Beszállt tehát a kormány is a Fidesz népszerűsítésébe: szalagot vágnak át, utakat, hidakat, állami támogatást ígérnek, büszkélkednek az eredményekkel – írja a hvg.hu.
Mint arról február elején a hvg.hu beszámolt, plakátokkal, tévéreklámokkal jelentkezik ismét a kormányzati kommunikáció, a téma az eddig elért sikerek lesznek. Az Index pár nappal később írta meg, hogy a kabinet ingyen adta át a Fidesznek a közel 800 millió forintnyi közpénzből kialakított „Magyarország jobban teljesít" arculatot és szlogent, amely minden egyes képviselőjelölt plakátján és szórólapján feltűnik a kampányban.
Navracsics Tibor igazságügyi és közigazgatási miniszter február 14-én a választókerületében, Veszprémben jelentette be, hogy kormány átvállalja a városi sportaréna építési hitelének törlesztőrészleteit – csütörtökön alá is írták 600 milliós szerződést. Bár a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz tartozik, mégis Hende Csaba honvédelmi miniszter avatta fel február 24-én a Kreatív Intézetet Szombathelyen.
Ráadásul nemcsak a Fidesz-kormányban szerepet vállaló politikusai kampányolnak nagy lelkesedéssel. Miközben az Összefogás azt állítja a kampányában, hogy több százezer gyerek éhezik, a plakátokon azzal reklámozza magát az Erzsébet-program, hogy hány gyereket táboroztattak. Nagy Anna, a program szóvivője – korábbi kormányszóvivő – pedig az utóbbi két hétben két olyan rendezvényen is megjelent – az idei 3,5 milliárdos támogatásról beszélve –, ahol jelen voltak a Fidesz képviselőjelöltjei is – számolt be a hvg.hu.
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás