Első fokon elítélte a Mol vezetőjét egy horvát bíróság; eszi a felújított orosz metrószerelvényeket a rozsda; nem vette meg a kormány határidőre a trieszti kikötőt. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.

Forrás: hvg.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Akkor újra a 4-es kocsijairól

Mikor az előző hírre reagáltam, kaptam a pofámra

Pár napja egy cikk címét kifogásoltam, mondván „Új kocsikra volna szükség a 4-es metró vonalán”, ami tekintettel a rengeteg gonddal, ami a metró és környékén nekem nem tetszett, mert van egy olyan érzés benne, hogy újjakra van szükség, pedig valójában csak továbbiakról van szó. Hangulat.
A mai reggel visszatértek a témára –tegyük hozzá is. A „És akkor a kormány gyorsan szétszórt pár tízmilliárdot ” című cikk írja:
Elsöbb: „Megette a rozsda a 3-as metróvonal felújított orosz szerelvényeinek padlólemezeit. A felújításról elsőként visszaérkezett hat kocsit már ki is kellett vonni a forgalomból, annyira rossz állapotban vannak.”,
majd közvetlenül:
„A 4-es metró új Alstom-szerelvényeiről pedig az derült ki, hogy nincs belőlük elég: ”!
Megint ugyanaz a hangulat a 3-assal baj van és a 4-esel is. Egy kutya! Pedig mecsoda különbség. A babérkoszúval búcsúztatott főpolgi rémséges M3-a kezdettől gondokkal küzd. Még a M4-esről az derült ki, hogy bár Tarlósék (kéz a kézben Dávidkával) mindent megtettek, hogy lejárassák az M4 él és virul, sőt máris foglalkozni kell a forgalom bővítésével! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.