Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég.

Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét

Fotó: Pixabay CCo

 A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják. A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről.

Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco

- írják a közleményben.

Forrás: MTI

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.