Kínos, ha egy kampányfilmben a családi albumot kell nézegetni és a vasárnapi ebédnél mesélgetett sztorikat hallgatni hozzá. Úgy érzed magad tőle, mintha Mesterházyék ablaka alatt hallgatóznál, míg bent a háziasszony épp körbekínálja a töltött káposztát. Értem én, hogy a cél az érzelmi húrok pengetése és a nagymamakorú választópolgárok megnyerése. De őket ugye nem a neten kellene keresgélni. Negyedórás home videó meg nehezen férne be a köztévés reklámblokkba. Ráadásul egy vesztésre álló párt egy ilyen home videós, családi fotóalbumos kampányfilmet csak akkor engedhet meg magának, ha eltökélten szeretné deklarálni, hogy a fiatalka jelöltkéje se egy iciri-piciri szakmai múltat, se egy incifinci jövőképet nem tud felmutatni a választóknak.
Forrás:
maria.blog.hu
Feltöltő: anonim_user
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Tudod milyenek a nők , mutatni kell nekik gyerekkori képet és beindul az anyaság utáni vágy. Már akinél persze !:-))
Az inkább jobban érdekelne, hogy kikből áll a Mesterházy csapata, kik sorakoznak föl mögötte.
Új hozzászólás