Egyes betegek fél órát töltöttek a gyógyszertárban, míg az összes vényt beolvasták. – Egy másodpercig sem tudtam használni az új – kétmilliárd forint közpénzből létrehozott – elektronikus egészségügyi rendszert, mert a szoftverszolgáltató cég, amelyikkel szerződésben állok, nem tudott idejében elkészülni a munkával. Ráadásul messze nem én vagyok az egyetlen, akinél ilyen probléma tapasztalható – mondta el lapunknak Póta György, a Házi Gyermekorvosok Országos Egyesületének elnöke az úgynevezett eeszt rendszerről. A betűszó az elektronikus egészségügyi szolgáltatási térre utal, amely hivatalosan november elseje óta működik országosan. Lényege, hogy a háziorvosi és szakrendelőket, a kórházakat és a gyógyszertárakat is egyetlen informatikai hálózat köti össze. Tehát az egészségügy egész területén látszanak a betegekhez tartozó adatok.

Forrás: mno.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
E(m)mi a sz..r már megint

Az mno.hu mai vezető írásában tallóztam

Mint a szakma egyik régi művelője, rendszertervezőként (s számos nagy rendszer kivitelezése irányítójaként) talán a két legnagyobb problémát emelném ki a „panasz-áradatból”. S nem csak azért, mert jól okadatolja a minapi azon – viccnek szánt – megjegyzésemet, hogy ennek nem gyermek-betegségei vannak, hanem gyermetegek!
Egyfelől; „A háziorvosok számára nem teljesen új a rendszer, ugyanis a program lényegében ugyanaz, mint amit eddig használtak, ám a szoftvernek csatlakoznia kellene a szolgáltatói térhez, ez viszont nem megy zökkenőmentesen. A piacon jelenleg csaknem harminc szolgáltató működtet a háziorvosok által is használt szoftvert. Azonban a jelek szerint a kisebb cégek nem tudtak idejében felkészülni a megfelelő fejlesztésekkel, így gyakorlatilag megbénították egyes orvosok munkáját.”. Nem tudom, hogy megy, normális esetben ezeknek a szolgáltatóknak minősítettnek kellene lenniük, de ha mégsem (ami durva rendszerhiba lenne), akkor is ezzel mint adottsággal eleve számolni kellet volna és az indításnál le kellet volna ellenőrizni!

Másrészt; „az eeszt hivatalos információs portálján azt írta a fenntartó: a rendszer korlátozott sávszélességgel működik, a szolgáltatások és a portálfelületek hozzáférhetők, azonban bizonyos esetekben a bejelentkezésnél és szolgáltatások igénybevételekor lassulás észlelhető. ” Értsd, ezt bizony mocskosul elkalkuláltátok! Már ha volt bármiféle előzetes méretezés!
papa.49
Erről írtam már napokkal ezelőtt, a hozzáértés hiányában csak grúzolni tudnak, mindent ami aztán meg is bosszulja magát, az eredmény a patika előtt álló sor aki arra vár hogy bejusson !!!
De az ÁLLATTITKÁR szerint minden rendben van, jól vizsgázott a rendszer, persze NEM NEKI KELL ÁLLNI A PATIKÁBAN !!!
A kitalálója éljen nemi életet a szülőanyjával !!!
Lepényleső
Nem is az volt a cél,hogy működjön,hanem valakinek a zsebe megteljen?
simmering73
@Lepényleső: Megkérdeztem a gyógyszerészemet és ő is ezt mondta.:D

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.