Eleshetnek a társadalombiztosítási támogatástól a jövőben azok a betegek, akik nem járnak szűrővizsgálatokra – lényegében ez derült ki egy kiszivárgott kormányülési jegyzőkönyvből a Népszava szerint.

A kormány kiszivárgott tervei szerint kötelező szűrőprogramokat vezetnének be, és aki ezeket elmulasztja, "nem részesülhet egészségügyi ellátásban" – állt a jegyzőkönyvben. E tervre Zombor Gábor egészségügyi államtitkár az Indexnek úgy reagált: az állami szűrések a jövőben is ingyenesek és önkéntesek lesznek, a többi pont esetében a jogszabályok előkészítésénél tartanak.

Az Országos Egészségfejlesztési Intézet rendezvényén Zombor köszöntőjében is azt hangsúlyozta: a kormány "népegészségügyi szemüvegen keresztül" vizsgál majd minden szükségszerű, illetve fejlesztési célú intézkedést minden olyan területen, amely valamely módon kapcsolódik az egészségügyhöz, így az ifjúság- és családpolitikában, az oktatásban vagy a szociális ellátásban is – írja a Népszava.

88 hozzászólásarrow_drop_down_circle

m.macskosz
Teljesen életszerű, amit a kormány már megint kitalált.
Menjenek az emberek szűrésekre, vizsgálatokra, mert
így a prevenció olcsóbbá teszi az eü.-t, mint a gyógyítás.
Nem kicsit vannak elrugaszkodva a valóságtól az ötletgazdák!
Emberek tízezrei mennek félholtan dolgozni, mert rettegnek
a munkahelyük elvesztésétől. Valószínűleg a szűrésekre rohannak majd!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Linna
Persze, aztán annak a kevés maradék orvosnak a gyógyításra már nem is jut majd ideje. A magyarok nem egészségesek, hogy a megelőzésre kellene fektetni a hangsúlyt, hanem betegek, akiket gyógyítani kell. Ha semmi más bajuk nincs, minimum depressziósak. Már megint nem gondolkodtak, csak hasraütéssel kitaláltak valamit. Aztán meg: had pusztuljon a férgese!...
magyarbakancs
A Magyar munkaválólaknak nem kellene napi 12-14 órát dolgozni.
Tisztességes béreket kellene fizetni és a rekreációs lehetőséget biztosítani.
Ügy mint pihenés, szórakozás.
Talán akkor nem lenne ennyi kizsákmányolt munkás és idő előtt betegemberé nem válnának.
Ezt a Lajtán túl fel ismerték meg is van az eredménye.
Tisztességebér tisztességes munka után.
m.macskosz
Teljesen életszerű, amit a kormány már megint kitalált.
Menjenek az emberek szűrésekre, vizsgálatokra, mert
így a prevenció olcsóbbá teszi az eü.-t, mint a gyógyítás.
Nem kicsit vannak elrugaszkodva a valóságtól az ötletgazdák!
Emberek tízezrei mennek félholtan dolgozni, mert rettegnek
a munkahelyük elvesztésétől. Valószínűleg a szűrésekre rohannak majd!
dömdödöm
megint ferdén ülnek a lovon , ha valaki kihagy egy két vizsgálatot vagy kontrollt az nem egy katasztrófa ,a félhalott is dolgozik mert a leszázalékolásból nem él meg ,még gyógyszerre sem telik . Mostanában hallottam a korházban egy bácsinak összeállították a szívgyógyszerét egy érkatéter után amit közelező szednie de nem tudja kiváltani mert 5000 ft , tb nélkül ez 15 000 lenne és létfontosságú neki az életbenmaradáshoz :-((((((((
m.macskosz
Ahhoz képest, hogy egy ultrahang vizsgálathoz szerencsés esetben már 1 hónapra kap az ember időpontot, mi lesz, ha az emberek elkezdenek tömegesen szűrővizsgálatra járni?!
m.macskosz
Apropó, szűrővizsgálat!
A pályakezdő állás nélküli fiataloknak is kell TB-járulékot fizetniük,
de a tüdőszűrés nekik ennek ellenére pénzbe kerül! Elég szép?!
dömdödöm
Felsorolok néhány tapasztalatot a közelmúltból
Agresszív feszült bunkó orvos
buta betegirányító ( jobb kéz balkéz )
adminisztrációval agyonterhelt háziorvos
Szunditó beteg háziorvos . Bemész és megkérdezed .Na hogy van doktorúr ,vérnyomása rendben ? :-)
Szemtelen nővér ,
Suttyó elégedetlen alkoholista beteg ( bosszúból reggelre odaszart a kórteremben a vendégszékre )
Agresszív bunkó asszisztensek a sürgősségin
m.macskosz
@dömdödöm: Ezért (is) csodálom, hogy még vannak tisztességes emberek az egészségügyben.
dömdödöm
@m.macskosz: ja és a román takarítóbrigádot még nem is mondtam .
Ragad minden ! :-((((
m.macskosz
@dömdödöm: Igazságtalan vagy!
Nyilván környezetvédők és nem használnak vegyszert,
Áder miatt meg a vízre is vigyáznak: takarékoskodnak vele.
:P
dömdödöm
@m.macskosz: ááá dehogy , a cukros teát kenik szét az ablakpárkányon , 1 hét múlva rájöttem de már menni kellett haza :-)
varrólány
@dömdödöm: Még azért is kikaphatsz ha rosszkor mész az eredményért ! Az is baj ha időben ott vagy az is ha nem .
A fiammal jártunk pár éve Szegedre a migrénje miatt , az orvos azt nézte mi van a számítógépben nem is a gyereket. Inkább a frontokra volt érzékeny , de most már nagyon ritkán fáj a feje, szerencsére .
sentinel216
A kötelező tüdőszűrést is megszüntették, illetve fizetőssé tették. Meg is jelentek a TBC - s betegek a keleti országrészben.
dömdödöm
@varrólány: és órákat kell várni egy zárójelentésre mire kiszabadulhatsz a kórházból
gondolják úgy is ráérsz közben meg rabolják az idődet :-(((((((((((((((((((
szandokan
@m.macskosz: Nagyon nincs igazad. A szűrővizsgálatok elvégzése nem is igazán pénz spórolást jelent az államnak, hanem sok esetben ember életek megmentését. Amikor időben felfedeznek egy kezdődő cukorbetegséget, polipokat a vastagbélben, kismértékű vese rendellenességet, stb., akkor még esélye marad a betegnem a túlélésre. Alattomos betegség a legtöbb, mert nem adnak tüneteket, csak amikor már késő.
m.macskosz
@dömdödöm: Most zavarban vagyok: eü.alkalmazott vagy, nem? ma, 11:30
szandokan
@sentinel216: Mert nincs egy évben valakinek 1700 forintja, hogy egy nyomorult tüdőszűrésre elmenjen. Bezzeg havonta nem sajnálnak több ezret cigire.
m.macskosz
@szandokan: Köszönjük, Emese!
Tökéletesen tisztában vagyok a szűrések jelentőségével,
maximálisan egyetértek vele, sőt büszkén meséltem egy
kaliforniai ismerősömnek, hogy nálunk évtizedek óta működik
a mammográfiás szűrés, ingyenesen és rendkívül szervezetten.
CSAK a mondandóm LÉNYEGÉT nem fogtad fel:
az emberek nem engedhetik meg maguknak, hogy szűrésekre
szaladgáljanak, mert még azt sem sokan merik megtenni, hogy
a tényleges betegségükkel orvoshoz forduljanak.
m.macskosz
@szandokan: Akkor, amikor egy huszonnyolcadik senki államtitkárnak teljesen ingyenes egy komplex eü. ellátás, addig hadd ne kelljen már egy minimálbéresnek fizetnie a tüdőszűrésért, főleg abban az esetben, ha ő még meg is termeli az eü.-re szánt adót,
lévén versenyszférában dolgozik, míg az államtitkár csak viszi a pénzt, nem termeli!
sentinel216
@szandokan: Nektek még a 300 Ft is sok volt. Pedig ha megmarad, sokkal előrébb lenne az egészségügy.
szandokan
@sentinel216: Tévedsz, én többek között pártoltam a vizitdíj bevezetését. Marhaságnak azt tartottam, hogy ezt a hálapénz kivezetéséért találták ki. Ekkor azért kicsit elmosolyodtam azért...
m.macskosz
@dömdödöm: Én sem, de én védem az egészségügyi alkalmazottakat,
mert csekély kivételtől eltekintve csak jót tudok rájuk mondani.
szandokan
@m.macskosz: Tudom, kifogásokat mindenre lehet találni. Most nem érek rá, most fáradt vagyok, stb. Nagyon sok olyan dolgot meg lehet ma már venni otthonra is, amivel az ember önellenőrzést is végezhet magán, kezdve a cukor, vérnyomás, vérzsír, CRP, baktérium, széklet vér, és még sorolhatnám. Én most éppen kifizettem egy étel intolerancia vizsgálatot a neten, elküldik a csomagot, a futár elviszi a vért vissza, és email - nem tájékoztatnak, hogy a 226 étel közül melyikek azok, amelyik miatt sok esetben nem tudok kimozdulni, amennyiben nincs WC a közelemben:-)
m.macskosz
@szandokan: Milyen igaz, milyen igaz, Ványadt Ványatovics Vinyov!
Mintha magam mondtam volna! Nincs tíz perce, hogy valaki említette,
hogy 5.000,-Ft-os, azaz Ötezer forintos életmentő gyógyszerre nem telik
egyeseknek havonta! Te megengedheted magadnak, én is meg tudok venni
egy nyolcezer forintos vérnyomásmérő készüléket, de döbbenj meg!: sokan nem!!
Ma hajnalban Gaskó Balázs és Kautzky Armand ült egy ...Renáta nevű hölggyel a
KÖZSZOLGÁLATI tévé stúdiójában...és elhangzott a következő mondat a meghívott
szakember szájából: akinek az egy főre jutó jövedelme kevesebb, mint 28.500,-Ft,
annak alanyi jogon jár a közgyógyászati igazolvány. ÉRTED, UGYE?
Vannak emberek, -nyilván nem kevesek-, akiknek az egy főre jutó jövedelme kevesebb,
mint a létminimum 1/3-a. A beszélgetés többi részletéről nem beszélnék, ha nem muszáj,
mert még mindig elfog a hányinger. :(
egyeneskifli
Igazatok van fidesz.
Ez a pénz is menjen az Orbán mániára vagyis a stadion építésre.
m.macskosz
@m.macskosz: Ja, és ez a közgyógy izé nem azt jelenti, hogy az illető ingyen kapja
az állandó gyógyszereit, hanem bizonyos térítés ellenében.
szandokan
@m.macskosz: Azért fizeted a tb - t, hogy térítést kapj a gyógyszerekre. Egy ismerősöm a szívére szed egy olyan gyógyszert, amelyik teljes áron 15 ezer forint lenne, de szakorvosi felírással csak 300 forintot kell fizetnie, miközben a járulékfizetése ennek a felét sem éri el. Ez akkor rendben van?
m.macskosz
@szandokan: Igen, rendben van. Állítólag piacgazdaság van. A gyógyszer ára annyi, amennyi,, de hallom, most tervezik az államosítást ezen a területen is.
Tudod, a tb-t mindenki fizeti, de nem mindenki szed gyógyszert, megy kórházba,
jár ingyenesen wellneselni belőle. A biztosítót is mindenki fizeti, de nem ég le minden
biztosított lakása. Ne aggódj, nem emiatt van szarban az eü.! A TEVA főnöke sem Debrecenben vagy Gödöllőn építkezik, hanem a XI.kerületben, ahol a telek ára annyi,
mint fél Kőbánya. (Kis túlzással.)
szandokan
@m.macskosz: Na igen, ezek mind tények, és igazad is van, de ha mégis leég valakinek a háza, vagy hasonlók, akkor fel lenne háborodva, ha nem kapná érte meg a pénzt biztosítás hiányában. Ez az egész biztosítási dolog olyan, hogy "de meg is történhet", ezért kell fizetned, mert olyankor meg jól jön.
m.macskosz
@szandokan: Miért ne kapná meg a leégett ház biztosított tulajdonosa a neki járó összeget?!
Ja, mert a kormány eltőzsdézi az eü. pénzt? Na, akkor lesz ám csak a f.ßa, ha majd államosítja a gyógyszeripart is.
1magyar
@szandokan: Van olyan aki fizeti a tb-t és soha nem volt vizsgálaton és nem szed gyógyszert. Ha meg kell neki drága gyógyszer, így járt a tb.
Azért biztosítás. A lakás sem ég ki minden évben ha biztosítjuk akkor hiába fizetünk.
A biztosítás így van rendjén.
szandokan
@m.macskosz: Nem értetted, úgy látom. Azok háborodnak fel sokszor, hogy nem fizetnek nekik semmit, akiknek biztosításuk sem volt, pedig ebben az esetben nincs mire. Na, már megint ez az államosítás...
szandokan
@1magyar: Én nem is mondtam, hogy ez így nincs rendjén, csak nem kell folyton panaszkodni azért, hogy ezért meg ezért fizetni kell, mert egyszer bárkinek jöhet egy több százezres műtét, vagy éppen oda lesz a háza.
m.macskosz
@szandokan: Hja, hogy akiknek biztosításuk sem volt...
hát, talán azon sem ártana elgondolkodniuk a kormány
prominenseinek, hogy miként lehetséges az, hogy kormány
közeli állami cégek miként alkalmazhatnak fekete munkásokat!!
varrólány
@szandokan: 11: 46 Ezt a cigit mindig elő lehet venni, hogy miért kell rá költeni. Egyszerűbb lenne nem gyártani , na ugye hogy azt sem lehet.
Próbáld megvonni a cigit egy dohányostól , szinte megőrül olyan elvonási tünetei lesznek.
De ha sikerül leszoknia akkor meg elhízik , az meg a megint hozza magával betegségeket , ugyanúgy járhat orvosokhoz . Ez egy ördögi kör !
Szerintem mindenkinek van valamilyen függősége ami káros az egészségre!
1magyar
@m.macskosz: A biztosítás lehetőségét a mindenkor szar kormányzás vette el az emberek 97%-ától. Majdnem mindenki akar dolgozni, csak azt nem akarja,hogy 47 ezerért ugyanazt csinálja amit egy csókos 2-300 ezerért.
szandokan
@m.macskosz: Feketén dolgoztatók mindenhol vannak sajnos, még a "kicsi" vállalkozók között is, az adócsalás már nagyon régóta létezik ebben az országban, sőt, sokan még büszkék is rá.
Mindenesetre ezeket jó lenne egyszer végleg felszámolni.
szandokan
@1magyar: 47 ezerért közmunka van, útszéli levélsöprés, fűnyírás, két feles bedobása, alvás a közeli bokrokban, stb. Aki 2-300 ezret keres, vagy netán milliókat, az nem ezt csinálja...
1magyar
@szandokan: Halvány lia f...od nincs ebben a témában.
szandokan
@varrólány: Miért kell egyáltalán rászokni? Sosem értettem. Valóban, mindenkinek vannak függőségei, de vannak a jó és a rossz, felesleges függőségek. Lényegében akkor van baj, ha egy függőség rámegy a család életére is.
m.macskosz
@szandokan: "Mindenesetre ezeket jó lenne egyszer végleg felszámolni. "
Addig, amíg a fidsz-kdnp 2/3-os kormányzás van, erre esély nincs!
Ha tisztességes lenne a jelenlegi kormányzat, már egy évtizede nem lenne
ez a zsebbe ennyi, bejelentve annyi, bejelentetlenül, stb. mocskos munka!
szandokan
@1magyar: Azért van. Egyébként ezt azért írtam neked, mert te meg csókosokat írtál. Szóval a lényeg, hogy nem csak csókosok kereshetnek jól, és vannak értelmiségi közmunkások is, akik elsősorban valamilyen irodai munkát végeznek, mondjuk könyvtárban dolgoznak, számítógépet sosem látott embereket tanítanak meg az egér használatára... Így már jó? :-)
szandokan
@m.macskosz: Szerinted fekete munka csak a Fidesz óta létezik? Ne légy már ennyire naiv!
varrólány
@szandokan: 13:18 Ezt én sem tudom biztos csak úgy rá lehet szokni esetleg a társaság miatt is. Elég sok családban vagy dohányoznak vagy isznak vagy mindkettő , és az ital még rosszabb , károsabb az egész családra.
szandokan
@varrólány: Nem tudom, az ital mennyivel rosszabb, mint a cigi. Mindkettő viszi a pénzt rendesen, ráadásul otthon bárkinek lehet az arcába pöfékelni, ami ellen főleg egy kicsi gyerek védtelen. Mondjuk az alkoholisták azért közveszélyesebbek, a cigi miatt valóban nem esik neki a családjának senki meg másokba sem köt bele.
m.macskosz
@szandokan: Lassan mondom, hogy...
a fidesz nem tesz semmit ez ellen!
szandokan
@m.macskosz: Ahogy idáig egyik kormány sem, a tendencia folytatódik ezen a téren.
m.macskosz
@szandokan: szandokan
@m1magyar: Talán te is benne voltál?
13:40 Ez megint az a tipikus hozzáállás, ami rugacsot, verőcét, csizmást jellemzi...:(
és időnként téged is.
Képzeld! Én vállalom! Igen. Feketén dolgoztam. Nem lett volna muszáj, de gondoltam,
csak ne dobjam már le a gyereket a hegyről, utána meg huss utána, inkább aláírom,
hogy kaptam 40 ezret, miközben súlyos 50-et kaptam.Nem naponta, havonta.
m.macskosz
@szandokan: "Ahogy idáig egyik kormány sem, a tendencia folytatódik ezen a téren. "
Őszintén remélem, hogy ez egy beismerésf éle volt, miszerint a fidesznek is csak a pofája nagy!
csa-csa
vidéken megértem ha több ezer forintokért nem tudnak szűrésekre utazgatni, de hogy Pesten egy évben mondjuk 3 legfontosabb - ráadásul ingyenes - szűrésre ne tudjon valaki elmenni, hát ez nem igaz!
KERKA
Valahol itt olvastam egy orvos nyilatkozatát, hogy a kormány terve szerint, egy megyében egy kórház lesz. Józan paraszt ésszel el lehet képzelni, mi lesz ennek a következménye.
Még a sűrgősségire sem jutnak be a kis falvak lakosai, nem hogy szűrő vizsgálatokra.
Nil
spórolok a kormánynak már ez is baj?
darwin
@szandokan: 13.16-ra.
Jól mondta @1magyar: gőzöd sincs a témáról.Hol élsz te?Valami toronyban és bedobálják az ennivalót?
Az önkormányzati dolgozókat elzavarták a p@-ba és közmunkásokat vettek fel.Dajkák,konyhások,kézbesítők 47000 forintért dolgoznak.Nem minimálbérért,csak azért,mert ez a szarházi kormány átnevezte ezt az alkalmazási formát.A polgárvédelem adminisztrációs,bérszámfejtési munkáit tanári diplomás kislány végzi közmunkás bérért.
Mindig megfogadom,hogy nem reagálok a hülyeségeidre,de kihozol a béketűrésből.Pedig nyugodt ember vagyok.
bencemacska
Vannak egyáltalán ingyenes szűrővizsgálatok? Miről vitatkoztok?
kukac50
Küldenek mindenkinek meghívót a szűrővizsgálatokra?
vadsanca
Élőszőr is, mi az, hogy kötelező? Talán nincs elég meló az eü-ben? De ha már itt tartunk, a választási részvételt kellet volna már kötelezővé tenni! Akkor nem valószínű, hogy a fityesz nyer áprilisban.
szandokan
@darwin: Nem dobják be, megkeresem a rávalót, ahogy a nejem is pedagógusként. Tudod, aki jó a szakmájában, abból nem lesz közmunkás. Küldjek egy doboz frontint? Nekem azt is adnak recept nélkül, meg bármi egyebet.
szandokan
@m.macskosz: Megint mellé lőttél, ugyanis arra akartam rákérdezni 1magyartól, hogy ő is benne volt e a közmunkás programban, mert azt vettem ki a szavaiból. Szóval nem gúnyolódás akart lenni, de nektek ezt kár is lenne magyaráznom.
Desischado
@szandokan: Írod, nagyon sok dolgot meg lehet venni, amivel az ember ellenőrizheti magát. igazad van, csak egy a baj. Drágák, és mi van, ha nincs pénz? Nekem szörnyű nagy szükségem lenne egy cukormérőre, de meg tudnád mondani, miből vegyem meg?
A szüréseket illetően meg egyetértek az előttem szólókkal, betegen is dolgozik a legtöbb ember, mert félti a munkahelyét, és sokat is dolgozik a legtöbb. Az orvosokkal mi lesz, így sincs már idejük a beteggel foglalkozni, és például a várólisták is hosszúak. Nekem másfél, két hónapokat kell várnom egy vizsgálatra. Ez aztán a király ötlet!
m.macskosz
@bencemacska: tegnap, 18:25 "Vannak egyáltalán ingyenes szűrővizsgálatok?"
Vannak bizony, ha a háziorvosod, vagy a szakorvosod beutal. Csak akkor már
sajnos általában nagy a baj. Pl.beutalnak CT, MR ultrahang vizsgálatra. Nos ezek
ILYENKOR ingyenesek. De ami akkor kiderül, ritkán jó. :(
kamazuka
Akkor bukhatja az állam azok egészségügyi hozzájárulásait,kik fizetnek ilyen tételeket,de szabad döntéseikből kifolyólag nem mennek el szűrésre?
Azt gondolom ha én fizetek,akkor én döntöm el,hogy igénybe veszek egy szolgáltatást,vagy sem.
Hogy fizetek és még engem fenyeget?
Ez olyan mint mikor adómból fenntartott rendőrség hetente bevisz és jól megver!
Ugye mekkora hülyeség?
Jogállam?
Zsuga
Természetesen olyan szűrővizsgálatokra lennénk kötelezve, melyek a legolcsóbbak és legkellemetlenebbek közé tartoznak, bár helyettesíthetők volnának drágább és kevésbé kellemetlen szűréssel.
mate03
@szandokan: Végre valami,amiben egyetértünk! A szűrő vizsgálatok igenis fontosak,nem csak idős korban!Sajnos a legrosszabb állapotban a mai 35-40-évesek vannak!Jobbára a stressz és a túlfeszített munka az okozója! Ezzel nem azt akarom írni hogy túl sokat dolgoznak! Hanem azt hogyha ,nem hajszolom magam,akkor lehet hogy holnap már nincs szükség rám!
bencemacska
@m.macskosz: A szűrővizsgálatok - az én olvasatomban - egészséges emberekre vonatkoznak, általánosan, meghirdetetten. Mint amilyen a tüdőszűrés volt!

Ha én elmegyek a körzeti orvoshoz és elmondom a panaszaimat, ami alapján szakorvosi kivizsgálást javasol és beutal a szakambulanciára, az már nem szűrés, hanem a terápia része!!!

Ha megállapítják, hogy beigazolódott a diagnózis, akkor megint magamnak kell keresni - jó esetben a házi orvos segítségével - gyógyulási lehetőséget!
bencemacska
@Desischado: Nyugodj meg, ha gyorsítani akarod a kivizsgálást, és kifizetsz egykét drága eljárást, akkor sem sokat jutsz előre, mert lehet, hogy nem fogadják el és megismétlik egy-két hónapos késéssel!
Annyi az előnyöd belőle, hogy látod, sürgős-e a következő lépés, vagy várhatod nyugodtan az SZTK-t!
Kezelni úgyis államiba kell menni, mert a magán szanatórium már megfizethetetlen egyszerű halandónak.
Sajnos az idén sokat jártam én is a magyar egészségügyben, meg vannak a tapasztalataim!
bencemacska
@szandokan: tegnap, 12:05

Te bízol ezekben a távvizsgálatokban? Én - lehet, hogy túl bizalmatlan vagyok - nem mertem még egyszer sem belevágni! Volt olyan, hogy ötször nekifutottam egy ilyen vizsgálatnak, de végül mégis meghátráltam.
Persze lehet, az is hozzájárul, hogy időm van, fel tudom keresni személyesen is.
szandokan
@Desischado: 4000 ft - ért már kapsz egy otthoni vércukormérőt, ami jó is ráadásul. Ne mond nekem, hogy ez drága.
szandokan
@bencemacska: Ez nem igazán távvizsgálat, mert a vérem az én vérem, csak nem keverik össze. Amúgy ha elmész egy ilyen vizsgálatra, akkor is 15 nap, mire megvan az eredmény, tehát így is úgy is összekeverhető a minta.
szandokan
@mate03: Bizony fontosak, de sokszor az ember nem mer elmenni egy olyanra, amire el kellene nagyon, de fél tőle. Személy szerint nem ártana nekem sem egy vastagbéltükrözés, még el is altatnának, de most akadj ki: Az altatástól parázok leginkább, no meg persze az előkészítéstől. Valahogy mi, férfiak gyengébbek vagyunk lényegesen a női nemnél fájdalomtűrésben.
tivoli
@szandokan: ma, 11:38
"mi férfiak"?!
Beszélj a magad nevében, hogy én a "férfi" egy közönséges gyomortükrözéstől beparáztam és altatást kértem.
Arcom attól függetlenül mint a Nagyalföld.

Nagyon ragyogsz már a sok önfényezéstől miszter tökély.
bencemacska
@szandokan: ma, 11:35

Tudod, hogy elveszhet a postán!-:))))

Több olyan labor is van, ahol beutaló, minden fakszni nélkül fogadnak, csak ki kell fizetni. Az eredményt ki is küldik (igaz, hogy még megcímzett, felbélyegzett borítékot is kérnek egyik- másik helyen.)
Egyébként a beutalós is gyorsult, már nem kell TSH-ra sem egy hetet várni. Két nap alatt kész!
m.macskosz
@bencemacska: Beeeeeeeeeeeeeeeezony! ma, 09:30
Na, ezért nem is lesz ilyesmi a közeljövőben Magyarországon.
INGYEN meg pláne nem!

A háziorvosom egy kíváncsi fickó, azt mondta, nem haragudna,
ha lenne egy 7-8 évesnél frissebb vérképről tudomása.
Másnap reggel a nővérke lecsapolta a vérem,
24 óra múlva a kezemben volt az eredmény.
szandokan
@tivoli: Na mi van, F viktor, elfelejtettél nevet változtatni?
tivoli
@szandokan: ma, 16:53
Kivételesen tivoli vagyok :-))
Keresztkérdés: Van olyan a világon amiben nem te vagy a legjobb?
szandokan
@tivoli: Szerintem éppen arról írtam az imént, hogy én sem vagyok tökéletes, mire te meglepő módon jöttél valamiféle támadó jelleggel. Egyébként ezen még nem gondolkoztam el, talán jégkorongban nem...
varrólány
@szandokan: 11:38 Ja, ti férfiak!:-) van aki már az injekcióstűtől elájul , vagy a vér látványától!
De a legrosszabb betegek állítólag az orvosok!
tivoli
@szandokan: ma, 17:16
Úgy kezdted, hogy "mi férfiak".
Én nemigen írnék ilyet, mert néhány férfitársam esetleg kikérné magának, Hogy ha nem is sok anyanyelvi szintű sikeres cégvezető rendezett anyagiakkal, de saját árnyékától talán mégsem ijedne meg csak azért, mert fehér köpenyt hord.
Egyébként nem támadásnak szántam a megjegyzésem, inkább fricskának, bocsi :-))
mate03
@szandokan: Az első patikában ingyen és bérmentve,megcsinálják a vércukor tesztet!
Desischado
@szandokan: Tudod az élelmiszerek amiket vennem kéne, négy-ötször annyiba kerülnek, szóval nagyon nehéz a dolog. Segélyből hogy vegyem meg? Valami jó ötlet? Találjál fel már valamit, lécci!
szandokan
@Desischado: Erről szól az életem, de vércukormérőt még nem sikerült:-))
szandokan
@mate03: Ha nem is ingyen (nálunk 190 ft), de valóban. Azzal csak az a baj, hogy egy egyszeri mérés, a normális az, hogy éhgyomorra, majd reggeli után két órával, utána ebéd előtt, majd ebéd után két órával, utána vacsora előtt, majd vacsora után két órával, és jó még egy hajnali mérés is. Ha mindez rendben, akkor elég egy év múlva megnézni újra. Amennyiben valakinek van otthon gépe, de nem cukros, és csak önvizsgálatra kell, akkor évi max. 10 tesztcsík 800 ft - ba kerül.
szandokan
@tivoli: Az statisztika akkor is azt mutatja, hogy a nők jobban bírják a fájdalmat, nem véletlen, hogy ők szülik a gyereket is.
tivoli
@szandokan: ma, 23:11
Hát persze. De nem azért szülik ők a gyerekeket. :-))
A fájdalomtűrés emberfüggő, van aki jobban tűri, van ki kevésbé. Mindegy, hogy milyen nemű.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.