vagyok" táblások. Úgy hogy lehet hogy 3/3 lesz !
feri57
varirmag : Föld alá bújhatnál mert a kis Bencét kegyetlenül kínozta fehér társad és élve eltemette.Irigykedsz mert még gyereket szülni se mertek ennek az országnak, mert nem érzitek magyarnak magatokat de a cigányainkból nem halt ki a magyar érzés és hazafiság kötelezi a gyerek szülésre helyettetek is.Egyetemre jártok és idegen országokba költöztök erre büszke vagy?
varirmag
@kamazuka: ejnye már te rásszistá, hát éhen akarod halasztani őket ?? :)))
QQCSI
@kamazuka: Körbekerítve és fegyveres őrökkel?
kamazuka
@varirmag:Együtt lehetnének a testvérek!
,nem szanaszíjjel szórva,ahodzsan vezírünk nyilaátkuztá!
kerék
@feri57: Pontosítók, az 1500-as évek vége felé telepedtek meg itt a cigányok.
Szóval 500 éve élnek itt, nem 1000.

Ami azt jelenti, hogy 500 év alatt sem tudtak beilleszkedni. Mikor veszik észre, hogy ez nem az ő országuk? Meg mi az, hogy nem hagytuk őket beilleszkedni?
Eszednél vagy?! Több milliárdot áldoztunk rájuk, de ha a féreg nem akar kijönni a mocsokból, nem a mi hibánk.

Építették az országot...Lehet, mert akkor még emberek voltak.
Most magyarokat gyilkolnak, rabolnak, fosztogatnak.

Te is mehetsz velük.
varirmag
@feri57: Hogy én mire vagyok büszke ? A két fiamra ! Arra hogy kemény munkával felneveltük,tanítattuk őket. Bár mi elmehetnénk lenne ország ahol szívesen látnának bennünket,nem toloncolnának ki sehonnan.Nem megyünk mert ez a mi hazánk és nem hazudozunk,nem mocskolódunk néhány hónapi (évi ) segélyért. Tanultunk,dolgozunk és egy csomó adót,járulékot fizetünk hogy azok se haljanak éhen akik a munkát hírből sem ismerik.
QQCSI
@kerék: "Építették az országot..."
Igen, mert a közveszélyes munkakerülést (KMK) börtönnel szankcionálták!
A megélhetési gyerekcsinálást meg nem dotálták.
kerék
@feri57: "Irigykedsz mert még gyereket szülni se mertek ennek az országnak, mert nem érzitek magyarnak magatokat de a cigányainkból nem halt ki a magyar érzés és hazafiság kötelezi a gyerek szülésre helyettetek is."

Eltévedtél, ez itt nem cigány portál.Ez itt Magyar oldal, ahova Magyarok járnak.
Mi nem érezzük magunkat Magyarnak? Te minek érzed magad, hogy így ajnározod a cigányokat? Milyen magyar érzés van bennük? Miről hadoválsz?

Tudod miért szülnek ennyi gyereket? Mert ha megvan 6-7 gyerek, akkor 500 000 forintot kapnak segélyként. EZÉRT szaporodnak úgy mint a nyulak.
Tájékozódj kiskomám, és hagyd el a Magyar földet. Az ilyeneknek nincs helye itt.

Mellesleg Te: vagy egy troll magyar vagy akiből kiveszett a hazaszeretet, vagy egy ostoba cigány vagy, aki még a történelmet sem tudja.
miazavalami
@kerék: " Mikor veszik észre hogy ez nem az ő országuk? " Ha így szaporodnak akkor az övék lesz! Csak halkan mondom , lehet már az övék is...
tűzróka1939
@QQCSI: Próbálom megfejteni a roma zászlónak az eszmeiségét . Na oszt nem Kötekedik Derága Hölgyem :D
Pálinkafőző Rézüst
@miazavalami: az elnökhöz jár egy zászló is...Ez a minimum!
varirmag
@feri57: Jó ha tudod ne m azért szülnek "a cigányainkból nem halt ki a magyar érzés és hazafiság kötelezi a gyerek szülésre helyettetek is."
Akkor nem lennének tele a gyermekvédelmi intézmények roma gyeekekkel.
Lehet azzal "büszkélkedni" hogy milyen sok gyereket hoznak össze,de itt lenne az ideje a felnevelésük költségeit is vállalni ! Tudod akitől a fizetésük nagyrészét elveszik( hogy aztán segélyre,ingyen étkeztetére,ingyen lakhatásra,ingyen eü ellátásra, ingyen mindenre
odaadják a "büszke" nem dolgozóknak,nem tanulóknak ) azok már nagyon únják hogy cserébe kirabolják,meglopják,meggyilkolják őket !
kerék
@miazavalami:
Nagyon valószínű. Van olyan amelyiknek 13-15 gyerek van, bár ebből 3-4 még 10 éves kora előtt elpusztul valamilyen betegségben.
Mellesleg a legtöbb törvény nekik kedvez. Bármit megtehetnek, alig kapnak valamit.
miazavalami
@Pálinkafőző Rézüst: Babás! Még jó , hogy csak egy elnök van... eddig. :-)
miazavalami
@kerék: Nem halnak meg betegségben , mert jó az egészségügyi ellátás, az meg ugye nekik ingyenes. Nincsenek ma már olyan törvények amelyek visszatarthatnák őket a bűnözéstől. Na ezen kell változtatni ! A legjobb az lenne , ha lennének munkahelyek és nem takarózhatnának azzal , hogy nincs hol dolgozni! Minden második magyar újszülött cigány.
kerék
@miazavalami: Voltak nekik szánt munkahelyek...de a többség nem akart dolgozni, mert ha van 8 gyerek jobban keres mintha dolgozna.
Am pontosítok: minden 5. gyerek csak magyar. Ismerős mondta, szülészeten dolgozik. Csak cigányok vannak, elvétve ha akad egy-egy magyar.
miazavalami
@kerék: Akkor rosszabb a helyzet mint gondoltam. erre az életformára vannak berendezkedve. A legelkeserítőbb az , hogy egyre fiatalabb korban szülnek , csinálnak gyereket. 20 évesen már "nagycsaládosok" , verik a nyálukat hogy éheznek a gyerekek...
Na ekkor jönnek a jogvédők , és a többiek, hogy mi rasszisták vagyunk mert tűrjük ezt azt hogy itt gyermekek éhezzenek. De mondja már mag nekik valaki , hogy nem mi csináljuk szakmányba a sok purdét...
kerék
@miazavalami: Nagyon jól összefoglaltad !
30 évesen már van 10 gyerekük, azoknak 30 évesen megint csak 10 lesz. 60 év alatt egy családból 100 lesz. És meg van mondva nekik, hogy "többen kell lennünk mint a magyaroknak, több gyereket kell szülnünk" ez egy valós idézet a szülészetről.
miazavalami
@kerék: Ez egy ördögi kör, mert a magyar fiatalok közben elmennek , nem vállalnak gyereket. Nem lenne szabad megengedni egyik etnikumnak sem hogy ebből éljenek. Bármilyen programot indítottak az érdekükben semmi értelme, mert rajtuk áll a dolog a a beilleszkedéssel. Azt nem akarnak.
Zsuga
@miazavalami: Hát igen, az ingyenes egészségügyi ellátást ki is használják rendesen. Én is olyan jó körzetben lakom, ahol undorral és már összeszorult gyomorral indul el az ember egy háziorvoshoz, vagy az önkormányzathoz, mert ezek ott tülekednek mindenütt a jól ismert stílussal felvértezve. Szerencsére nekem évek is eltelnek, míg valamelyik intézményt meg kell látogatnom, de nagyon nem irigylem az ott dolgozókat sem. Fideszünk nem nyugodott addig sem, míg el nem söpörte a végre már egész jól működő vizitdíjat is, ami talán kicsit visszatartotta volna a sok képzelt beteg orvos látogatását is amellett, hogy segített volna az eü. megerősödésében is. Bár ők biztosan mentesültek volna annak fizetése alól is!
kerék
Az átlagember ilyen időkben nem vállal egynél több gyereket. A tehetősebbek 2-3 gyereket.
De a cigányok annyit csinálnak amennyit tudnak, mert nem szeretetből vállalnak gyereket,hanem anyagi haszonszerzésből.
Magyarország mára már cigányország lett, és ha nem teszünk valamit ez véglegesen így marad.
loboncos
Kötelet a tetű dakotáknak,nem zászlót,Tetves csutiszopógép..
miazavalami
@Zsuga: Én most voltam kórházban. A szülészet pár emelettel fentebb, minden nap ovációval fogadták amikor szült az asszony. Ott szinte csak cigányok vannak. Nem babás! :-(
nehogymá
na ,csak megkérdezem.van itt valakinek cigány munkatársa?volt tanára?hmm?nekem igen .nem is rántok le senkit a származása miatt vagy mert állva imádkozik kalapban.pedig jártam napszámba svábhoz nem mintha ,erdekelne elei honnan jöttek,de elárulom még egy ilyen retek senkiházit nehéz lenne találni.hozta át a románokat ,még a szart is kihajtotta belölük.akkor ez most attol van,hogy sváb?szerintem nem.megint bele szalad a jo nép abba amit szándékosan etet meg vele a politika.rosszabb lesz mint eddig volt.tolunk nektek egy kis cigányost azon csámcsogjatok.megjegyzem csp böl meg a többi ugymond szociális ellátásbol max putri sori komforttal lehet megélni.de az a fajta nyomor bizony terjed .
Dr. Felipe
A cigány zászlót a felcsuti putrira kell kitűzni.
miazavalami
@nehogymá: Ahogy mondod. Nyomorban lehet megélni , mégis szaporodnak ész nélkül. Nekem volt , van cigány munkatársam , van cigány barátom , barátnőm . Nem hiszed el de akik normálisan élek , mégjobban " utálják " azokat akik ebből élnek!
Zsuga
@kerék: Amíg ilyen ösztönző juttatásokkal buzdítják a szaporodást, és ráadásul Viktor még kiemelten büszke is erre, nem is lesz ebben változás. Sőt! Ebből meg lehet élni, és előbb-utóbb a kisebbségből valóban többség válik. A dolgos ember, az értelmiségi lelép az országból, de legalább is nem gyártja rakásra a gyereket. Maradnak ők nekünk, akiknek meg kell teremteni a segélyre valót. Azt kell mondjam, nagyon hülye az az ember, aki ezt nem látja át még aprólékosabb utána számolás nélkül is.
Kutyafüle
Most nézem a cigányzászlót. Milyen szinbólum ez rajta, csak nem vérnarancs? Akkor viszont jogos a kérés:))
feri57
varirmag : A 14. században már László vajda menlevelet kapott Zsigmond királytól.
De egy kalotaszegi szerzetes már a 13. században írt a cigányok bejöveteléről.
De már Czigány falu is volt a 11. századba. A cigányok már István király idejében is jelen volt az országunkban.
nehogymá
@miazavalami: és ez nagyon igaz.csak mostanába nem szokás jot irni senkiröl.se munkanélküliröl,rokkant nyugdijasrol cigányrol meg nagyobb bün mint adot csalni.az a fajta megélhetési szülés pedig kezd szokásba jönni magyar lakta szegény részeken.
almosd
Gondolom a kerék a vándorlást szimbolizálja , na akkor ellehet kerekezni.
feri57
Fröcsögtök itt a cigányságról koholmányokat eleget,ostobaságokat mert érzitek az erőfölényt a gyengébb kitaszított védtelen szegény cigánysággal szemben. A Magyar zászló mellé kell egy cigány zászló is. Ha pedig azt mondjátok ne legyen, hát ne legyen akkor meg legyen a magyar zászló közepén egy cigány kerék és áldás békesség legyen.
miazavalami
@nehogymá: Ha megnézed a börtönöket az erőszakos bűnözők hány % - át teszik ki a cigányok? Én három évig voltam munkanélküli , közmunkás. Tudja rólam itt mindenki hol milyen helyeken dolgoztam , de nem nézett le senki! illetve entero kezdett elszállni , de kicsit helyre tettem , nem győzött bocsánatot kérni... :-)
miazavalami
@almosd: Nagy eszed van , hiszen ők eredetileg sátorosok voltak akik lovas szekérrel járták a világot. A szekérnek kereke van! :-)
feri57
Vándorló életet élt a magyarság is, mint a cigányok, csak ezt az országot erővel elrabolták őseink.A magyar kevert nép amely több nemzetiségből áll.A cigányokat jogfosztottként kezeljük, mintha nem is tartoznának közénk.De vannak kulturálatlan tahók köztünk bőven akik saját érdekeit nézik és leigázzák a gyengét . CIGÁNYOK NÉLKÜL NEM ORSZÁG AZ ORSZÁG
Zsuga
@nehogymá: Itt nem arról van szó, hogy szokássá vált róluk rosszat írni, mondani! Az a lényeg, hogy az általuk sűrűbben lakott településeken milyen arányban növekedett az általuk elkövetett bűncselekmények száma. Persze megértem, hogy ezt nem tudják átérezni azok, akik nem köztük élnek, én sem tudtam milyen nehéz munkahelyet találni, miután anélkül maradtam. Mindig úgy gondoltam én is, hogy aki akar, az el tud menni dolgozni, legfeljebb nem válogathat. Rá kellett jönnöm nekem is, hogy ez nagyon nem így van. Az viszont igaz, hogy vannak magyar családok is - sokszor inkább csonka családok már - ahol gondolkodás nélkül potyogtatják világra és állami gondozásba a gyerekeket. Hát, velük sem vagyunk kisegítve!
feri57
Nézzétek meg jól a hét törzset, abból három cigány kinézetű.
Gondolkodjatok már el.
A Cigányokról csak annyit, hogy megoldásokon kell gondolkodni, mert problémák vannak.
Ha tisztességes munka és tisztességes fizetése van a cigányoknak ők a leg becsületesebbek.Csak a kormányunknak nem fontos a közbiztonság.
QQCSI
@feri57: "CIGÁNYOK NÉLKÜL NEM ORSZÁG AZ ORSZÁG"
Próbáljuk, ki, hátha működik! Mondjuk, legyen a teszt idő 10 év!
Ha tíz év elteltével emiatt rosszabbul élünk, mint most, nyilvánosan megkövetlek!
almosd
@miazavalami: és itt tengely törést kaptak,na szép :)
feri57
QQCSI @: Figyusz, ha a cigányok elhagyják az országot magad maradsz.
feri57
Nyisd meg Isten minden határt engedj haza magyar honba minden cigányt.
Segíts haza minden cigányt.
QQCSI
@feri57: Szedsz valamit, vagy iszol? Miről beszélsz?
"Figyusz, ha a cigányok elhagyják az országot magad maradsz. "
feri57
Istenem míg a politikusok a mi adónkból milliós fizetéseken dúskálnak mi meg a fizetéseinkből ha kifizetjük a rezsit még két hétig se tartunk ki. Egymást cseszegetünk és a nyomorba taszítottakat okolunk mindenért.
profon
@QQCSI: Az én roma barátaim maradhatnak mert őértük a tűzbe teszem a kezem : )) A többiek meg keressenek maguknak valaki olyant mint én !
QQCSI
@profon: Nekem meg a családomban van cigány, róluk is példát vehetne rengeteg magyar. Általánosságban beszélek, hiszen természetesen tudjuk, hogy minden nációban vannak gazemberek és példaértékűek.
profon
@QQCSI: És a normális romákat is nagyon sérti ha összemossák azokkal akik miatt ez az általános kép kialakult róluk !
outsider
@feri57: Indiát akartál írni remélem, először onnan zavarták el őket!

Manapság pedig mindenhonnan, most Németországot hallottam, két hete Kanadát, három hete...

szóval bazmeg ferike
miazavalami
@profon: Itt a faluba ahol lakom ( Szabolcs) , van négy cigány család. Együtt élnek a faluval, rendes dolgos emberek. Ők voltak a legjobban felháborodva amikor építették a szocpolos házakat nekik , és itt is telket akartak venni. Nem engedtük. De a legnagyobb hangjuk a mi cigányainknak volt.
@QQCSI:
human
Ahhoz még sokat le kellene tenni az asztalra, hogy bárhol kitűzhessék a roma zászlót. Felejtős a dolog.
Zsuga
Kis városunkat mutatták imént a híradóban. Egy igencsak kigyúrt kan...t vezetgettek bilincsben - tehát nem egy agyonéhezett csont-bőr gizdáról van szó - aki már sorozatosan rátört idős, nyugdíjas emberekre az otthonukban sokkolóval felszerelkezve, pénzt és ékszereket követelve. Az idős embereken súlyos sérüléseket okozva. Nem rajtuk múlott, hogy haláleset nem történt még itt ilyen támadások miatt.
Kutyafüle
Naná, oda a székely mellé. Hamár zászlózni akarják a Prlamentet, akkor legyen ott a cigány is :))
QQCSI
@Zsuga: www.napiaszonline.hu/bunugy/rendorkezen_az_ercsi_rablok_42011

Igen, ez az undorító ezekben az aljas, gyáva tetvekben. Éjszaka, idős emberekre támadni!
Ráadásul agyba-főbe verni, meggyilkolni őket.
feri57
Persze a jóérzésű becsületes romákra sértő a kollektív bűnözés.
Az országba gazdasági válság van ez a velejárója, hogy a bűnözés elszaporodik.
nem véletlen annyi bank, posta pénzintézeti rablás. A sok kilakoltatás, hajléktalanná válás.
Kit zavar ha a parlamentre kitűzik a roma zászlót? Semmi jelentőség, csak a romákat serkenti a beilleszkedésbe, talán.
nehogymá
@Zsuga a cigányok nagy részét ugyanugy terrorizálja a kigyurt ...mint a magyart.ök se tudnak, mernek tenni ellene.ráadásul az ilyenek miatt kialakult közhangulat összemossa és általánosit.amugy szerintem a zászlo kérdés inkább orr pöckölés a fidesznek,ha már ennyire gyüjti a magyarokat a világban.nem értem mit akarnak .de erdély fejedelemség volt,stb.ez valami beteg nosztalgia.
feri57
QQCSI:... aki idős embereket bánt azokat bőr színétől független elítélem és a legsúlyosabb büntetést követelem, legyen az bárki. De ez a rendőrségdolga és jól végzik a munkájukat.
Majdcsak helyre vergődik ez az ország és jöhetnek még szebb napok mindannyiunkra.
Cigányra, nem cigányra Magyarország összes állampolgárára szebb és jobb jövőt kívánok.
darwin
@feri57: Azt a rendőrséget,ami jól végzi a dolgát,egy hevesi városban megtámadta 120 fős rokonságod,mert egy elítélt bűnözőért be mert menni a cigány telepre.Ezek nem emberek,ez horda.
Zsuga
@feri57: Mélyen felháborított, mikor ártatlan, munkába induló romát és gyerekeket, nőket gyilkoltak, sebesítettek meg fanatikus fajgyűlölők. Ilyesfajta leszámolást épeszű ember csak elítélni tud. Úgy tűnik viszont, hogy a romák rosszabbik fajtájának közelében élők helyzetét nem képesek átérezni azok, akiknek még nem volt dolguk velük. A rendőrség pedig sajnos sok esetben nem végzi jól a dolgát velük szemben, mert ők is félnek sokszor tőlük a túlerő miatt és a szigorúan kötött szabályok miatt. Végül pedig törvényeink is gyenge büntetést szabnak ki rájuk, hiszen sokszorosan visszaesőkből válnak néha gyilkossá. Valahol persze megértem, hogy nincs annyi börtön, ahol elférne az összes erőszakos bűnöző, de talán lehetne helyet csinálni nekik, ha az egyéb bűncselekmények elkövetőit jó magas óvadék ellenében kiengednék. Így mindenki jobban járna, de főleg a sorozatosan kirabolt állampolgárok.
Kutyafüle
@feri57: 18.54-re Megírnád nekem, hogy ezt miből idézted?
Ariana
Persze, legyen kinn az összes munkahelyen meg az egyetemeken is. Amint az odabenn lévő cigányok aránya eléri a népességbeli arányukat. Addig nem.
alfás
akinek külön zászlaja van,és külön himnusza,az keressen magának egy külön országot!!!
profon
@alfás: @kopeba: Ja persze, csak aztán nem csodálkozzatok ,hogyha az általuk befizetett sok adó nem hozzánk folyik majd be ! :))
Dr.luigilongo60
@csiga0771: Szegény Vittorio, azért én nem kívánom neki, mármint a kötelet.:-)))
Patrióta1
@feri57: tegnap 20:01-re. Adjon az Isten Szebb Jövőt!
Bástya Elvtárs
Amint önként és dalolva lemondanak magyar állampolgárságukról!!! Mehet!
Zsuga
@Bástya Elvtárs: Akkor megint csak mit keresne az ott? Miskolcon most akart a fidesz valamiféle cigányközpontot építeni, de a lakosság erős ellenállásába ütközve - miszerint építsék Budán a Rózsa dombra inkább - elvetették az ötletet. Az az épület alkalmas lett volna ilyen zászló kitűzésére. Remélem megvalósul majd a Rózsa dombon.
kerék
@feri57: Nyomorék kis cigány vagy. A cigányok mér nem sokáig gyilkolásznak ebben az országban, hamarosan választaniuk kell: eltűnnek, vagy elpusztulnak.
Semmit nem tett értünk a cigányság az alatt az 500 év alatt mióta itt lopkodnak. Csak pusztítanak és gyilkolnak, persze ezt egy olyan magyarellenes kisköcsögnek mint te, nehéz elmondani.

Nyisd ki a csipás szemedet, és vedd észre: minden napra jut egy olyan hír, hogy: Cigányok betörtek és halálra vertek egy idős asszonyt.
Mert ti ilyenek vagytok, mint a kutyák. Egészséges magyarra csak négyen-öten mertek támadni. Csak falkában.

Tudod ez tapasztalat, nem rasszizmus. Engem is támadtak meg , már nem egyszer, volt, hogy késsel. Szóval szállj magadba. Nektek végetek, csak még nem vettétek észre.
feri57
kerék:...Egy rasszista náci fasiszta vagy aki gyűlölettől nem lát és aki gyűlölettel él az gyűlölettől övezve fog meghalni.
feri57
kerék:... Én magyar vagyok nem úgy mint te náci bérenc.
Csak provokálni tudtok és kötekedni, valójában egy bunkó vagy akinek a magyarsághoz semmi köze.
feri57
CIGÁNYOK NÉLKÜL NEM ORSZÁG AZ ORSZÁG!!! Zászlót fel a parlamentre!!!
feri57
Saját édesanyját ölte meg egy nem roma férfi
hir24.hu
2013. január 19., szombat 11:15
Az anyját megölő hófehér férfi részeg volt, amikor elkövette szörnyű tettét.
A celldömölki férfi és édesanyja vitázni kezdtek valami miatt, ami sajnos odáig fajult, hogy a férfi kést rántott és rátámadt anyjára. A férfi többször is szúrt. A 63 éves nőt már nem lehetett megmenteni, a helyszínen életét vesztette. A tettest a rendőröknek sikerült még a helyszínen elfogni, azóta őrizetben van.

Halálra szúrta férjét csütörtök este a háziasszony.
Csütörtök este őrizetbe vették a késelés gyanúsítottját, adta hírül honlapján a Budapesti Rendőr-főkapitányság, pénteken.
Eddigi értesülések szerint, csütörtök este fél hét magasságában történt a bűncselekmény. A gyanúsított a X. kerületi Ihász utcai lakásukban nekiesett férjének, egy elmérgesedett családi vita után.

Miután a 41 éves nő megszúrta 38 éves férjét, a férfi a helyszínen életét vesztette. A feleséget a lakásban fogták el, miután előállították, a kihallgatást követően azonnal őrizetbe is vették

Fegyverrel raboltak ki egy boltot
hvg.hu
2012. december 18., kedd 11:45
Az eset a baranyai megyei Bólyon történt, a két rablót egy óra alatt elfogták.
Hétfőn este jelent meg a két rabló a kisváros egyik élelmiszerboltjában. Fegyverrel a kezükben az eladóhoz léptek, s a bevételt követelték. Miután megkapták a pénzt, autóval elmenekültek a helyszínről. A rendőrök forró nyomon vették üldözőbe őket, s 15 kilométerrel arrébb, Márok községben el is fogták mindkét támadót. Az ügyben fegyveres rablás miatt fol

Megölte asszonyát, de önmagát nem sikerült
hir24.hu
2012. december 17., hétfő 08:35
A meggyilkolt nő férjét gyanúsítják a gyilkossággal.
A halott asszonyra a lánya talált rá szombaton. A Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság csak annyit közölt, hogy a „nő halála erőszakos módon következett be”, az eszközt nem említik. A férjet gyanúsítják. Az 50 éves férfit a padláson találták meg, önmagát is súlyosan...
outsider
@feri57: Akkor a nejed cigány? Úgy érzem nem csak a szived ejtette rabul, az eszed is elvette. :)
feri57
Csak reagálni tudok ostoba kérdéseidre

kerék:...Nyisd ki a csipás szemedet, és vedd észre: minden napra jut egy olyan hír, hogy: a nagy többség betörtek, bankot pénzintézetet ,és halálra vertek idős embereket.
Mert ti ilyenek vagytok, mint a kutyák. csak négyen-öten mertek támadni. Csak náci falkában vagytok erősek
outsider
@feri57: "CIGÁNYOK NÉLKÜL NEM ORSZÁG AZ ORSZÁG!!!"

Kanada, Franciaország, Olaszország, Szlovákia, Románia, Németország ...

nem így látja!

???
alfás
@outsider: igazad van,nem ország. hanem menyország!!!
sonderkommando
A cigány zászló (ezeknek minek zászló???) kirakása helyett inkább egy cigány bűnözésről szóló fotókiállítást kellene rendezni.
Nézzük meg, hogy miknek kellene kitenni a jelképét az ország egyik legfontosabb középületére. Egy törvényen kívüli, a többségi társadalom normáit semmibe vevő, alkalmazkodni, beilleszkedni nem akaró élősködő banda jelképe lobogjon a Parlamenten?
Ennyi erővel legalizálhatjuk a bűnözést is!
sonderkommando
@feri57: "Nyisd meg Isten minden határt engedj haza magyar honba minden cigányt.
Segíts haza minden cigányt."

Inkább így:

Nyiss meg Isten minden határt, engedj haza Indiába minden cigányt.
Segíts haza, Indiába minden cigányt. Ámen!
kerék
@feri57: Hajaj igaz kis cigány vagy, egyből fröcsög belőled a betanult: náci rasszista stb. jelző.

Vedd észre te bugris paraszt: mindenhol utálnak titeket. Sehol nincs maradásotok, mert nem tudtok emberhez méltóan élni. Anglia, kanada,franciaország, felvidék stb...mindenhol utálnak titeket, itt sincs ez másként. Úgy éltek mint az állatok, nélkülünk már kihaltatok volna. MI DOLGOZUNK HELYETTETEK, TI MEG CSAK GYILKOLTOK, MEG BASZNI TUDTOK ennyiben áll a tudományotok.
Még hogy te Magyar...te akkor se leszel Magyar ha megfeszíted magad, a cigányok sohasem lesznek magyarok.
Mond már el mit tettek a cigányok a Magyarságért? Mert az, hogy betelepültek, romboltak, gyilkoltak...ettől csak állatok lettek, annak is a legalja.

Most én is soroljam fel hányszor öltetek magyarokat?
Ehhez kevés a hely .
De itt van néhány példa:

-Néhány hónapja egyik ismerősömet szíven szúrta egy cigány.
- Egyik haveromat 3szor szúrták meg, egyik szemét kiszúrták
- Szomszédasszonyt bezárták a saját szobájába, kirabolták. Másnap szabadították ki.
- Rám 3 cigány támadt, késsel.
- Kis tesómat (ált. iskolás) 4 cigány támadta meg, majd az anyjuk is. Mire én odaértem, már ott volt a fél családjuk, kb. 15 személy.

Úgyhogy szépen csendben maradsz, és elgondolkodsz miért van az, hogy 10 rabból 9 cigány, 10 bűntettből 9et cigányok követnek el.
kerék
@feri57: propeller.hu/itthon/2630495-szaz-forintert-fojtogatott-makon-egy#v748300
Tessék egy kis hír...csak hogy tudd, hol a helyed kutya.

Öreg nőket tudsz betámadni mi? Szemtől szemben meg kushadsz a földre.
Hát fogd be szépen. és kezdj dolgozni, ne belőlünk élj.
gabrella
@kerék: A Kádár rendszerben nem volt cigánykérdés. Pedig Kádár nem többdiplomás ember volt, csak józanul,logikusan gondolkodott.
kerék
@gabrella: Igen,mert akkor vagy dolgoztak, vagy nem kaptak semmit.
Most is ezt kéne, de látni mi van, néhány kutya megtanult írni, és egyből azt hiszik, hogy mindenbe belepofázhatnak.
gabrella
@kerék: Ha már megszülettek,nekik is lenne joguk de kötelességük is. Nem velük van a baj,hanem a kormányainkkal.
Gyurcsány segítette hozzá őket a szaporodáshoz,a Fidesz meg nem szünteti meg.Ha csak abból van lehetősége,hogy pénzhez jusson,hogy gyereket csinálnak, akkor teszik azt.
Más lehetőségük nem lévén, azt teszik amihez eszük van.
kerék
@gabrella: Ha a kormány változtat, akkor majd kiáltanak egy "rasszistát" és visszaáll minden.
Mellesleg, nem a kormány hibája, hogy gyilkolnak...úgy is tudnának rabolni, hogy nem ölnek meg minden ott tartózkodót.
gabrella
@kerék: A rablás mikéntjéhez nincs véleményem, még nem próbáltam. De az biztos,hogy a kormány a hibás.
De nem érdeke a születés csökkentése, mert ezekre sok pénzt ad az unio,hogy nem menjenek más országokba, mert azért ők is tudják,hogy a cigány milyen fajta.
kerék
@gabrella: Én sem próbáltam , de ne mond, hogy muszáj halálra verni egy 80 éves idős asszonyt...
A többiben igazad van.
gabrella
@kerék: Ezeknek az emberélet nem nagy ügy lehet, annyi mint az övéké. Gondolom ez motiválja őket ilyenkor.
kerék
@gabrella: Lehet, vagy egyszerűen gyűlölik a Magyarokat. Mondjuk ez tuti.
Még sincs megoldás ellenük.Sehol nem fogadják be őket, innen meg nem dobhatjuk ki.
Ezért az ember inkább elmegy innen olyan helyre ahol még lehet normálisan élni.A cigányok itt maradnak, de, mivel képtelenek az önfenntartásra záros határidőn belül éhen halnak majd. Volt értelme? Nem.
Most kéne elküldeni őket.

Persze az is lehet, hogy majd odaszaladunk minden cigányhoz, és egy baráti ölelésben részesítjük őket, megnyugtatva őket, hogy szeretjük a cigányokat, mert mi imádjuk ha kirabolnak minket, élősködnek rajtunk. És ne csináljanak máshogy semmit, majd MI beilleszkedünk közéjük.
Ez egy megoldás(?).
gabrella
@kerék: Amikor a Gyurcsány-kormány alanyi jogon kezdte adni a családi pótlékot, elkezdtek szaporodni. Lehet,hogy jót akartak vele, nem számoltak azzal,hogy ezek ily módon, csak ebből fognak élni.
Ez az amit valahogyan meg kellene szüntetni,ne szaporodjanak! Mert én, ellentétben velük, aki ami élőlény nem szeretem kínozni.
kerék
@gabrella: És hogyan akarod ezt megvalósítani? Mert tudod, hogy ez lehetetlen.
gabrella
@kerék: Pld. mint Kínában, a harmadik gyerek után mindent elvenni.
kerék
@gabrella: Erre én is gondoltam. Csak annak járna, akinek van végzettsége,minimum egy érettségi.
Akinek van munkaviszonya, minimum 3 év. És csak 3 gyerek után kapna pénzt.
DE amint ezt bevezetnék, jönne a szokásos: rasszista magyarok felkiáltás.Az eu szépen beleszólna ,és minden visszaáll a mostani helyzetbe.
gabrella
@kerék: Nem tudom mi lenne a jó megoldás. De az biztos,hogy gyereket nevelni a legnehezebb és legszebb feladat és a legnagyobb felelősséggel kellene járjon.
Ennek ellenére minden hülye gyakorolja.
kerék
@gabrella: Francia mintára adni nekik pénzt (fejenként mondjuk 100 000 ft-ot) és kiadni az útjukat, azzal a feltétellel, hogy többet nem jöhetnek vissza.
gabrella
@kerék: Ezért ilyen a világ, mert az lenne a legfontosabb,hogy a gyerekeinket szeretetben,gondoskodásban neveljük fel, mert ők viszik tovább a jövőt - a mi jövőnket is.
kerék
@gabrella: A mi jövőnk a mai gyerekektől függ, akiknek a 70 % cigány, akik már 12 évesen lopnak,nem járnak iskolába.
Nincs jövőnk.
gabrella
@kerék: De mindenhonnan visszajönnek, mert az ingyenélést nem sokáig tolerálja egy ország sem.
Lásd: Kanada. pld.
kerék
@gabrella: De, ha nem engedjük? Törvénybe foglalni, hogy amint átlépték az országhatárt, nem jöhetnek vissza. A nyálas franciák meg csinálták, igaz nekik engedték is.
gabrella
@kerék: Ez a legnagyobb probléma,hogy ezt nem látja a kormány, vagy nem érdekli?
Hiszen az ő jövőjük is ez, nem csak a szegényebb embereké.
alfás
@kerék: ezt már javasoltam én is. indiának, -ami nem mellesleg az őshazájuk- ,nem is jönne rosszul pénz. ott is van olyan fertő,igénytelenség,mint amihez itt életformájuk miatt ragaszkodnak.
kerék
@gabrella: A cigányságot nem érdekli a jövő, ha érdekelné nem szülnének 10 gyereket a koszba,mocsokba.
Az ország legszegényebb falujában 96 %-ban cigányok élnek. Jól példázza,mi történne, ha az országban is így lenne.
Ott nem dolgozik senki, nincs mit enniük, tönkre van menve minden. Mert képtelen eltartani magukat.
gabrella
@kerék: A "hülyékről" is a vezetőknek kell gondoskodni, olyan szabályozókat bevezetni,hogy ne legyen 10 gyerek!
Csak kettő, pótolja önmagát a felnőtt és ahol jók a körülmények esetleg 3.
Én inkább szülői alkalmasságot vizsgálnék mintsem megengedjek ennyi gyereket szülni, akiket éheztetnek,koszban,mocsokban nevelnek.
Újratermelik a szegénységet.
balogh tibor
elnézést elöre is hogy beleszolok ebbe a vitába ,nyilván való,hogy rasszizmus van mind a két részröl,de azért akár mit is tennék vagy tegyünk akkor is itt voltak és lesznek a romák ,valami kompromiszum kellene . higgyétek el nagyon sokan anyira nélkülöznek ,meg anyira rossz higéniai körülmények közöt vannak ,hogy az nem emberi,szoval őket tanitgatni kell nem vádaskodni,és kritizáni,minösiteni .Mivel gondolkozó emberek vagyunk és nem állatok szerintem erre az irányba kellene menni ,de ez a én véleményem:)
gabrella
@balogh tibor: Igen, de én már hallottam olyat dolgozó cigánytól,hogy neki elég a két gyerek mert nem tudja eltartani ha több lenne.
Ezt a szemléletet egymástól kellene tanulniuk. Akkor legyen csak több,ha el tudja tartani állami és egyéb segítség nélkül.
Még akkor is jöhet előre nem kalkulált baj, baleset,egyik,vagy mindkét szülő halála stb.
kerék
@balogh tibor: Tanítani csak azt lehet, aki tanulni szeretne. Segíteni is csak azon lehet, aki engedi.
Mindenkinek meg volt a lehetőség az iskolához, az, hogy 13 évesen szült egy gyereket, és emiatt abba hagyta az iskolát, az az ő gondja.

Kompromisszum...mire gondoltál? Én próbáltam, mondtam nekik: nem adom oda a pénzem meg a telefonom, ti meg elsétáltok szépen. Nem jött be, kést kaptak elő.
feri57
kerék:...
A cigány deákokat mindig is szegregálták silány minőségű oktatást kaptak,de a kitörni akaró roma deákok egyre többen diplomáznak önképzésüknek köszönhetően.
kerék
@feri57: Tudod, felesleges a fajtádra időt pazarolni, ringasd magad az elképzelt világodba.
feri57
Nos beszéltek hülyeségeket a cigány születésekről. Sajnálatos tény, hogy a romák szaporulata vissza esett egy- két gyereknél nem vállalnak többet ez statisztika. Persze akad akinek 3-4 gyereke van ami ritka, de a nagy többségnél épp úgy előfordul.
Régebben amikor nem volt családi pótlék 8-10 gyerek született cigánynak és a nagy többségnek egyaránt.
feri57
kerék @:... Őszintén hány osztályt jártál? Volt egyáltalán gyerek szobád?
Hol születtél putriszélen?
QQCSI
@feri57: ma, 18:25
...majd, miután kikupálódtak, menedékjogot kérnek Kanadában...
kerék
@feri57: Putriban te laksz komám, meg a fajtád.
Osztályt többet jártam mint ameddig el tudsz számolni.

Gyerek vállalás: Nem tudom hol élsz, de láttam már cigányasszonyt 13 gyerekkel.
Láttam már 15 éves cigány lányt 2 gyerekkel.Most 21 éves, 6 gyerek van.

Őszintén: Magyarországon laksz?
QQCSI
@balogh tibor: Megnyugtatlak, ez már a kádári időkben is így volt! Legalább ötven éve próbálják integrálni a cigányokat minden módon, szépen, csúnyán, pénzzel, példamutatással...hiába.
Aki be akart illeszkedni, be is tudott, aki nem is akar, arra kár a milliárdokat szórni! Az viszont tény, hogy a rendszerváltással a legtöbbet a cigányok szenvedték: a munkahelyek elvesztését.
QQCSI
@feri57: Ez egy szemét, aljas gyilkosság volt.
Egy.
Ezzel szemben hány magatehetetlen, egyedülálló, idős magyar ember lett rablógyilkosság áldozata?!
Tudod, hatalmas az egód, akár cigány vagy, akár nem, de talán nem ártana, ha arról is mesélnél, hány magyar lopta el a cigány tyúkját, malacát, uborkáját, kukoricáját, gyümölcsét!
feri57
QQCSI @:... Egyenlő arányban minden bűnözést elítélek főleg amit a cigányok követnek el mert az a gyűlöletet erősíti.Aki időseket bánt annak csuklóból vágnám le a két kezét bárkinek bőrszínétől függetlenül.
kerék
@feri57: -A Heves-megyei Hort községben is megtörtént a tragédia. Szintén egy kocsmába betérő, átlag magyart szúrtak ki maguknak a cigányok nem rég. Természetesen többen voltak, és Kiss Csaba Ferencnek olyan súlyos sérülései lettek , hogy rövid szenvedés után elhunyt. Ma emlékmenetet tartottak.
-Mórahalom
-Bándy Kata
-Marian Cozma
-"Az ózdi vérfürdővel kapcsolatban a Magyar Nemzet megkereste Lakatos Attilát, Borsod megye cigány vajdáját, aki brutális gyilkosságnak nevezte a történteket."
- Olaszliszkai tanár gyilkosság, ahol a tanárt a két kisgyermeke szeme előtt verték halálra a cigányok.
-"Szomorú esemény történt Nagybörzsönyben a tegnapi nap folyamán. Králik Attilát, magyar honfitársunkat, volt erdészt, a saját házában, brutális kegyetlenséggel meggyilkolták, majd elvettek tőle 20,000 forintot és a mobil telefonját."
-Holtan találták meg az eltűnt kiskunlacházi kislányt...

Folytassam még pajtás? Van még 1000 plusz 1.
feri57
kerék @ bulett:...
Tudod a fehér bűnözőkről is vannak vélemények.

Nem roma bűnözésekből egy kevéske ime:
kerék @

negyvenhárom éves férfi tavaly augusztus 27-én hajnalban lőtte fejbe lányát abonyi otthonukban, majd magával is végezni akart. Súlyos, életveszélyes állapotban vitték kórházba. A mentőket az éjjeli műszakból hazaérkező anya értesítette. A bíróság szeptember 28-án a baleseti intézet kórtermében rendelte el az apa előzetes letartóztatását, miután az orvosok felébresztették a mesterséges altatásból, és kihallgathatóvá vált. A férfit később szállították át a tököli rabkórházba.

Kettős gyilkosság
csepel.hu
2013. január 29., kedd 16:15
A másodfokú tárgyalást december 11-én és 12-én tartják meg nyílt ülésen a Fővárosi Ítélőtábla Markó utcai épületében.
A Fővárosi Törvényszék az iskola gondnokát K. Tamást és a gazdasági igazgatót, Deme Gábort tavaly júniusban életfogytiglani fegyházbüntetésre ítélte. Az elsőfokú ítélet ellen a vádlottak felmentésért, az ügyész súlyosbításért fellebbezett. Nagyon jól emlékezhetünk rá, hiszen az egész országot megrázta a brutális bűncselekmény, ami 2009. január 7-én történt a Csepel-sziget Általános és Szakképző Iskolában. Az elkövetők Takács József intézményvezetőt és Papp László tanárt gyilkolták meg. A bíróság bűnösnek találta K. Tamást, az előre kitervelten, aljas indokból elkövetett emberelős vádjában, bűnsegédként pedig Deme Gábort, akiket életfogytiglani fegyházbüntetésre ítéltek. Ez tavaly nyáron született meg, ami elsőfokú ítéletnek számított a Fővárosi Törvényszéken. Mindkettejükre magas büntetést szabtak ki, K. Tamás leghamarabb 40, Deme Gábor pedig 32 év múlva szabadulhat, és akkor is csupán feltételesen.

K. Tamás nem tett érdemleges vallomást a per folyamán, rövid kommentjeiben csupán annyit tudott ismételni, hogy a gyilkosságokat "egy csuklyás ismeretlen" követte el. Deme Gábor olyan alibit állított, amiről az ügyészég bebizonyította, hogy valótlan, csak úgy, mint K. Tamás vallomása. Bemutattak...
kerék
@feri57: Nem érted a lényeget ember.
Minden népben van néhány dekadens aki gyilkol.
DE a cigányok 99%-ban Magyarokat gyilkolnak, néhány száz forintért. Idős embereket támadnak meg, gyerekeket.
DE neked hiába magyarázom, semmit nem fogsz fel.
Amúgy válaszolj: Az országban laksz? Keleten vagy Nyugaton?
feri57
Nos úgy látszik a fehér bűnözés itt nem számít az már tabu téma a fentieket mind nagy többség követte el.
kerék
@feri57: Olvasd el amit fentebb írtam.
És válaszolj.
kerék
@kerék: Mellesleg ezek minden országban fellelhető esetek. A legtöbb családon belüli gyilkosság, a cigányok is csinálják ezt.
De én a cigányok által meggyilkolt Magyarokról beszélek.
Mert Magyar által meggyilkolt cigányok...na azt egy kezemen meg tudom számolni.
feri57
kerék @Szemlélet változásra van szükség, össze kéne fogni a közbiztonság közös ügyünk.
A megoldást a tartós munka viszonyban látom. Mihelyt munkája van bárkinek is tisztességes fizetése attól a perctől kezdve a legnormálisabb életét éli.A földön csak pár évtizedet töltünk én inkább békességben élném le a hátra lévő éveimet gyűlölettől mentesen.
feri57
Lám - láma cigány zászló milyen bonyodalmakat okoz?
Pedig egy ártatlan vászon darab.
kerék
@feri57: Éld le békességben..amíg be nem törtnek hozzád és agyon nem vernek a cigányok.
Én is békességet akarok, mégis késel rontottak nekem.Ha lesznek gyerekeim nem akarok azért aggódni, hogy mikor késelik meg őket. Féltem nagyszüleimet is, szüleimet is.
Attól, hogy az egyik fél békességet akar még nem változik semmi, a másik fél kirabolhat leszúrhat.

De ha szemlélet változást szeretnél, elviszlek egy egy túrára itt borsodban, ahol már azért leszúrnak, mert rájuk néztél. Ha kedvet kaptál hozzá, jelezz.
darwin
@feri57: Szemlélet váltásra van szükség:
Én dolgozom. Mosakszom.szakmát tanultam.Iskolába járattam tisztán a gyerekeimet,a saját pénzemből.Házat építettem,én fizettem,és fizetem ma is a részleteit,még ha beledöglök akkor is.Annak ellenére,hogy három gyerekem van,nem verem a polgármester asztalát segélyért.Nem lopom el a bolt elől a kerékpárt,nem gyilkolom le a szomszéd bácsit a nyugdíja maradványaiért.Gondozom a kertem,rendben tartom a környezetemet.Nem szarok az iskola udvar közepére.Ha egyszer munkát kapnék az önkormányzattól,nem lopnám el a szerszámokat és nem azt lesném úttisztítás közben,hogy hová törjek be.
Te és a néped is így éltek?
Sorolhatnám a többi dolgot.Szemléletváltásra van szükség! A részetekről.
feri57
darwin @:...Nékem is voltak cigány munkatársaim, kivétel nélkül mind becsületesek voltak.
Nékemaz unoka öcsémet szúrta meg egy nem cigány egy diszkóban.
AKádár rezsimben nem voltak ilyenek. Romák között is van primitív kötnivaló aljas elhiszem, de a kollektív cigány bűnözés nem elfogadható. A nagyapám lagziját cigány zenészek húzták és soha rosszat nem mondtak róluk, csak jót. Mi történt azóta?
gabrella
@feri57: Rablókapitalizmus lett azóta.
darwin
@gabrella: Ez nem válasz arra,ami van.Az ember az egyetlen,aki ki tudott emelkedni az állatvilágból.Európában a többi nép ember módjára él.Nem vagyok filozófus,de azt hiszem,hogy a munka tett minket emberré.Mindegy,hogy milyen rablók ültek a nyakunkon,emberek maradtunk.Ezek el sem jutottak erre a szintre.
A Tündik bündije
@feri57: Az nem megoldás, hogy ide másolgatod a magyarok által elkövetett bűnöket, mert ártatlan nép nincs. De bizony nem mindegy, hogy egy-egy adott népességen belül hány százalék a bűnelkövetők száma. Hidd el nekem, a munkám során legalább tíz esetből hétszer-nyolcszor cigányokkal van szerencsém találkozni. Az sem mindegy, mekkora az írástudatlanok, iskolázatlanok, szakképzetlenek száma, és a cigányok közt elég nagy, 15 százalék felett. Pedig 25 éve öntik a pénzt az integrálásba.
Másrészről úgy látom, nem pont te, és hozzád hasonlóan gondolkodók azok, akikkel a magyarságnak problémája lenne. Ha viszont így van, ne védd a renitenseket, mi sem tesszük.
Zsuga
@feri57: Nem kevés munkádba került, míg összegyűjtötted és leírtad ezeket a bűntetteket, nekem még átfutni is éppen csak volt türelmem. Viszont két dolgot így is leszűrtem belőle. Nem mindegyiknél volt nyilvánvaló, hogy nem romához kapcsolódik, és a legtöbb családon belüli, vagy az elkövető által ismert személy ellen elkövetett volt. Persze ez nem ment fel senkit a bűn súlyossága alól, sőt! Viszont a családtagok ellen elkövetett borzalmakat általában olyan emberek követik el, akik egyébként teljesen normális életet élnek a társadalomban. Ezek az emberek legtöbbször súlyos elmezavarban követik el a bűncselekményt, sokszor olyanok ellen, akik szerepet játszottak ennek a pszichés zavarodottságnak kialakulásában. Ezzel szemben a roma bűncselekmények, rablások, agyonverések, késelések áldozatai nem is ismerik a rájuk támadókat, akik sokszor nevetséges összegekért, filléres tárgyakért is agyonvernek, megkínoznak vagy éppen megkéselnek embereket, akik talán csak "csúnyán néznek" rá, vagy éppen nem akarnak tudomást szerezni kötözködő magatartásukról. Nem akarok ismert példák után kutakodni most, de mint már említettem, sajnos olyan helyen lakom, ahol sűrűn tapasztalok hasonlókat a környezetemben.
Zsuga
@feri57: Nem is a zenész cigányokkal vannak problémák, csak hát ők vannak kevesebben.
feri57
Zsuga @:...A kisebb lopások,rablások, betörések, lakatlan házak le amortizálása 99% cigányok követik el.Munkám során észrevettem, hogy az egyik üres ház tető szerkezetét bontják illetéktelenek, kénytelen voltam a polgármesternek szólni és leállítani a rombolást. Akkor le is álltak, de egy hét múlva arra jártam a tető már nem volt az épületen.
Ezek a kis falvak elcigányosodtak ott a romos házak szinte megszámlálhatatlan.
Ezek a kormány hibája, mert megengedi, nem szankcionálja.
De ennek ellenére sok becsületes romát ismertem meg akik elítélik ezeket.
Propeller
@feri57: Ne másold már ide az internet összes cikkét ha kérhetnénk, elég ha a linkjét beilleszted. Egy hozzászólásba pedig több linket is tehetsz.
feri57
gabrella @:..
.A romák is várták a rendszerváltást a jobb élet reményében, de mit hozott nékik? Elsőnek lettek munkanélküliek, de élni kell hát eljártak feketén dolgozni, kőművesekkel, az M 3-as autópálya építésén mezőgazdaságban stb..Látták, hogy a romák jól megélnek, hát megtiltották a fekete munkát is, így lettek a kis cigány gyerekek kisstílű tolvajok a lányaik prostituáltak, mert hát a kutya fáját élni kell.Mit tegyenek? Cigányokat alkalmazni nem is akarják még szakmával se.Mit tegyenek? dőljenek neki egy fának és pusztuljanak éhen?A tolerancia hiánya az egyre elterjedtebb náci fasizmus uszításai megtették hatásukat.Értelmes diplomás emberek vagyunk Isten országában.
feri57
A Tündik bündije @:...
Tudod nékünk tenni akaróknak össze kéne ülni az itt felszólalókkal, hidd el többet érnénk el mint a parlamentben ülők.De sajnos a törvényeket ők alkotják. Keményebb törvény kéne a közbiztonság érdekében, hogy felének elkövetni bűncselekményeket. A rendőrnek szabad kezet adni .
buday008
Én inkább Rózsa Sándor szobrát állítanám fel a Parlament elé. A jobbiknak úgyis tetszene, a többi párt meg koszorúzhatna a "Mester " előtt.
feri57
Propeller:... Köszönöm, hogy töröltétek egyes hozzászólásaimat tényleg nem ide való volt.
A Tündik bündije
@feri57: Nana...
"Látták, hogy a romák jól megélnek, hát megtiltották a fekete munkát is"
Ez abszolút hibás gondolat, mivel éppen az előző kormány volt az, ami nyíltan elismerte a "megélhetési bűnözés" fogalmát, valamint számolt az ún. "szürkegazdasággal" (fél-legális) munkával.
"Cigányokat alkalmazni nem is akarják még szakmával se."
Ez sem igaz, mivel számtalan cégnek kötelező bizonyos százalékú cigányt foglalkoztatni.
"Az egyre elterjedtebb náci fasizmus uszításai megtették hatásukat."
Most náci, vagy fasizmus? Messze nem ugyanaz. Másrészt ne nagyon dobálózz ilyen jelzőkkel, mert egyrészt könnyen becsületsértési ügy lehet a vége, másrészt pedig nem okos dolog nácizni azt az országot, ami sok éven át a semmiért cserébe szórta a hatalmas segélyeket.
gabrella
@feri57: Ebben igazad van. Csak egy kérdés, miért van olyan sok gyereke a romáknak?
buday008
gabrella nem akarok taplólenni,de volt pár roma haverom/munkatársam és félig hülyéskedve megkérdeztem az egyiktől: miért van a romáknak sok gyermeke: válasz: mert szeretnek: b.xni.. bocs :_))
feri57
gabrella @feri57: Ebben igazad van. Csak egy kérdés, miért van olyan sok gyereke a romáknak?

Tudod nem is igaz a romáknak nincs is sok gyerekük egy vagy kettőnél leállnak, de abban igazad van, hogy egyes mély szegény családok több gyereket vállalnak amit képtelenség eltartani, de ez nem jellemző az össz cigányságra csak egy beszűkült rétegre amit a média felnagyít.
buday008
Feri57- csak tudod a 20 év szakértő kormányai miatt jutottak a romák ebbe a helyzetbe..Kényelmesebb nekik odadobni a segélyt , meg a családit mit értelmes melót adni---pedig lehetne mit
buday008
szegkovácsok, bádogosok, bányászok voltak régen vasúti építkezéseken lakótelepek építésén dolgoztak ezrével..ja hogy azt tönkrebaxták a 20 év alatt? az nem a romák hibája..Félreértés végett é nem vagyok jogvédő, de aprobléma összetettebb mint sokan hiszik.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.