Nem árulja el a szervezőcég és a megbízott ügynökség, elkezdődött-e már a világbajnokság nemzetközi promóciója. Még azt sem, hogy így egy hónappal a világbajnokság rajtja előtt elindult-e már egyáltalán a nemzetközi promóció. Borsa Miklós, a Bp2017 Kft. szóvivője még kedden sem tudott választ adni erre a kérdésünkre. Mint mondta: ezeket a feladatokat a világbajnokság kommunikációjával megbízott Trinity International Communications Kft. koordinálja. A Szijjártó Péter külügy- és Seszták Miklós fejlesztési miniszterrel is jó kapcsolatot ápoló Kuna Tibor ügynöksége azonban nem túl közlékeny a témában. Pedig valamennyi írásban feltett kérdésünk elvileg hozzájuk futott be, a Bp2017-tel kötött megállapodás értelmében ugyanis a szervezőcég sajtókapcsolatait is ők kezelik (egy e-mail-cím közvetlenül hozzájuk van irányítva). Úgy tudjuk, ebből konfliktus is volt a felek között. A Bp2017 Kft. vezetése állítólag nehezményezte, hogy a Trinity saját feladatáról sem ad megfelelő tájékoztatást a...

Forrás: mno.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nem fussa, na!

Tessenek tudomásul venni, hogy mindennek meg vannak a határai, még egy VB sem indok az esztelen költekezésre

Le kell szögeznem, hogy magam is egyet tudok azzal érteni, hogy az un. vizes VB kapcsán senki sem pocsekálja a pénzt és csak arra költenek az megkapott milliárdokból, amire valóban szükség van. Mindenféle csingilingire, meg tillárom hajra nem fussa. Például semmi szükség arra, hogy kitalicskázva a pénzt az országból mindenfék külföldinek fizessünk reklámozásért. Egyébként is kell nekünk, hogy idecsődüljenek osz’t ezt a építészeti szörnyet, meg a sivár környezetét, esetleg az M3-ason szerzett kalandjaikat hirdessék a világban.
Az mno.hu érdeklődött – lévén nem talált példát a külföldi reklámra – arról, hogy „így egy hónappal a világbajnokság rajtja előtt elindult-e már egyáltalán a nemzetközi promóció”, amire természetesen nem kapott választ.
Egy kis magánozás: nem értem a portál újságíróját. A cikke végén ilyeneket írogat: „Arról nem is beszélve, hogy ha a Trinity csak itthon szeretné elkölteni a 3 milliárdot, eléggé bele kell húznia az ügynökségnek. Bár a Miniszterelnöki Kabinetiroda épp a nemzeti konzultációhoz kötődő kampányával bizonyította, hogy egy hónap alatt akár többet is el lehet szórni, mint a vizes vébé teljes kerete (az Átlátszó.hu megírta, csak áprilisban 4,2 milliárdot fordítottak Brüsszel megállítására), az azért látványosan aktívabb kommunikáció volt.”.
Nos nekem úgy tűnik valami elkerülte a b. figyelmét; ebben az országban nem adott célokra, hanem adott cél ürügyén repkednek a milliárdok! S így – ahogy a mondás tartja -: az Isten pénze sem elég! =))
Tessenek tudomásul venni, hogy – mint sok más esetben, na jó szinte mindennél – lényegében minden fillérnek meg van a helye! Naná, hogy a baráti/csókos zsebekben! =))
lampa laz
Azért nem látszik, mert a rengeteg milliárdtól túl zavaros lett a víz...
Equus
@RonaGyuri: egyetértünk.
1ébként: Jó írás ez a szösszenet... talán nem csak ilyen egyszerű helyen volna a helye... ((megvannak a határai... meg vannak a határai rajzolva... egybeírás, különírás - külön írás :) igekötő és a létige kapcsolata... ))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.