Csütörtök délelőtt a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, ezért a cég minden mai házhoz szállítási rendelést törölt, a magyar ügyfelekhez sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek – tudta meg az Index.

A lapnak az áruházlánc azt írta, hogy a megoldáson folyamatosan dolgoznak, és a rendszer várhatóan még ma helyreáll. A rendszerleállás okait még vizsgálják.

A Tesco azt ígérte, az érintetteket kompenzálni fogja.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

36
Dolgoznak a "jóindulatú hackerek".
wagabund
..."A Tesco azt ígérte, az érintetteket kompenzálni fogja."...

asszem hiba volt ilyen felelőtlenül ígérni...
cikicakk55
Én azokat a szerencsétlen embereket sajnálom akik nem kényelmi okok miatt választják ezt a megoldást. Mennyire várhatták,hogy jöjjön az ebédhez való. Kompenzáció,hogy egy hetig ingyen viszik ki a cuccot.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.