A VDSZSZ a nagybetűs paragrafusokat alkalmazza, mikor a MÁV alól kiszervezett és értékesített szeletek után igényli az alkalmazottak részesedését, Gaskó Rábinhúd vezetésével. Ugyanakkor a média csipetnyi segítségével az is elérhető, hogy a korábban kisemmizettek megegyék a jogaikért minimálisan kiállni képes csoportokat - a piszkosmunkát a sorstársak hajtják végre. Politika-, befolyás- és médiakultúra, na meg persze hűséges cinkosaik, bolhák a hosszúfarkon.

Feltöltő: magyarvirus
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

22 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
magyarvirus
@Rettenetes:
azért azt tisztázzuk, hogy Kis Piroska a pénzügyről is hazaviszi a szolgálati tollakat és irattömböket a lurkóknak...
és ha nem figyelsz oda eléggé a vezérig. is bérel magának egy Ódi A8-at 20mill/hó-ért...
zsolti
@Rettenetes: nagyon jó :)

épp erre gondoltam volna, ha a profitból jár, akkor járna a veszteségből is. nem? ja, nem, hát persze hogy nem.
magyarvirus
@Zsolti, itt nincs profit, valamit eladtak, amiből bevétel képződött. Profit csak abból van, ami üzemszerűen bevételt termel. Kérdem én, a füzesabonyi válltókezelőnek mi köze a Start menetrendszervezéséhez, vagy jegyárbevételéhez?

A MÁVosok is lopnak, de csak pont annyira, mint Te vagy én a saját munkahelyünkről - régi magyar mentalitás. Ettől, vagy ezzel együtt még nem felelőssége a szakszervezeti tagnak a teljes vállalat vesztesége / avagy nyeresége. Hacsak nem amiatt megy szarul a MÁVnak, mert elfogyott az összes toll a pénzügyön, vagy a kombinált-fogók a pályafenntartóknál (ami már ismét egy 4. cég, de ezt most hadgyjuk)...
zsolti
@magyarvirus: mi köze? pont erről beszélt valamelyik okos szakszervezeti vezető tegnap egy riportban, hogy "de hiszen ezt a sok szép mindent együtt hoztuk létre" - és hogy ezért jár a váltókezelőnek is a 250ezer.

(mellesleg én soha nem loptam még egy munkahelyemről sem - biztos nem vagyok elég magyar.)

de mindegy is, mert nem teljesen értem, hogy most akkor a plusz bevételből részesüljön a váltókezelő, a profitból ne, a veszteségből meg főleg ne?
Evikati
A MÁVCARGO is veszteséges. Több milliárd a kintlévőségük. A törvény szerint csak a Mávcargo dolgozóit illetik meg a részvények. A jogszabálytól eltérni nem lehet. Fejleszteni kell a vasutat, ha így haladunk 50 év múlva sem zárkózunk fel Európához. Vannak helyek, ahová már most sem engedik befutni a magyar vonatokat.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.