A fájdalomcsillapító hatása egyénenként eltérő, a cég valótlant állított a reklámjaiban. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a GlaxoSmithKline Gyógyszer- és Egészségvédelmi Termék Kft. meg nem engedett reklámtevékenységet folytatott, amikor televíziós reklámjaiban azt állította, hogy a Panadol Rapid fájdalomcsillapító tabletta öt percen belül hatni kezd. A GVH a vállalkozást a jogsértés elkövetéséért 2 300 000 forint bírság megfizetésére kötelezte. A reklámokban a készítmény fájdalomcsillapító hatásának gyorsaságát emelték ki, azzal a fő üzenettel, hogy a termék öt perc alatt elkezdi kifejteni a hatását. A vizsgálat során beszerzett adatok alapján a GVH megállapította, hogy a gyógyszer fájdalomcsillapító hatásának a kezdete egyénenként változó lehet, így a fájdalom megszüntetésének időtartama nagy eltéréseket mutathat.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.