A G7 elemzése szerint nyakló nélkül öntik a baráti médiába a pénzt az állami cégek, főleg a magáncégekhez képest. Az már elég köztudott, hogy a kormányközeli média nagyrészt az állami intézmények és állami cégek reklámköltéseiből él, anélkül a legtöbb, az elmúlt évben alakult vagy kormányközelbe került lapnak, portálnak, rádiónak esélye sem lenne a túlélésre. A G7.hu most viszont megnézte, hogy pontosan hogyan és mennyit költenek reklámokra a legnagyobb állami adományozó cégek, és hogyan tér el a reklámköltési gyakorlatuk a magáncégekétől. A válasz röviden az, hogy sokat és nagyon.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
2 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás