Különösen jól jár a trafiktörvény bevezetésével a hódmezővásárhelyi érdekeltséggel is bíró, Sánta János vezette Continental dohánycég - írja az Index.
Sánta János, a magyar dohányipari vállalkozás vezetője kezdettől fogva együttműködött a a kormánnyal a trafiktörvény kialakításában.
A lap szerint javaslat egy unóinak elküldött verzióját egyenesen egy "Sánta János" névvel regisztrált gépen hozták létre, később a törvényt jegyző fideszes Lázár János is elismerte, a törvényjavaslat megalkotásában szerepe volt a Continental Dohányipari Zrt.-nek. Sánta Jánosról Lázár akkor azt mondta, tíz éve ismeri őt, és ugyanennyi ideje kéri ki a véleményét, ez a társadalmi egyeztetés része.Lázár János korábban azt mondta szó sincs arról, hogy az egyetlen magyar tulajdonú vállalkozásnak bármilyen előnye is lenne, legfeljebb a hátrányából faraghatna le valamit. Szerinte a törvényjavaslat ellen tiltakozó üzleti körök és lobbicsoportok politikai kérdésként akarják beállítani a javaslatot, kiforgatva és elferdítve annak valós céljait.
-azért kellett "nemzeti dohányboltokat" pályáztatni, hogy kizárólag a csókosok juthassanak hozzá az egyébként milliárdos hasznot hajtó bolthoz és ezúton egyben lenullázták a lehetséges konkurenciát is !
Gerinctelen, aljas módon ezt a kezdetekben " egészségmegőrző és védő " kormányprogramként harangozták be, ma már látható, hogy vastagon leszarták az "egészség megőrzését" és már nem lehet eldugni, hogy a cimboráknak kellett a rendszeres,milliárdos haszon !
Ez a lényege, semmiben nem különbözik a földmutyitól, csak a tárgyát tekintve !