A Figyelő a Kantar Média adatait ismertetve mutatta be, milyen furcsa változások álltak be az állami médiaköltésekben. A TV2-nél 22-szer több pénzért hirdet az állam, mint a nagyobb nézettségű RTL Klubnál. Az Origónál is jól sikerült az integrált tartalomfejlesztés, négyszeresére nőtt az állami reklámbevétel. (Fotó: Hír24) [...] Bővebben!

Forrás: Kettős Mérce
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.